Dat zegt toch niets?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oost europa he. Ben je dom ofzo
in europa doen ze vrijwel geen zomerstop maar een hele lange winterstopquote:
Oja, klinkt logisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in europa doen ze vrijwel geen zomerstop maar een hele lange winterstop
Stond een stomme wielrenner.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
Naar wie kijken we in de OP en wie heeft die rechter muts zwanger gemaakt?
Ja vooral ook omdat je met een Tsjechische en Roemeense club twee landen 6 wedstrijden afpaktquote:
Eredivisie spelers zijn de beste spelers ja togquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als Koeman straks als die wint van een club met 24 keer minder money
Dat had ik door.quote:
Speelt bij Vojvodina.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg maar even uit wat Chaves met de Europa League te maken heeft.
koeman mag een vlucht naar schiphol pakken ipv southamptonquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als Koeman straks als die wint van een club met 24 keer minder money
Hij heeft Tadic en Mane op bankje en Martina erinquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie spelers zijn de beste spelers ja tog
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg maar even uit wat Chaves met de Europa League te maken heeft.
Denk je erom.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikker die Engelse clubs uit de liek als ze toch niet mee willen doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft Tadic en Mane op bankje en Martina erin
yolo
Chavesgodquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, komen niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Glorietijden voor het Nederlands voetbal
Hij wil wel winnen. Rest is wel basis, maar het loopt gewoon niet. Komen zo wel wissels denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flikker die Engelse clubs uit de liek als ze toch niet mee willen doen
Je bent zelf een verboden Colombiaantje.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Colombiaantjes zijn verboden in dit topic.
Ik betwijfel ditquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij wil wel winnen. Rest is wel basis, maar het loopt gewoon niet. Komen zo wel wissels denk ik
Dat wij die in eerbied mogen herdenken.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit gaat Astra over de streep trekken. Ontzettend irritant en gehaaid bezig.
Kappen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, mijn post is leeggemaakt.
En laten staan.
Ik vermoed dat ik er een note bij heb.
Je hebt er nu 2?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, mijn post is leeggemaakt.
En laten staan.
Ik vermoed dat ik er een note bij heb.
Angst maakte zich meester over mijquote:
AWWWW YEAAAHHHHquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standard zal straks uit de EL liggen. Wordt een slecht jaar voor België. AA Gent die geen enkele punt zal pakken . Brugge en Anderlecht die niets voorstellen dit seizoen. en nu Staandard eruit
Voorlopig zal NL dus voor België blijven op de Uefa Ranking.
En Oekraine? Die zitten ook vlakbij ons op die lijst.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standard zal straks uit de EL liggen. Wordt een slecht jaar voor België. AA Gent die geen enkele punt zal pakken . Brugge en Anderlecht die niets voorstellen dit seizoen. en nu Staandard eruit
Voorlopig zal NL dus voor België blijven op de Uefa Ranking.
Net aantal, ik heb er teveel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu 69 notes.
Mooi aantal, niets meer aan doen.
Nee. Ajax dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Astra überhaupt een schot gelost deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |