En hoe zou dat komenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Liet amper basisspelers opdraven.
Genoeg trainers die de EL openlijk laten varen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij? Een trainer die zegt 'ey fuck de EL'? Die heb ik nog niet gezien. Kan aan mij liggen.
Ja door met zo'n kut elftal te komenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Genoeg trainers die de EL openlijk laten varen.
Overigens wilde West Ham zich ook graag kwalificeren maar hebben die Astra gewoon gruwelijk onderschat.
4-0 was geen rare uitslag achterafquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Astra was AZ ook bijna fataal geworden
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja door met zo'n kut elftal te komen
Ik snap het, neem het dan serieus. Ik ga de opstelling zoeken van West Ham.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snel
West Ham klopt wel die kwamen idd met B teamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snel
Deden ze ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap het, neem het dan serieus
West Ham lag er op Malta al bijna uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rickert je hebt jezelf toch al voor lul gezet kap maarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap het, neem het dan serieus. Ik ga de opstelling zoeken van West Ham.
Anders speel je niet met Martina inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West Ham klopt wel die kwamen idd met B team![]()
Maar Sous neemt dit heel serieus.
Blijf geloven ja. Gelukkig vliegt Soton eruit zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickert je hebt jezelf toch al voor lul gezet kap maar
Iedereen lult elkaar na. In de eerste wedstrijd stond West ham gewoon met de basis hoor. Ze stonden ook 2-0 voor...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West Ham klopt wel die kwamen idd met B team![]()
Maar Sous neemt dit heel serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |