2 punten en uit ELquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent overdreven negatief op hem
Dat ja. Seizoen is net begonnen, EL boeit toch niet voor hen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent overdreven negatief op hem
Daar denken supporters anders overquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat ja. Seizoen is net begonnen, EL boeit toch niet voor hen.
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.quote:
Ze hebben er vorig jaar anders de ballen voor uit hun broek gevochtenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
EL boeit hun dus wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Want de scouts haalde die gefaalde Nederlandersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.
ze moeten koeman geen spelers laten kopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.
Je zit onzin te pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De fans maybe, kijk hoe Engelse clubs de EL aanpakken
Southampton is niet te vergelijken met een liverpool of tottenham als het om EL gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ontken maar
Ze presteren geweldig
Koeman over EL:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De fans maybe, kijk hoe Engelse clubs de EL aanpakken
quote:Wie is Southampton om een Europese competitie niet serieus te nemen? We gaan er voor en moeten eerst de laatste voorronde doorkomen, waarna we zullen proberen op allerlei fronten zo goed mogelijk te strijden. Dat is een uitdaging
Wat lul je nouquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ontken maar
Ze presteren geweldig
En West Ham dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton is niet te vergelijken met een liverpool of tottenham als het om EL gaat.
Rickertman heeft het niet begrepenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je nou![]()
Ze willen echt wel winnen man.
Ik geloof er niks van. BPL clubjes zijn veel te verwend met dat tering geld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je nou![]()
Ze willen echt wel winnen man.
Valt me tegen van hem.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rickertman heeft het niet begrepen
doet ie al niet sinds 1996.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rickertman heeft het niet begrepen
Chelsea won de el okquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. BPL clubjes zijn veel te verwend met dat tering geld.
Wat verwacht jij? Een trainer die zegt 'ey fuck de EL'? Die heb ik nog niet gezien. Kan aan mij liggen.quote:
trquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doet ie al niet sinds 1996.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |