Dit zeg ik al maandenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef TheVulture het volgende:
De gouden lul van Koeman is wel uitgewerkt daar denk ik, vorig jaar eerste driekwart seizoen boven verwachting, daarna kwam de klad er toch ook al in en het zet nu door
Jawel, Barca zit niet in hun poulequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.
Die heeft echt vieze mazzel gehad bij Feyenoord ook al, toen Rutte kwam kreeg ie meteen kutmateriaal en dus zaten alle supporters op hem te kankerenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef TheVulture het volgende:
De gouden lul van Koeman is wel uitgewerkt daar denk ik, vorig jaar eerste driekwart seizoen boven verwachting, daarna kwam de klad er toch ook al in en het zet nu door
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tegen Roma mag je verliezen
Rutten was een idiootquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft echt vieze mazzel gehad bij Feyenoord ook al, toen Rutte kwam kreeg ie meteen kutmateriaal en dus zaten alle supporters op hem te kankeren
degraderen met die zooiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al 8 maanden man.
Italiaan kan weer niet presteren
Dat is een prima versterking voor Southampton. Goede keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is er mis met Stekelenburg halen die al drie jaar geen wedstrijd heeft gekeept dan?
Kan ik niet ruiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel het feit dat we niet eens Europees hebben gehaald uiteindelijk.
heb er ook weinig mee maar is niet slechter dan koemanquote:
Lol.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat is een prima versterking voor Southampton. Goede keeper.
Ik denk dat ze Marsman moeten halen.quote:
Vorig jaar had ie mazzel dat Eredivisiespelers het prima deden, maar die blijken toch in het niet te vallen bij de echte toppers, nu alle ploegen voldoende geld hebben om zich te versterken. En hij is in die wedrun toch een van de verliezers van de transferperiode denk ikquote:
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie mazzel dat Eredivisiespelers het prima deden, maar die blijken toch in het niet te vallen bij de echte toppers, nu alle ploegen voldoende geld hebben om zich te versterken. En hij is in die wedrun toch een van de verliezers van de transferperiode denk ik
je bent overdreven negatief op hemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als koeman blijft is die kans aanwezig
Je vergeet Mega Toby.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.
Elia was een faal.
Alleen Tadic was goed
Schneiderlin wordt gemistquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.
Elia was een faal.
Alleen Tadic was goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |