SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Kun je om 18:00 een bakje patat brengen achter de flat? kijk uit dat niemand je ziet!'![]()
Zijn vast een hoop mensen die dat doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de moeite van dealer zoeken niet zou nemen voor een pizza.
jc gaat ook al lutjebroek kermisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij noemt mij gay.![]()
Srry tjack. Ga je wel naar Volendammer kermis? Dan kunnen we ook poging doen om JC te spotten?
Ja alleen als je het vergelijkt met andere zoutjes..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Adames het volgende:
Cashewnoten zijn vrij goedkoop eigenlijk
Voor noten dan
Valt best mee inderdaad. Vergeleken bij pinda's wel weer duur maar alsnog niet extreem ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Adames het volgende:
Cashewnoten zijn vrij goedkoop eigenlijk
Voor noten dan
Kronenburg zit een goeiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet nog een goeie notenwinkel zoeken in Arnhem
Nou ja, misschien zijn er wel mensen die junkfood maken in hun kelder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
In het begin zal het nog wel makkelijk te koop zijn omdat er nog veel is maar na een tijdje wordt het lastig. Zal er ook geen moeite voor doen. Doe nu al niet eens moeite om goedkoop wiet te kopen bij iemand
wil je ze vergelijken met appels danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja alleen als je het vergelijkt met andere zoutjes..
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjesquote:
Nee met peren badumtssquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je ze vergelijken met appels dan
Zo gezellig! Zeggen jullie elkaar dan wel gedag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jc gaat ook al lutjebroek kermis
ik kom die jongen overal tegen. Maar misschien wel.
Wanneer is dat?
zitten ook in kant en klare pestoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad. Vergeleken bij pinda's wel weer duur maar alsnog niet extreem ofzo.
Gewoon in de kelder aardappels schillen, snijden tot patat en dan langs brengen bij mensen. Koud of warm.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zijn er wel mensen die junkfood maken in hun kelder.
Dichterbij weet ik t zo niet, misschien in de natuurzaak in Weverstraat ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjes
Illuminati is dichterbij dan dat je denktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kinderbescherming zei dat de kans heel klein is dat fbi enige interesse in me zou hebben
online bestellenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjes
Matig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dichterbij weet ik t zo niet, misschien in de natuurzaak in Weverstraat ofzo
laatst was ik enorm wazigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo gezellig! Zeggen jullie elkaar dan wel gedag?
5/6 september oid.
Soms als ik echt geen zin heb om substantie naar binnen te werken lepel ik gewoon een beetje uit een potje pesto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten ook in kant en klare pesto
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
online bestellen
Kan je lekker thuis wachten op zee
https://www.google.nl/sea(...)_cVeyDLoWigwTL0bWoCQquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doen
jij bent echt totaal niet ongemakkelijk in zulke situatiesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laatst was ik enorm wazig
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
30 seconden later begreep ik het pas
ik heb vaak de situatie gewoon niet doorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent echt totaal niet ongemakkelijk in zulke situaties
Is zo moeilijk om het bij een handje te laten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Fera het volgende:
Ik eet eigenlijk al tijden geen noten meer. Ik durf niet vanwege de kcal.
Kijk, gewoon in het centrum dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)_cVeyDLoWigwTL0bWoCQ
Arme JC. Beter zeg je op Lutjebroek hem gedag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
Ik ben erger dan jij tbhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
ja maar ik heb niks te maken met hunquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Illuminati is dichterbij dan dat je denkt
vraag of je zusje ze ophaalt danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doen
Maar altijd beter dan pizza tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Fera het volgende:
Ik eet eigenlijk al tijden geen noten meer. Ik durf niet vanwege de kcal.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag of je zusje ze ophaalt dan
Meer goede ideeën heb ik niet
Dan eet ik liever iets anders met zelfde aantal kcal wat meer vult. Ze zeggen dat een paar noten eten vlak voor het avondeten je hongergevoel vermindert. Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is zo moeilijk om het bij een handje te laten.
Zijn altijd van die zaakjes die nooit opvallenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk, gewoon in het centrum dus
Thanks
ik vind dat zo smerigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms als ik echt geen zin heb om substantie naar binnen te werken lepel ik gewoon een beetje uit een potje pesto.
De pizza was een zwarte bladzijde. Maar ik vermoed dat daar ook emotie eten in het spel was. Hoewel ik altijd van mezelf dacht dat ik daar niet aan deed. :$quote:
Pizza is niet eens per se slechter dan de hartige taart met broccoli die jij laatst liep aan te prijzen toch.quote:
Zit wel kaas bij inquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn altijd van die zaakjes die nooit opvallen
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan eet ik liever iets anders met zelfde aantal kcal wat meer vult. Ze zeggen dat een paar noten eten vlak voor het avondeten je hongergevoel vermindert. Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt.
preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog ongemakkelijker bij mensen die je niet herkend haha
Jaa maar als ik ze eenmaal ken dan wil ik stevige knuffel gevenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
ben meer van even kat uit de boom kijken
aftasten
zo zeg maar
Aan te prijzen? Jij reageert wel heel serieusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pizza is niet eens per se slechter dan de hartige taart met broccoli die jij laatst liep aan te prijzen toch.
tsja met alleen noten overleef je niet in centrumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel kaas bij in![]()
Knijper op m`n neus
Ik vroeger als snack. Maar het enige wat ik nog snack zijn van die flinterdunne crackertjes. Daar knabbel ik dan even op om de trek te stillen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.
vrij standaard die combiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel kaas bij in![]()
Knijper op m`n neus
Op de markt ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij standaard die combi
Op de markt zie je ze wel nog losse noten verkopen
De lidl hier heeft ook bakken schepnoten
prima door de yoghurtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.
Watjequote:
naast de markt wonenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de markt ja.
Altijd lekker warm ook nog
Welterusten.quote:
Valt wel mee hoor. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan te prijzen? Jij reageert wel heel serieus![]()
Ik zei alleen dat dat best gezond was omdat er zalm en broccoli inzat. Dat je dan meteen naar de bladerdeeg kijkt, tja. Dat zal best ongezond zijn. Maar over het algemeen..
Denk toch dat die quiche dan beter is hoor. Al is het misschien meer kcal. Dat weet ik niet
Met een vislucht wakker wordenquote:
Tijd terug yoghurt bananenchips gekocht bij zo'n kraam, was zo vers dat ik ze meteen naar huis moest brengen en het bakje even open moest laten haha. Anders werden ze slof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de markt ja.
Altijd lekker warm ook nog
Misschien een halve pizza als avondeten. Maar dan moet ik wel iemand vinden die ook een halve pizza wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. :$
Ik vind alleen pizza niet per se ongezond.
Was ook meer omdat Fera het laatst over die pizza hadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. :$
Ik vind alleen pizza niet per se ongezond.
samequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa maar als ik ze eenmaal ken dan wil ik stevige knuffel geven
quote:
Voor snack vind ik ze ook eigenlijk te energierijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeger als snack. Maar het enige wat ik nog snack zijn van die flinterdunne crackertjes. Daar knabbel ik dan even op om de trek te stillen.
Mijn pizza was ook wel ongezond. Met knoflooksaus erop.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook meer omdat Fera het laatst over die pizza had![]()
Joh, zolang je niet meer kcal binnen krijgt dan nodig of er zelfs onder zit zal het allemaal wel loslopen. Af en toe beetje sporten erbij
Fruit bevat weer veel suikers. Een handje noten als snack moet op zich prima te doen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor snack vind ik ze ook eigenlijk te energierijk.
Ik snack het liefste fruit. Eigenlijk zou ik het liefst willen kunnen leven op alleen maar fruit maar dat werkt niet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jij reageert af en toe veel te serieus
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij nog maar 3x in mijn leven een pizza helemaal opgekregen. Diepvriespizza gaat mij wel wat makkelijker af (met zo'n dunne bodem) maar één van de New York of een pizzeria krijg ik gewoon nooit op.
Best prima pizza's gegeten van de NY. Maar alleen op dinsdag want 5 euro haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
NY of domino's is echt een schande voor de pizza's
Chicken kebab.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
Domino's is best goed te eten, alleen zo duur dat ik er agressief van wordquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
ben je ectoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal op
en ik ben een gast van 1.93
Ik laat de korstjes wel vaak liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal op
en ik ben een gast van 1.93
Nee fattie tochquote:
je kan er pizza krijgen voor 5 euroquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Domino's is best goed te eten, alleen zo duur dat ik er agressief van word
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
ik vind ze echt viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best prima pizza's gegeten van de NY. Maar alleen op dinsdag want 5 euro haha.
Meeste wel jaquote:
Ach, je hebt ook pizza's van maar 700kcal. Dat kan dan nog net wel als avondmaaltijd vind ik. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een halve pizza als avondeten. Maar dan moet ik wel iemand vinden die ook een halve pizza wil.
ja man, zielige pauperdingen die nog kleiner zijn dan die shit die je in de winkel krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
je kan er pizza krijgen voor 5 euro
die zijn al helemaal niet te vretenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzas
Hier ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzas
goedkope poep blijft poepquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
je kan er pizza krijgen voor 5 euro
Ik heb er altijd meer dan genoeg aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man, zielige pauperdingen die nog kleiner zijn dan die shit die je in de winkel krijgt
Jawel manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
die zijn al helemaal niet te vreten
Mwah. Toch wel veel als je probeert af te vallen. Helft van de kcal die ik mag hebben. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook pizza's van maar 700kcal. Dat kan dan nog net wel als avondmaaltijd vind ik. :$
ik vind ze lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
die zijn al helemaal niet te vreten
Ik ben dol op suikers in fruit, zou me niet kunnen schelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Fruit bevat weer veel suikers. Een handje noten als snack moet op zich prima te doen zijn.
Avondeten is vrijwel altijd 50-60% van mijn dagtotaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Toch wel veel als je probeert af te vallen. Helft van de kcal die ik mag hebben. :$
ZIjn dat goeie pizzas ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
maar ik haal ze dan liever gewoon bij Pinocchio op Korenmarkt ofzo, kost iets meer maar das qua prijs/kwaliteit nog echt 1000x beter
die minderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
ik vind die diepvriespizzas vaak goed te doen
Ik eet meestal drie stukken fruit per dag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dol op suikers in fruit, zou me niet kunnen schelen.
Ik probeer het te spreiden. Alleen mijn ontbijt is qua kcal vrij laag. Maar dat is prima, krijg 's ochtends toch nooit veel weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avondeten is vrijwel altijd 50-60% van mijn dagtotaal.
Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer het te spreiden. Alleen mijn ontbijt is qua kcal vrij laag. Maar dat is prima, krijg 's ochtends toch nooit veel weg.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
mmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
Tonijnpizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
die zijn helemaal lekker jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
die minder
Maar gewoon uit koelvak van die verse
Zeker met kartonnen doos en allerlei meuk erbij
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?
Ieuww, nee ik vind het echt viesquote:
Neejoh margerithaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijnpizza![]()
![]()
![]()
Ik ga volgende keer van de NY deze bestellen denk ik.
Salami pizza best pizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
Als ik een diepvriespizza eet is het eigenlijk altijd salami. De rest vind ik maar matig.
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuww, nee ik vind het echt vies
[..]
Neejoh margeritha
Echt wel, kaas/mozzarella en basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Zelfgemaakte margerita, zo goddelijk
Waarom probeer je het over de dag te spreiden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.
tomaat mozzarella basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Minus de garnalen lijkt het mij een prima combi. Ga ik volgende keer ook eens doen, rucola eropquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.
Hmm boursinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Tjacka het volgende:
mijn favo gerecht om te koken is
tagliatelle met zalm en boursin en uitjes en champignons
zo makkelijk
maar wel makkelijk
en dikmakertje
Kleine beetjes valt wel mee. Het zijn gewoon drie maaltijden over het algemeen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom probeer je het over de dag te spreiden?
Ik vind in een kortere tijdspanne meer binnenkrijgen vaak veel bevredigender dan de hele dag kleine beetjes.
rucola beats basilicum all day errydayquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt wel, kaas/mozzarella en basilicum
Wel nadat 'ie uit de oven is natuurlijk. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Minus de garnalen lijkt het mij een prima combi. Ga ik volgende keer ook eens doen, rucola erop
Hoezo, vind basilicum net zo lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rucola beats basilicum all day erryday
Basilicum op pizza
je had geen oven wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
ik heb sinds vandaag een oven
misschien ook maar eens een lekkere pizza uitzoeken
scheut witte wijn en wat pijnboompittenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Tjacka het volgende:
mijn favo gerecht om te koken is
tagliatelle met zalm en boursin en uitjes en champignons
zo makkelijk
maar wel makkelijk
en dikmakertje
Of gedroogde rucola, net als basilicum?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel nadat 'ie uit de oven is natuurlijk. :$
barbaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rucola beats basilicum all day erryday
Basilicum op pizza
Lijkt me niet lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of gedroogde rucola, net als basilicum?
Nou ja, het klinkt in elk geval alsof je goed bezig bent nu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleine beetjes valt wel mee. Het zijn gewoon drie maaltijden over het algemeen.
Mijn pizza is atmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Nodig grtd uit voor je ovenwarmigpartyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Nog nooit gedroogde rucola gezien. Gewoon verse, ligt bij de sla. En dan nadat je pizza uit de oven is wat rucola er overheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gedroogde sla bestaat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh zelf maken.... wat een gedoequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn pizza is atm
Bodem - weinig saus - weinig kaas - salami - rode ui - champignon - rode paprika - rucola - korst insmeren met olijfoliemengsel
ohja wij zouden nog party hebben in de pintelier vanavondquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nodig grtd uit voor je ovenwarmigparty
Ja. Al ben ik wel weer erg angstig aan het worden. Ik word altijd lichtelijk obsessief en maak er dan een kunst van om zo min mogelijk te eten. Eigenlijk niet goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het klinkt in elk geval alsof je goed bezig bent nu.
Ik moet weer even mezelf gaan dwingen er weer iets relaxter over te worden, gelukkig heb ik bijna weer andere dingen om me over op te winden. :$
Hehe kan blijkbaar niet eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog nooit gedroogde rucola gezien. Gewoon verse, ligt bij de sla. En dan nadat je pizza uit de oven is wat rucola er overheen.
Kook jij veel voor jezelf?quote:
Het voegt vaak wel wat toe ja. Doe het ook wel eens op broodjes met een plakje kaas, tomaat en komkommer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe kan blijkbaar niet eens, ik vind rucola op veel dingen wel lekker eigenlijk, vooral stokbroodje ei
Jij bent nog erger dan gordon ramseyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
gedroogde sla bestaat niet
Gedroogde basilicum heeft geen smaak en zou ook niet mogen bestaan
ik hou wel van een warm broodje smiddagsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vaak was in het weekend thuisthuis, dan kon ik weer stokbroden en pizzas uit de oven vreten
duw het eens in je mond danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan gordon ramsey
Ah doe je nog best netjesquote:
oh dat lijkt me wel een goede, gelijk van die rare paardengekkies wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik gehad
Nu staat er: mijn kuiltjes zijn niet schattig en ik ben bang voor paarden
Herken ik wel ja, dat obsessieve.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik wel weer erg angstig aan het worden. Ik word altijd lichtelijk obsessief en maak er dan een kunst van om zo min mogelijk te eten. Eigenlijk niet goed.
Hm ja, ik kan nu wel van die lekkere afbakbroodjes kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Sked het volgende:
[..]
ik hou wel van een warm broodje smiddags
Daarom heb ik nu vaste dingen die ik eet. Wel een beetje saai, maar de routine is belangrijk voor me. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herken ik wel ja, dat obsessieve.
Het is zo alles of niets altijd qua gezond eten. :$
paardenmeisjes zijn leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat lijkt me wel een goede, gelijk van die rare paardengekkies weg
ja, even lekker pistoletje tussen de middag ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja, ik kan nu wel van die lekkere afbakbroodjes kopen
Alleen om te ruiken of de bilspleet bezweet is toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
doen jullie ook wel eens vinger langs je kont en dan ruiken?
jr doet dit wel
meestal als ik met iemand praat en het gesprek is saaiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
jr doet dit wel
Is helemaal niet saai, dat is knap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu vaste dingen die ik eet. Wel een beetje saai, maar de routine is belangrijk voor me. :$
wowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
meestal als ik met iemand praat en het gesprek is saai
sowieso ovenschotelsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook wel zin om lasagne te maken enzo
dat was LMIquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
jr doet dit wel
Ben altijd wel bang dat ik bepaalde dingen zat word.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is helemaal niet saai, dat is knap.
van lekker eten naar poep zit maar een paar uur wachten tussenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor een fucking switch, van lekker eten naar kontzweet
Foodmood verpestquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
van lekker eten naar poep zit maar een paar uur wachten tussen
Vind het wel knap dat je elke dag zin hebt om uitgebreide lunch klaar te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben altijd wel bang dat ik bepaalde dingen zat word.Dus het avondeten heeft nog wel variatie. Maar ontbijt en lunch zijn praktisch altijd hetzelfde. Heb nu twee dingen voor de lunch die ik afwissel. Zo'n broodje met kaas en groenten zoals ik eerder noemde of een klein volkorenwrapje met zalm, komkommer en sesamzaadjes. Met een beetje wasabimayo voor de smaak. :$
ik heb geurkaarsen van 4 uurquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wat branden kaarsen eigenlijk snel op
Deed ik ook altijd, rook lekker man, hmm.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:13 schreef Sked het volgende:
Mensen die wierook gebruiken om wietlucht weg te krijgen
haha van fok-it of m`n echte naam?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam op google een topic van fok-it tegen perongeluk
fok-itquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha van fok-it of m`n echte naam?
welk topic?quote:
Adieu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi moment om te slapen
Weltrusten
over intro van een hogeschoolquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
welk topic?
Ik maak vrij weinig topics
Hoe kan dat per ongeluk trouwens?
Ohquote:
zat te lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa toen twijfelde ik ook nog of ik zou gaan ja
Valt wel mee hoe uitgebreid dat is hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je elke dag zin hebt om uitgebreide lunch klaar te maken.
Die intro? Ja wel aardig. Die activiteiten gingen nergens over maar je moet er wel heen voor beetje bonding hequote:
denk niet dat ik ga.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die intro? Ja wel aardig. Die activiteiten gingen nergens over maar je moet er wel heen voor beetje bonding he
Nou ja, voor mij is van de bank komen om crackers uit de kast te pakken vaak al te veel moeite. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe uitgebreid dat is hoor.
Geen idee? Doordeweeks is nooit zo heel druk tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:16 schreef Sked het volgende:
was er vanavond iets bijzonders in stad, fokit? gek druk hier
Waarom niet?quote:
komen hele groepen met fietsers en brommers hierlangsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee? Doordeweeks is nooit zo heel druk toch
Misschien hebben de dealers uitverkoopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
komen hele groepen met fietsers en brommers hierlangs
fuck dan moet ik ook nog ff gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben de dealers uitverkoop
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan hequote:
Zo lui ben ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is van de bank komen om crackers uit de kast te pakken vaak al te veel moeite. :$
denk dat wel meevalt voor mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan he
Hij komt toch bij een kleine opleiding, die mensen ken je echt snel genoeg dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan he
mwah, zo'n waxinelichtjequote:
Ja misschien wel inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij komt toch bij een kleine opleiding, die mensen ken je echt snel genoeg dan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
maar die schijtlolligheden hoeven van mij niet
zitten verder toch alleen maar brave mensen op mijn studiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen studievereniging voor jou nee?
Vond het wel behulpzaam toen ik in groep van 150 man terecht kwam. In groep met 40 personen was het eigenlijk helemaal niet nodig.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus niets aan mijn intro. We waren opgedeeld in kampen en niemand in mijn toekomstige klas of zelfs opleiding zat in dat kamp.
Dan is het hele doel van introkamp wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus niets aan mijn intro. We waren opgedeeld in kampen en niemand in mijn toekomstige klas of zelfs opleiding zat in dat kamp.
Dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel behulpzaam toen ik in groep van 150 man terecht kwam. In groep met 40 personen was het eigenlijk helemaal niet nodig.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het hele doel van introkamp weg
5 dagen pw?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Kreeg vandaag ook rooster al. Vies vroeg.
ja, vies vroeg was trouwens als in dat ik dat rooster vroeg kreeg.quote:
Oh dat is wel relaxed jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, vies vroeg was trouwens als in dat ik dat rooster vroeg kreeg.
wel chill rooster opzich.
eerste weken ene week 5 andere week 4 dagen.
maar maar 1 dag voor 1 uur heheheh
Ja, daarom. Weggegooid geld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het hele doel van introkamp weg
Zou juist zeggen dat je bij jouw opleiding juist veel hoorcolleges zou krijgen. veel meer theoretisch tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel best veel werkcollege maar ach, is niet verkeerd voor mij
Nee. Het was allemaal een ''verrassing'' natuurlijk.quote:
75% hoor 25% werkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou juist zeggen dat je bij jouw opleiding juist veel hoorcolleges zou krijgen. veel meer theoretisch toch
Wat een drama man, zou mn geld gewoon terugvragenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Het was allemaal een ''verrassing'' natuurlijk.
Is al een jaar geleden. Ga ik me nu niet meer druk om maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een drama man, zou mn geld gewoon terugvragen
dat is het wel veel denk ik jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel vies vies dronken geworden op m`n introkamp
o vond best weinig egkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is best wel veel hoorcolleges.
Ik had mijn bandje geruild met iemand. Toch geen behoefte aan alcohol daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is het wel veel denk ik ja
mijn broertje ook kruipend naar huis tijdens die van hem zover ik hoorde
wel vervelend voor hem dat je tegenwoordig <18 bandjes krijgt
Inderdaad. De helft van de hbo-eerstejaars al geen drank meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is het wel veel denk ik ja
mijn broertje ook kruipend naar huis tijdens die van hem zover ik hoorde
wel vervelend voor hem dat je tegenwoordig <18 bandjes krijgt
o heb verder ook wel echt theoretische studie verder mjaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan de helft hoor gehad volgens mij. Meestal nog een stuk minder dan dat.
lijkt me wel lachen als ik weer HBO ga doen, al die broekiesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. De helft van de hbo-eerstejaars al geen drank meer
Gewoon meteen van je beste kant laten zien tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had mijn bandje geruild met iemand. Toch geen behoefte aan alcohol daar.
Ach, die ander had er meer behoefte aan dan ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon meteen van je beste kant laten zien toch
Is ook zo natuurlijk. Maar toch ook genoeg stof voor discussie in meer interactieve werkvormen lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o heb verder ook wel echt theoretische studie verder mja
ja werkcolleges verder veel discussie enzo zover ik begreepquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk. Maar toch ook genoeg stof voor discussie in meer interactieve werkvormen lijkt me.
Maar heb verder geen idee hoe ze dat normaalgesproken doen in UK.
Ik zat in Eindhoven he, dan moet je wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, die ander had er meer behoefte aan dan ik.
Veel provinciaaltjes ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje vond de intro week verder bijzonder saai.
Allemaal niet-Rotterdamers in zijn stad vond ie maar niets.
Hard gelachen.
Moet je wel wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat in Eindhoven he, dan moet je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |