ik vind dat zo smerigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms als ik echt geen zin heb om substantie naar binnen te werken lepel ik gewoon een beetje uit een potje pesto.
De pizza was een zwarte bladzijde. Maar ik vermoed dat daar ook emotie eten in het spel was. Hoewel ik altijd van mezelf dacht dat ik daar niet aan deed. :$quote:
Pizza is niet eens per se slechter dan de hartige taart met broccoli die jij laatst liep aan te prijzen toch.quote:
Zit wel kaas bij inquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn altijd van die zaakjes die nooit opvallen
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan eet ik liever iets anders met zelfde aantal kcal wat meer vult. Ze zeggen dat een paar noten eten vlak voor het avondeten je hongergevoel vermindert. Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt.
preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog ongemakkelijker bij mensen die je niet herkend haha
Jaa maar als ik ze eenmaal ken dan wil ik stevige knuffel gevenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
ben meer van even kat uit de boom kijken
aftasten
zo zeg maar
Aan te prijzen? Jij reageert wel heel serieusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pizza is niet eens per se slechter dan de hartige taart met broccoli die jij laatst liep aan te prijzen toch.
tsja met alleen noten overleef je niet in centrumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel kaas bij in![]()
Knijper op m`n neus
Ik vroeger als snack. Maar het enige wat ik nog snack zijn van die flinterdunne crackertjes. Daar knabbel ik dan even op om de trek te stillen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.
vrij standaard die combiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel kaas bij in![]()
Knijper op m`n neus
Op de markt ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij standaard die combi
Op de markt zie je ze wel nog losse noten verkopen
De lidl hier heeft ook bakken schepnoten
prima door de yoghurtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik eet ze eigenlijk alleen maar als maaltijdvervanging, werkt eigenlijk prima.
Watjequote:
naast de markt wonenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de markt ja.
Altijd lekker warm ook nog
Welterusten.quote:
Valt wel mee hoor. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan te prijzen? Jij reageert wel heel serieus![]()
Ik zei alleen dat dat best gezond was omdat er zalm en broccoli inzat. Dat je dan meteen naar de bladerdeeg kijkt, tja. Dat zal best ongezond zijn. Maar over het algemeen..
Denk toch dat die quiche dan beter is hoor. Al is het misschien meer kcal. Dat weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |