SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Kun je om 18:00 een bakje patat brengen achter de flat? kijk uit dat niemand je ziet!'![]()
Zijn vast een hoop mensen die dat doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de moeite van dealer zoeken niet zou nemen voor een pizza.
jc gaat ook al lutjebroek kermisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij noemt mij gay.![]()
Srry tjack. Ga je wel naar Volendammer kermis? Dan kunnen we ook poging doen om JC te spotten?
Ja alleen als je het vergelijkt met andere zoutjes..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Adames het volgende:
Cashewnoten zijn vrij goedkoop eigenlijk
Voor noten dan
Valt best mee inderdaad. Vergeleken bij pinda's wel weer duur maar alsnog niet extreem ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Adames het volgende:
Cashewnoten zijn vrij goedkoop eigenlijk
Voor noten dan
Kronenburg zit een goeiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet nog een goeie notenwinkel zoeken in Arnhem
Nou ja, misschien zijn er wel mensen die junkfood maken in hun kelder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
In het begin zal het nog wel makkelijk te koop zijn omdat er nog veel is maar na een tijdje wordt het lastig. Zal er ook geen moeite voor doen. Doe nu al niet eens moeite om goedkoop wiet te kopen bij iemand
wil je ze vergelijken met appels danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja alleen als je het vergelijkt met andere zoutjes..
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjesquote:
Nee met peren badumtssquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je ze vergelijken met appels dan
Zo gezellig! Zeggen jullie elkaar dan wel gedag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jc gaat ook al lutjebroek kermis
ik kom die jongen overal tegen. Maar misschien wel.
Wanneer is dat?
zitten ook in kant en klare pestoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad. Vergeleken bij pinda's wel weer duur maar alsnog niet extreem ofzo.
Gewoon in de kelder aardappels schillen, snijden tot patat en dan langs brengen bij mensen. Koud of warm.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zijn er wel mensen die junkfood maken in hun kelder.
Dichterbij weet ik t zo niet, misschien in de natuurzaak in Weverstraat ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjes
Illuminati is dichterbij dan dat je denktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kinderbescherming zei dat de kans heel klein is dat fbi enige interesse in me zou hebben
online bestellenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal daar heen voor een zakje nootjes
Matig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dichterbij weet ik t zo niet, misschien in de natuurzaak in Weverstraat ofzo
laatst was ik enorm wazigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo gezellig! Zeggen jullie elkaar dan wel gedag?
5/6 september oid.
Soms als ik echt geen zin heb om substantie naar binnen te werken lepel ik gewoon een beetje uit een potje pesto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten ook in kant en klare pesto
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
online bestellen
Kan je lekker thuis wachten op zee
https://www.google.nl/sea(...)_cVeyDLoWigwTL0bWoCQquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doen
jij bent echt totaal niet ongemakkelijk in zulke situatiesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laatst was ik enorm wazig
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
30 seconden later begreep ik het pas
ik heb vaak de situatie gewoon niet doorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent echt totaal niet ongemakkelijk in zulke situaties
Is zo moeilijk om het bij een handje te laten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Fera het volgende:
Ik eet eigenlijk al tijden geen noten meer. Ik durf niet vanwege de kcal.
Kijk, gewoon in het centrum dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)_cVeyDLoWigwTL0bWoCQ
Arme JC. Beter zeg je op Lutjebroek hem gedag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
Ik ben erger dan jij tbhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toen zei hij
hey
ik dacht huh
hij hey
ik huh
ken je mij nog?
huh
ja ik ben jancees
ik oh huh
toen liep ik weg
ja maar ik heb niks te maken met hunquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Illuminati is dichterbij dan dat je denkt
vraag of je zusje ze ophaalt danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zijn nog duurder dan mijn zakje paranoten. Dat gaan we ook maar niet doen
Maar altijd beter dan pizza tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef Fera het volgende:
Ik eet eigenlijk al tijden geen noten meer. Ik durf niet vanwege de kcal.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag of je zusje ze ophaalt dan
Meer goede ideeën heb ik niet
Dan eet ik liever iets anders met zelfde aantal kcal wat meer vult. Ze zeggen dat een paar noten eten vlak voor het avondeten je hongergevoel vermindert. Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is zo moeilijk om het bij een handje te laten.
Zijn altijd van die zaakjes die nooit opvallenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk, gewoon in het centrum dus
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |