Met een vislucht wakker wordenquote:
Tijd terug yoghurt bananenchips gekocht bij zo'n kraam, was zo vers dat ik ze meteen naar huis moest brengen en het bakje even open moest laten haha. Anders werden ze slof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de markt ja.
Altijd lekker warm ook nog
Misschien een halve pizza als avondeten. Maar dan moet ik wel iemand vinden die ook een halve pizza wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. :$
Ik vind alleen pizza niet per se ongezond.
Was ook meer omdat Fera het laatst over die pizza hadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. :$
Ik vind alleen pizza niet per se ongezond.
samequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa maar als ik ze eenmaal ken dan wil ik stevige knuffel geven
quote:
Voor snack vind ik ze ook eigenlijk te energierijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeger als snack. Maar het enige wat ik nog snack zijn van die flinterdunne crackertjes. Daar knabbel ik dan even op om de trek te stillen.
Mijn pizza was ook wel ongezond. Met knoflooksaus erop.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook meer omdat Fera het laatst over die pizza had![]()
Joh, zolang je niet meer kcal binnen krijgt dan nodig of er zelfs onder zit zal het allemaal wel loslopen. Af en toe beetje sporten erbij
Fruit bevat weer veel suikers. Een handje noten als snack moet op zich prima te doen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor snack vind ik ze ook eigenlijk te energierijk.
Ik snack het liefste fruit. Eigenlijk zou ik het liefst willen kunnen leven op alleen maar fruit maar dat werkt niet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jij reageert af en toe veel te serieus
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij nog maar 3x in mijn leven een pizza helemaal opgekregen. Diepvriespizza gaat mij wel wat makkelijker af (met zo'n dunne bodem) maar één van de New York of een pizzeria krijg ik gewoon nooit op.
Best prima pizza's gegeten van de NY. Maar alleen op dinsdag want 5 euro haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
NY of domino's is echt een schande voor de pizza's
Chicken kebab.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
Domino's is best goed te eten, alleen zo duur dat ik er agressief van wordquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
ben je ectoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal op
en ik ben een gast van 1.93
Ik laat de korstjes wel vaak liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg die bezorg-pizzas van New York of Dominos ook bijna nooit helemaal op
en ik ben een gast van 1.93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |