Nee fattie tochquote:
je kan er pizza krijgen voor 5 euroquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Domino's is best goed te eten, alleen zo duur dat ik er agressief van word
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
NY of domino's is echt een schande voor de pizza's
ik vind ze echt viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best prima pizza's gegeten van de NY. Maar alleen op dinsdag want 5 euro haha.
Meeste wel jaquote:
Ach, je hebt ook pizza's van maar 700kcal. Dat kan dan nog net wel als avondmaaltijd vind ik. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een halve pizza als avondeten. Maar dan moet ik wel iemand vinden die ook een halve pizza wil.
ja man, zielige pauperdingen die nog kleiner zijn dan die shit die je in de winkel krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
je kan er pizza krijgen voor 5 euro
die zijn al helemaal niet te vretenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzas
Hier ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzas
goedkope poep blijft poepquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
je kan er pizza krijgen voor 5 euro
Ik heb er altijd meer dan genoeg aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man, zielige pauperdingen die nog kleiner zijn dan die shit die je in de winkel krijgt
Jawel manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
die zijn al helemaal niet te vreten
Mwah. Toch wel veel als je probeert af te vallen. Helft van de kcal die ik mag hebben. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook pizza's van maar 700kcal. Dat kan dan nog net wel als avondmaaltijd vind ik. :$
ik vind ze lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
die zijn al helemaal niet te vreten
Ik ben dol op suikers in fruit, zou me niet kunnen schelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Fruit bevat weer veel suikers. Een handje noten als snack moet op zich prima te doen zijn.
Avondeten is vrijwel altijd 50-60% van mijn dagtotaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Toch wel veel als je probeert af te vallen. Helft van de kcal die ik mag hebben. :$
ZIjn dat goeie pizzas ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
maar ik haal ze dan liever gewoon bij Pinocchio op Korenmarkt ofzo, kost iets meer maar das qua prijs/kwaliteit nog echt 1000x beter
die minderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
ik vind die diepvriespizzas vaak goed te doen
Ik eet meestal drie stukken fruit per dag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dol op suikers in fruit, zou me niet kunnen schelen.
Ik probeer het te spreiden. Alleen mijn ontbijt is qua kcal vrij laag. Maar dat is prima, krijg 's ochtends toch nooit veel weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avondeten is vrijwel altijd 50-60% van mijn dagtotaal.
Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer het te spreiden. Alleen mijn ontbijt is qua kcal vrij laag. Maar dat is prima, krijg 's ochtends toch nooit veel weg.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
mmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
Tonijnpizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
die zijn helemaal lekker jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
die minder
Maar gewoon uit koelvak van die verse
Zeker met kartonnen doos en allerlei meuk erbij
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?
Ieuww, nee ik vind het echt viesquote:
Neejoh margerithaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijnpizza![]()
![]()
![]()
Ik ga volgende keer van de NY deze bestellen denk ik.
Salami pizza best pizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
Als ik een diepvriespizza eet is het eigenlijk altijd salami. De rest vind ik maar matig.
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuww, nee ik vind het echt vies
[..]
Neejoh margeritha
Echt wel, kaas/mozzarella en basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Zelfgemaakte margerita, zo goddelijk
Waarom probeer je het over de dag te spreiden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.
tomaat mozzarella basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Minus de garnalen lijkt het mij een prima combi. Ga ik volgende keer ook eens doen, rucola eropquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |