Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer het te spreiden. Alleen mijn ontbijt is qua kcal vrij laag. Maar dat is prima, krijg 's ochtends toch nooit veel weg.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
echt zo raar dat die 3 euro pizza's uit het koelvak zo veel beter zijn dan 95% van alle bezorgpizzas
mmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
Tonijnpizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
ama ik voelde gewoon een maagzuur oprisping. De geur van tonijnpizza he![]()
![]()
die zijn helemaal lekker jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
die minder
Maar gewoon uit koelvak van die verse
Zeker met kartonnen doos en allerlei meuk erbij
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Heb je in de middag veel honger?
Ieuww, nee ik vind het echt viesquote:
Neejoh margerithaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijnpizza![]()
![]()
![]()
Ik ga volgende keer van de NY deze bestellen denk ik.
Salami pizza best pizzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
Als ik een diepvriespizza eet is het eigenlijk altijd salami. De rest vind ik maar matig.
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuww, nee ik vind het echt vies
[..]
Neejoh margeritha
Echt wel, kaas/mozzarella en basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Zelfgemaakte margerita, zo goddelijk
Waarom probeer je het over de dag te spreiden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer dat het 's ochtends gewoon aanzienlijk minder is. 's avonds heb ik eigenlijk de meeste trek.
tomaat mozzarella basilicumquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je margeritha nou het lekkerst vinden? Daar zit niks op
Minus de garnalen lijkt het mij een prima combi. Ga ik volgende keer ook eens doen, rucola eropquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het zelf maak is het met mozzarella, garnalen en rucola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |