fuck dan moet ik ook nog ff gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben de dealers uitverkoop
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan hequote:
Zo lui ben ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is van de bank komen om crackers uit de kast te pakken vaak al te veel moeite. :$
denk dat wel meevalt voor mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan he
Hij komt toch bij een kleine opleiding, die mensen ken je echt snel genoeg dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint wel beetje met sociale achterstand dan he
mwah, zo'n waxinelichtjequote:
Ja misschien wel inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij komt toch bij een kleine opleiding, die mensen ken je echt snel genoeg dan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
maar die schijtlolligheden hoeven van mij niet
zitten verder toch alleen maar brave mensen op mijn studiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen studievereniging voor jou nee?
Vond het wel behulpzaam toen ik in groep van 150 man terecht kwam. In groep met 40 personen was het eigenlijk helemaal niet nodig.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus niets aan mijn intro. We waren opgedeeld in kampen en niemand in mijn toekomstige klas of zelfs opleiding zat in dat kamp.
Dan is het hele doel van introkamp wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus niets aan mijn intro. We waren opgedeeld in kampen en niemand in mijn toekomstige klas of zelfs opleiding zat in dat kamp.
Dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel behulpzaam toen ik in groep van 150 man terecht kwam. In groep met 40 personen was het eigenlijk helemaal niet nodig.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het hele doel van introkamp weg
5 dagen pw?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Kreeg vandaag ook rooster al. Vies vroeg.
ja, vies vroeg was trouwens als in dat ik dat rooster vroeg kreeg.quote:
Oh dat is wel relaxed jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, vies vroeg was trouwens als in dat ik dat rooster vroeg kreeg.
wel chill rooster opzich.
eerste weken ene week 5 andere week 4 dagen.
maar maar 1 dag voor 1 uur heheheh
Ja, daarom. Weggegooid geld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het hele doel van introkamp weg
Zou juist zeggen dat je bij jouw opleiding juist veel hoorcolleges zou krijgen. veel meer theoretisch tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel best veel werkcollege maar ach, is niet verkeerd voor mij
Nee. Het was allemaal een ''verrassing'' natuurlijk.quote:
75% hoor 25% werkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou juist zeggen dat je bij jouw opleiding juist veel hoorcolleges zou krijgen. veel meer theoretisch toch
Wat een drama man, zou mn geld gewoon terugvragenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Het was allemaal een ''verrassing'' natuurlijk.
Is al een jaar geleden. Ga ik me nu niet meer druk om maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een drama man, zou mn geld gewoon terugvragen
dat is het wel veel denk ik jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel vies vies dronken geworden op m`n introkamp
o vond best weinig egkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is best wel veel hoorcolleges.
Ik had mijn bandje geruild met iemand. Toch geen behoefte aan alcohol daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is het wel veel denk ik ja
mijn broertje ook kruipend naar huis tijdens die van hem zover ik hoorde
wel vervelend voor hem dat je tegenwoordig <18 bandjes krijgt
Inderdaad. De helft van de hbo-eerstejaars al geen drank meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is het wel veel denk ik ja
mijn broertje ook kruipend naar huis tijdens die van hem zover ik hoorde
wel vervelend voor hem dat je tegenwoordig <18 bandjes krijgt
o heb verder ook wel echt theoretische studie verder mjaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan de helft hoor gehad volgens mij. Meestal nog een stuk minder dan dat.
lijkt me wel lachen als ik weer HBO ga doen, al die broekiesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. De helft van de hbo-eerstejaars al geen drank meer
Gewoon meteen van je beste kant laten zien tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had mijn bandje geruild met iemand. Toch geen behoefte aan alcohol daar.
Ach, die ander had er meer behoefte aan dan ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon meteen van je beste kant laten zien toch
Is ook zo natuurlijk. Maar toch ook genoeg stof voor discussie in meer interactieve werkvormen lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o heb verder ook wel echt theoretische studie verder mja
ja werkcolleges verder veel discussie enzo zover ik begreepquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk. Maar toch ook genoeg stof voor discussie in meer interactieve werkvormen lijkt me.
Maar heb verder geen idee hoe ze dat normaalgesproken doen in UK.
Ik zat in Eindhoven he, dan moet je wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, die ander had er meer behoefte aan dan ik.
Veel provinciaaltjes ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje vond de intro week verder bijzonder saai.
Allemaal niet-Rotterdamers in zijn stad vond ie maar niets.
Hard gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |