Hm ja, ik kan nu wel van die lekkere afbakbroodjes kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Sked het volgende:
[..]
ik hou wel van een warm broodje smiddags
Daarom heb ik nu vaste dingen die ik eet. Wel een beetje saai, maar de routine is belangrijk voor me. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herken ik wel ja, dat obsessieve.
Het is zo alles of niets altijd qua gezond eten. :$
paardenmeisjes zijn leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat lijkt me wel een goede, gelijk van die rare paardengekkies weg
ja, even lekker pistoletje tussen de middag ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja, ik kan nu wel van die lekkere afbakbroodjes kopen
Alleen om te ruiken of de bilspleet bezweet is toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
doen jullie ook wel eens vinger langs je kont en dan ruiken?
jr doet dit wel
meestal als ik met iemand praat en het gesprek is saaiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
jr doet dit wel
Is helemaal niet saai, dat is knap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu vaste dingen die ik eet. Wel een beetje saai, maar de routine is belangrijk voor me. :$
wowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
meestal als ik met iemand praat en het gesprek is saai
sowieso ovenschotelsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook wel zin om lasagne te maken enzo
dat was LMIquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Tjacka het volgende:
jr doet dit wel
Ben altijd wel bang dat ik bepaalde dingen zat word.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is helemaal niet saai, dat is knap.
van lekker eten naar poep zit maar een paar uur wachten tussenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor een fucking switch, van lekker eten naar kontzweet
Foodmood verpestquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
van lekker eten naar poep zit maar een paar uur wachten tussen
Vind het wel knap dat je elke dag zin hebt om uitgebreide lunch klaar te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben altijd wel bang dat ik bepaalde dingen zat word.Dus het avondeten heeft nog wel variatie. Maar ontbijt en lunch zijn praktisch altijd hetzelfde. Heb nu twee dingen voor de lunch die ik afwissel. Zo'n broodje met kaas en groenten zoals ik eerder noemde of een klein volkorenwrapje met zalm, komkommer en sesamzaadjes. Met een beetje wasabimayo voor de smaak. :$
ik heb geurkaarsen van 4 uurquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wat branden kaarsen eigenlijk snel op
Deed ik ook altijd, rook lekker man, hmm.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:13 schreef Sked het volgende:
Mensen die wierook gebruiken om wietlucht weg te krijgen
haha van fok-it of m`n echte naam?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam op google een topic van fok-it tegen perongeluk
fok-itquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha van fok-it of m`n echte naam?
welk topic?quote:
Adieu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi moment om te slapen
Weltrusten
over intro van een hogeschoolquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
welk topic?
Ik maak vrij weinig topics
Hoe kan dat per ongeluk trouwens?
Ohquote:
zat te lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa toen twijfelde ik ook nog of ik zou gaan ja
Valt wel mee hoe uitgebreid dat is hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je elke dag zin hebt om uitgebreide lunch klaar te maken.
Die intro? Ja wel aardig. Die activiteiten gingen nergens over maar je moet er wel heen voor beetje bonding hequote:
denk niet dat ik ga.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die intro? Ja wel aardig. Die activiteiten gingen nergens over maar je moet er wel heen voor beetje bonding he
Nou ja, voor mij is van de bank komen om crackers uit de kast te pakken vaak al te veel moeite. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe uitgebreid dat is hoor.
Geen idee? Doordeweeks is nooit zo heel druk tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:16 schreef Sked het volgende:
was er vanavond iets bijzonders in stad, fokit? gek druk hier
Waarom niet?quote:
komen hele groepen met fietsers en brommers hierlangsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee? Doordeweeks is nooit zo heel druk toch
Misschien hebben de dealers uitverkoopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
komen hele groepen met fietsers en brommers hierlangs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |