Hehe kan blijkbaar niet eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog nooit gedroogde rucola gezien. Gewoon verse, ligt bij de sla. En dan nadat je pizza uit de oven is wat rucola er overheen.
Kook jij veel voor jezelf?quote:
Het voegt vaak wel wat toe ja. Doe het ook wel eens op broodjes met een plakje kaas, tomaat en komkommer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe kan blijkbaar niet eens, ik vind rucola op veel dingen wel lekker eigenlijk, vooral stokbroodje ei
Jij bent nog erger dan gordon ramseyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
gedroogde sla bestaat niet
Gedroogde basilicum heeft geen smaak en zou ook niet mogen bestaan
ik hou wel van een warm broodje smiddagsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vaak was in het weekend thuisthuis, dan kon ik weer stokbroden en pizzas uit de oven vreten
duw het eens in je mond danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan gordon ramsey
Ah doe je nog best netjesquote:
oh dat lijkt me wel een goede, gelijk van die rare paardengekkies wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik gehad
Nu staat er: mijn kuiltjes zijn niet schattig en ik ben bang voor paarden
Herken ik wel ja, dat obsessieve.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik wel weer erg angstig aan het worden. Ik word altijd lichtelijk obsessief en maak er dan een kunst van om zo min mogelijk te eten. Eigenlijk niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |