Drie woorden:quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over
Over wie
Wat
Hoe
Wehebehehhehehhehequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Polkadot Piemel Destroyer.
whutquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Wat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
dat low blow girl.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Aka montellyquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Piemel destroyer klinkt als iets heel anders
IIFYMquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
Gewoon kapot scheuren ja tog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.quote:
Hjbquote:
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.quote:
Dat was echt goldquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
Waar is iequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
Zo zeg, dat ik dit helemaal heb uitgetypt.
Je liegtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
post staat er nog, foto is weg.quote:
uhu uhu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
wollah meh ik lieg. Montelly back me up is niet alles wat ik zei 100% true?
Ja maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Een dikkertje die erbij wilt horen met ook nog eens een identiteitscrisis. Lekker makkelijk hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Not sure if complimentquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Montelly het volgende:
Chlo is wel een type juffrouw waar je verliefd word op basisschool. "Later als ik groot word trouw ik met Chlo"
Je hebt toch wel zo'n streng brilletje?quote:
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n streng brilletje?
Wehehhehw die gast is eng he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Hhhh, deuce heeft lokpost gedaan. Ik wist dat hij dat ging doen want hij leest altijd alles creepy mee.
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Hhhh, deuce heeft lokpost gedaan. Ik wist dat hij dat ging doen want hij leest altijd alles creepy mee.
Nee van KBquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.
Das KB, weggepest door stimoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.
Hoopte op een catfight.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Dima is croissant. Deuce is trannyloverquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.
Ik zie geen fotoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #804] on point
GYM delivers.
Dat was f1987quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #804] on point
GYM delivers.
Jij houdt van loenzende chicks toch? Cc iets voor jou?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die was niet sexy, die was gewoon normaal.
Suave.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw croissantje mocht er ook wezen hoor.![]()
![]()
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij houdt van loenzende chicks toch? Cc iets voor jou?
Hey waterhoofdquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moet jouw afwijzing zien te verwerken. Laat me.
? wat heb ik gemistquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Geef jij nou maar antwoord op m'n vraag.
omdat blijkbaar lachwekkendquote:
Hem kennende heeft hij haar allang via DM benaderd. Afgaande op hoe hij altijd op haar zeikt denk ik dat zij hem heeft afgewezen.quote:
nee denk het niet.quote:
Watquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh? Het gaat niet over krio pics.
Jij hoeft al helemaal niets te zeggemquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hem kennende heeft hij haar allang via DM benaderd. Afgaande op hoe hij altijd op haar zeikt denk ik dat zij hem heeft afgewezen.
Waar komt die wijsheid opeens vandaan Deuce?quote:
Krentenbol was fake.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die was niet sexy, die was gewoon normaal.
Uit dat waterhoofd van 'mquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waar komt die wijsheid opeens vandaan Deuce?
TC met tetouquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik weet allang hoe Krio eruit ziet
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik weet allang hoe Krio eruit ziet
Jaquote:
Hoezo loensoogquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Doe je mee? We zijn pelvic thrusts aan het doen
Waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hoeft al helemaal niets te zeggem
waz deze?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Smeg, ff iets om mee te nemen voor de volgende keer, mss icm je klb-collega's.
KLB / [KLB SC] Dood en verderf
Bedoel, het doet me echt bijzonder weinig maar het is wel tyfuskansloos en volgens mij nou nét wat Danny met z'n nieuwe policy tegen wil gaan.
Doe maar niet denken, dat gaat je niet goed af.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.
Weet ik veel, zeg ook maar iets in mijn native language, dacht dat dit soort " woordjes " grappig waren ofzo ;s laat me met rust.quote:
Stond in US, geen zin om te zoeken sryquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg jij wel elke keer maar heb nog nooit pics gezien.
Wie is beigequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze hebben het over die beige chick, niet Krentenbol.
Wow.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe maar niet denken, dat gaat je niet goed af.
:s dacht dat we connected warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeg ook maar iets in mijn native language, dacht dat dit soort " woordjes " grappig waren ofzo ;s laat me met rust.
Ik kan niet op haar username komen. Die iets met JanPiraat had dacht ik.quote:
bby je hebt me ping tog ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s dacht dat we connected waren
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Zeggen jullie nou srs dat ik op Klinkerbotsing lijk? Rly?
En je msn :$quote:
Dat je altijd je best doet om in de broekjes te komen van andere vrouwelijke/mannelijke users.quote:
Oh ja, Klinkerbotsing.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Zeggen jullie nou srs dat ik op Klinkerbotsing lijk? Rly?
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoordquote:
Wow.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoord.
Alleen bij jou. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je altijd je best doet om in de broekjes te komen van andere vrouwelijke/mannelijke users.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoord.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister alleen naar jou, bby.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, Klinkerbotsing.
En niet naar hen luisteren bby, ik heb natuurlijk gelijk.
Godverquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was je trouwens dood fzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, elkaar roasten zat er al vroeg ingebakken oké.
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, elkaar roasten zat er al vroeg ingebakken oké.
Welnee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
Vraag me af of Cholo echt op KB lijkt nu
Weet niet hoor, lijkt me nog steeds best grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
Sorry Deucequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.
Chlo is cute man..quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet hoor, lijkt me nog steeds best grappig.
quote:
Chlo lijkt meer op een "Priya"quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.Minus neptieten.
Beetje haar op dr armen, voor de rest viel het mee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef krioro het volgende:
Alsof Klinkerbotsing zo lelijk was, viel voor zover ik weet mee.
Niks mis met die tieten, alleen zijn heel d'r tepels verneukt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.Minus neptieten.
KB is een schatje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef krioro het volgende:
Alsof Klinkerbotsing zo lelijk was, viel voor zover ik weet nogal mee.
Like hoe je cc dist. Zo zie ik je niet vaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
Ik vind KB ook cute hoor ;s.
Waar staat foto van Chloro dan
Jij hebt echt nog nooit foto gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt aanleg om neusmodel te worden, zij niet
Jouw moeder zou mijn moeder kunnen zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die zou jullie moeder kunnen zijn.
Ik heb echt wel een foto gezienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit foto gezien.
Dat hebben al die beige chicks toch. Ff waxen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje haar op dr armen, voor de rest viel het mee.
Nou dan zou ze wel heel laat nog kinderen hebben gekregen. =Squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw moeder zou mijn moeder kunnen zijn
Was geen dis was gwn een beschrijving van wat ze zelf openbaar heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Like hoe je cc dist. Zo zie ik je niet vaak
Zat vast man.quote:
Hjb goody two shoes, waterhoofd was gewoon een grappig woordquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Last bestquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou dan zou ze wel heel laat nog kinderen hebben gekregen. =S
As if, ashy mocroquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een foto gezien
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Was geen dis was gwn een beschrijving van wat ze zelf openbaar heeft gemaakt.
Ik ben nu eenmaal van goede achlaaq.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb goody two shoes, waterhoofd was gewoon een grappig woord.
Mee eens, alleen voor dat zou ik nooit meer voet zetten in gym.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.
Jij bent ook wel een beetje zo'n one of the guys typequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.
Nergens.quote:
Sowieso heb jij daar niks te zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mee eens, alleen voor dat zou ik nooit meer voet zetten in gym.
Jmmr.quote:
Wrm niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso heb jij daar niks te zoeken.
Wrom wel?quote:
Wrom okéquote:
Zo maak je cc jaloersquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
Ik kom steeds dichter bij 10 kg verlies. Spannend
In sha Allaah. c:quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu nog ihsaan en we're good to go.
Vind haar niet mooi. Dus nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze zou jou ook jaloers moeten maken.
Hoeveel weeg je dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog 3.5 kg.
En dan wil ik nog 30 eraf.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal van goede achlaaq.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu nog ihsaan en we're good to go.
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschienquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind haar niet mooi. Dus nee.
Ik val toch af slettebakje?
skinnybitchquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
Ik kom steeds dichter bij 10 kg verlies. Spannend
Gewoon lekker een kebabje blijven johquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We hebben het over Crip, die vind je wel mooi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een gezond gewicht voor een chick van jouw lengte is 50-60 ofzo? Dus je bent nu 90-100?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog 3.5 kg.
En dan wil ik nog 30 eraf.
Nog lang niet man, ben nog steeds michelin mannetje. pas na twee jaar kun je me skinny bitch noemenquote:
Stimorol is een reuzin met dikke poten en tieten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschien
Tot einde van vetgedrukte gedeelte ging je nog goed, maar daarna...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschien
neh, straks misschienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
klaar voor de overhoring, of heb je Team America nog niet gezien?
Ben chubby idd. Niet megadik ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel lang de Myspace angle volgehouden met je pics, waarvoor propz.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog lang niet man, ben nog steeds michelin mannetje. pas na twee jaar kun je me skinny bitch noemen
Hmm..zie haar vent al voor me: "canim, zal ik je kebabje even lekker opeten mmm"..quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon lekker een kebabje blijven joh
je kan gwn in wat draag je vandaag hele lichaam zien hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel lang de Myspace angle volgehouden met je pics, waarvoor propz.
Blablbabalabalaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
We hebben het over Crip, die vind je wel mooi.
En weet ik het. Enige wat ik ervan heb gehoord is dat je 1 keer HIIT hebt gedaan (waarvoor hulde (niet voor maar 1 keer)).
Droog geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm..zie haar vent al voor me: "canim, zal ik je kebabje even lekker opeten mmm"..
niet grote tietsen toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimorol is een reuzin met dikke poten en tieten.
Tegenwoordig pas, voorheen nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
je kan gwn in wat draag je vandaag hele lichaam zien hoor
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbhquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben chubby idd. Niet megadik ofzo.
echt wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegenwoordig pas, voorheen niet.
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbh
Kanonnenquote:
Ja, is niet hardcore genoeg voor mij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blablbabalabalaak
Ik wandellllllllll.
Pls niet te dun worden ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.
Dun sws niet. Wil tieten houden.
Modellenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls niet te dun worden ja.
srry maar lange vrouwen die echgt super skinny zijn
Probeer anders zwemmen, goede manier van afvallen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.
Dun sws niet. Wil tieten houden.
Hardopquote:
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbh
Op foto enzo ziet het mooi uit, maar van dichtbij vind ik het best eng. Ik weet niet wrm.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegenwoordig pas, voorheen niet.
Julle hangen teveel op coli.quote:
Ik zei ook neit dat ze skinny was, maar licht chubby. En dat vind ik mooi bij dr staanquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Julle hangen teveel op coli.
Nee je zei tussen skinny en chubby in.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei ook neit dat ze skinny was, maar licht chubby. En dat vind ik mooi bij dr staan
Werkt best goed, ga series kijken terwijl je fietst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga fiets kopen en thuis hiit op fiets doen.
Als k weer geld heb.
Good, good.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Als k weer geld heb.
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.
Ja wat krijg je dan Licht chubby.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je zei tussen skinny en chubby in.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.
I need a dick so I do.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Good, good.
Geld zat, strong single working beige woman who does need a man.
Ik krijg wss die van mn zus want die heeft ze sinds ze m heeft maar 2 keer aangeraakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Als k weer geld heb.
Aaaaiiiitquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg wss die van mn zus want die heeft ze sinds ze m heeft maar 2 keer aangeraakt.lijkt op mij
Ja ish perfect. Die dingen zijn duur.quote:
Ik houd me ook bezig met mezelf hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.
ah nu komen we ergensquote:
Maar je zeikt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd me ook bezig met mezelf hoor, maak je geen zorgen.
Jij hebt het er steeds zelf over hier, ik draai er niet omheen (want daar heb je geen flikker aan) en zeg gewoon hoe het is.
2,5 als ik t zelf afmaakquote:
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja weet je
Dan zou ik nu een skelet zijn
Snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |