Drie woorden:quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over
Over wie
Wat
Hoe
Wehebehehhehehhehequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Polkadot Piemel Destroyer.
whutquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Wat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
dat low blow girl.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Aka montellyquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Piemel destroyer klinkt als iets heel anders
IIFYMquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
Gewoon kapot scheuren ja tog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.quote:
Hjbquote:
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.quote:
Dat was echt goldquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
Waar is iequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
Zo zeg, dat ik dit helemaal heb uitgetypt.
Je liegtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
post staat er nog, foto is weg.quote:
uhu uhu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
wollah meh ik lieg. Montelly back me up is niet alles wat ik zei 100% true?
Ja maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Een dikkertje die erbij wilt horen met ook nog eens een identiteitscrisis. Lekker makkelijk hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Not sure if complimentquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Montelly het volgende:
Chlo is wel een type juffrouw waar je verliefd word op basisschool. "Later als ik groot word trouw ik met Chlo"
Je hebt toch wel zo'n streng brilletje?quote:
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n streng brilletje?
Wehehhehw die gast is eng he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Hhhh, deuce heeft lokpost gedaan. Ik wist dat hij dat ging doen want hij leest altijd alles creepy mee.
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Hhhh, deuce heeft lokpost gedaan. Ik wist dat hij dat ging doen want hij leest altijd alles creepy mee.
Nee van KBquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.
Das KB, weggepest door stimoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Google Mia Khalifa, is dubbelganger van Chloro.
Hoopte op een catfight.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Crip het volgende:
Dima is croissant. Deuce is trannyloverquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.
Ik zie geen fotoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #804] on point
GYM delivers.
Dat was f1987quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was dat die croissant? of haal ik nu dingen door elkaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #804] on point
GYM delivers.
Jij houdt van loenzende chicks toch? Cc iets voor jou?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die was niet sexy, die was gewoon normaal.
Suave.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw croissantje mocht er ook wezen hoor.![]()
![]()
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij houdt van loenzende chicks toch? Cc iets voor jou?
Hey waterhoofdquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moet jouw afwijzing zien te verwerken. Laat me.
? wat heb ik gemistquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Geef jij nou maar antwoord op m'n vraag.
omdat blijkbaar lachwekkendquote:
Hem kennende heeft hij haar allang via DM benaderd. Afgaande op hoe hij altijd op haar zeikt denk ik dat zij hem heeft afgewezen.quote:
nee denk het niet.quote:
Watquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh? Het gaat niet over krio pics.
Jij hoeft al helemaal niets te zeggemquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hem kennende heeft hij haar allang via DM benaderd. Afgaande op hoe hij altijd op haar zeikt denk ik dat zij hem heeft afgewezen.
Waar komt die wijsheid opeens vandaan Deuce?quote:
Krentenbol was fake.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die was niet sexy, die was gewoon normaal.
Uit dat waterhoofd van 'mquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waar komt die wijsheid opeens vandaan Deuce?
TC met tetouquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik weet allang hoe Krio eruit ziet
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik weet allang hoe Krio eruit ziet
Jaquote:
Hoezo loensoogquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Doe je mee? We zijn pelvic thrusts aan het doen
Waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hoeft al helemaal niets te zeggem
waz deze?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Smeg, ff iets om mee te nemen voor de volgende keer, mss icm je klb-collega's.
KLB / [KLB SC] Dood en verderf
Bedoel, het doet me echt bijzonder weinig maar het is wel tyfuskansloos en volgens mij nou nét wat Danny met z'n nieuwe policy tegen wil gaan.
Doe maar niet denken, dat gaat je niet goed af.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht dat daht loensoog chloro krio pics wou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |