Ik ga ook shit op m'n gezicht kwakken en over vloggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon echt in shock, ze krijgt sponsors van merken. High end make up opgestuurd etc etc. Ze heeft best veel volgers.
Gewoon
so
mindblown
In.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook shit op m'n gezicht kwakken en over vloggen
Ja, vandaag. Wilde dood toen de wekker ging.quote:
Zijn genoeg hijabi makeuppers out there. Lekker spuit 11 als ik dat ga doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Begin ook, jij hebt tenminste nog signature look, hijab+makeup
En toch zie je volop makeup bloggers, 10^99 in een dozijn en toch doen ze het.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn genoeg hijabi makeuppers out there. Lekker spuit 11 als ik dat ga doen
Ze lijkt een beetje op CCquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar een schattige vrouw maar die make up kan gwn niet
Hhh, das fucked up die eerste keer weer wekker. Hoe was het?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Wilde dood toen de wekker ging.
quote:
Ja I know, vind ook nog leuk om nieuwe make up bloggers te zien. Maja ik niet, tenminste ik zeg nooit nooit maar ik zie het mezelf niet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
En toch zie je volop makeup bloggers, 10^99 in een dozijn en toch doen ze het.
Saai want vergaderingenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, das fucked up die eerste keer weer wekker. Hoe was het?
In sha Allah zullen je muffins zegevieren en zullen ze smaken naar een stukje hemel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
Nu heb k ook honger gekregenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Waar gaat dit overquote:
Echt schattig die brugklassers. Op de BSO prepare ik de groep 8ters altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Saai want vergaderingenMaar ook leuk want leuke collega's en de bruggers hadden hun eerste dag.
gelijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over
Over wie
Wat
Hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |