Is al over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer begint de seksles? :s
Ik voel me sexy als ik schransquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie jou nu echt zo voor me in een hoekje taart eten terwijl iedereen danst. My kind of style.
Eerst even laten rijpenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik voel me sexy als ik schrans
Nee, en die 2 ouwe mannen zijn er ook nietquote:
Fernando Martinezquote:
Ja, dit.quote:
'In mijn tijd' zou en mooi begin zijn als je over die chat begintquote:
Etto, BraboBelgquote:
Dat is het nog steeds.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
'In mijn tijd' zou en mooi begin zijn als je over die chat begint
Moet jij niet wat gifjes posten, vriend?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu je er bent zal het inderdaad wat omlaag gaan
Nee, want dan ga je weer janken. Maar eind september zijn Hermann en ik weer op volle oorlogssterktequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet jij niet wat gifjes posten, vriend?
Gelukkig maar...quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je weer janken. Maar eind september zijn Hermann en ik weer op volle oorlogssterkte
Volgensmij zou jij pas erg nat worden als iemand chocowhey sensueel over dr witte topje gooit.quote:
welkom terugquote:
Heey waar zat je al die tijd.quote:
eyyquote:
klaar voor de overhoring, of heb je Team America nog niet gezien?quote:
Ja, loop maar weer wegquote:
Maak dat de kat maar wijs, je bent gewoon overspelig. Van Krio naar Huge naar Etto. Mashallah.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, heb broederliefde voor Etto.
Jaloersquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs, je bent gewoon overspelig. Van Krio naar Huge naar Etto. Mashallah.
Ja weenie heb ook een leven somsquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Is ze srs met die make up? Ze is een beautyblogger maar dit kan toch niet srs zijn
[ afbeelding ]
ook superveel positieve reacties im confused
http://www.musingsofamuse(...)longo-lip-vinyl.html
Daar zou ik niks op tegen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij zou jij pas erg nat worden als iemand chocowhey sensueel over dr witte topje gooit.
Draait jouw hele wereld om makeup?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Is ze srs met die make up? Ze is een beautyblogger maar dit kan toch niet srs zijn
[ afbeelding ]
Net een clowntjequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Draait jouw hele wereld om makeup?
Jezus Wtfquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ben gewoon echt in shock, ze krijgt sponsors van merken. High end make up opgestuurd etc etc. Ze heeft best veel volgers.quote:
Ben je alweer begonnen als teacher?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik nu alvast broodjes maken voor m'n broodtrommeltje voor morgen
Begin ook, jij hebt tenminste nog signature look, hijab+makeupquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon echt in shock, ze krijgt sponsors van merken. High end make up opgestuurd etc etc. Ze heeft best veel volgers.
Gewoon
so
mindblown
Ik ga ook shit op m'n gezicht kwakken en over vloggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon echt in shock, ze krijgt sponsors van merken. High end make up opgestuurd etc etc. Ze heeft best veel volgers.
Gewoon
so
mindblown
In.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook shit op m'n gezicht kwakken en over vloggen
Ja, vandaag. Wilde dood toen de wekker ging.quote:
Zijn genoeg hijabi makeuppers out there. Lekker spuit 11 als ik dat ga doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Begin ook, jij hebt tenminste nog signature look, hijab+makeup
En toch zie je volop makeup bloggers, 10^99 in een dozijn en toch doen ze het.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn genoeg hijabi makeuppers out there. Lekker spuit 11 als ik dat ga doen
Ze lijkt een beetje op CCquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar een schattige vrouw maar die make up kan gwn niet
Hhh, das fucked up die eerste keer weer wekker. Hoe was het?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Wilde dood toen de wekker ging.
quote:
Ja I know, vind ook nog leuk om nieuwe make up bloggers te zien. Maja ik niet, tenminste ik zeg nooit nooit maar ik zie het mezelf niet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
En toch zie je volop makeup bloggers, 10^99 in een dozijn en toch doen ze het.
Saai want vergaderingenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, das fucked up die eerste keer weer wekker. Hoe was het?
In sha Allah zullen je muffins zegevieren en zullen ze smaken naar een stukje hemel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
Nu heb k ook honger gekregenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Waar gaat dit overquote:
Echt schattig die brugklassers. Op de BSO prepare ik de groep 8ters altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Saai want vergaderingenMaar ook leuk want leuke collega's en de bruggers hadden hun eerste dag.
gelijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over
Over wie
Wat
Hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |