Drie woorden:quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over
Over wie
Wat
Hoe
Wehebehehhehehhehequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Polkadot Piemel Destroyer.
whutquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Wat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
dat low blow girl.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Aka montellyquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Drie woorden:
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Piemel destroyer klinkt als iets heel anders
IIFYMquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb boeikweetmeel muffins gemaakt.
Crip graag een dua dat ze lukken.
Gewoon kapot scheuren ja tog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Hjbquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei mn vriendje ook maar ik luisterde niet.
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.quote:
Hjbquote:
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.quote:
Dat was echt goldquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
Waar is iequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wij die epische post hebben mogen witnesssen, CC ging full retard, joy forever dit.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
Zo zeg, dat ik dit helemaal heb uitgetypt.
Je liegtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
post staat er nog, foto is weg.quote:
uhu uhu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
wollah meh ik lieg. Montelly back me up is niet alles wat ik zei 100% true?
Ja maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Een dikkertje die erbij wilt horen met ook nog eens een identiteitscrisis. Lekker makkelijk hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Not sure if complimentquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Montelly het volgende:
Chlo is wel een type juffrouw waar je verliefd word op basisschool. "Later als ik groot word trouw ik met Chlo"
Je hebt toch wel zo'n streng brilletje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |