Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, elkaar roasten zat er al vroeg ingebakken oké.
Welnee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
Vraag me af of Cholo echt op KB lijkt nu
Weet niet hoor, lijkt me nog steeds best grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
Sorry Deucequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.
Chlo is cute man..quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet hoor, lijkt me nog steeds best grappig.
quote:
Chlo lijkt meer op een "Priya"quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.Minus neptieten.
Beetje haar op dr armen, voor de rest viel het mee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef krioro het volgende:
Alsof Klinkerbotsing zo lelijk was, viel voor zover ik weet mee.
Niks mis met die tieten, alleen zijn heel d'r tepels verneukt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, op Mia Khalifa, zoals ik al zei.Minus neptieten.
KB is een schatje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef krioro het volgende:
Alsof Klinkerbotsing zo lelijk was, viel voor zover ik weet nogal mee.
Like hoe je cc dist. Zo zie ik je niet vaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
Ik vind KB ook cute hoor ;s.
Waar staat foto van Chloro dan
Jij hebt echt nog nooit foto gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt aanleg om neusmodel te worden, zij niet
Jouw moeder zou mijn moeder kunnen zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die zou jullie moeder kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |