Weet ik veel, zeg ook maar iets in mijn native language, dacht dat dit soort " woordjes " grappig waren ofzo ;s laat me met rust.quote:
Stond in US, geen zin om te zoeken sryquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg jij wel elke keer maar heb nog nooit pics gezien.
Wie is beigequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze hebben het over die beige chick, niet Krentenbol.
Wow.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe maar niet denken, dat gaat je niet goed af.
:s dacht dat we connected warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeg ook maar iets in mijn native language, dacht dat dit soort " woordjes " grappig waren ofzo ;s laat me met rust.
Ik kan niet op haar username komen. Die iets met JanPiraat had dacht ik.quote:
bby je hebt me ping tog ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s dacht dat we connected waren
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Zeggen jullie nou srs dat ik op Klinkerbotsing lijk? Rly?
En je msn :$quote:
Dat je altijd je best doet om in de broekjes te komen van andere vrouwelijke/mannelijke users.quote:
Oh ja, Klinkerbotsing.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Zeggen jullie nou srs dat ik op Klinkerbotsing lijk? Rly?
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoordquote:
Wow.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoord.
Alleen bij jou. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je altijd je best doet om in de broekjes te komen van andere vrouwelijke/mannelijke users.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nog in groep 2, had de juf zo'n inzamelingsactie van het Liliane Fonds voor kinderen met een waterhoofd, dat was dus ook meteen ons nieuwe scheldwoord.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister alleen naar jou, bby.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, Klinkerbotsing.
En niet naar hen luisteren bby, ik heb natuurlijk gelijk.
Godverquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was je trouwens dood fzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, elkaar roasten zat er al vroeg ingebakken oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |