Nee je zei tussen skinny en chubby in.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei ook neit dat ze skinny was, maar licht chubby. En dat vind ik mooi bij dr staan
Werkt best goed, ga series kijken terwijl je fietst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga fiets kopen en thuis hiit op fiets doen.
Als k weer geld heb.
Good, good.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Als k weer geld heb.
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.
Ja wat krijg je dan Licht chubby.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je zei tussen skinny en chubby in.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.
I need a dick so I do.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Good, good.
Geld zat, strong single working beige woman who does need a man.
Ik krijg wss die van mn zus want die heeft ze sinds ze m heeft maar 2 keer aangeraakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Als k weer geld heb.
Aaaaiiiitquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg wss die van mn zus want die heeft ze sinds ze m heeft maar 2 keer aangeraakt.lijkt op mij
Ja ish perfect. Die dingen zijn duur.quote:
Ik houd me ook bezig met mezelf hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast hou je bezig met jezelf. Je tips heb ik 101010 x gehoord. Vind t nu neigen naar zeiken.
ah nu komen we ergensquote:
Maar je zeikt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd me ook bezig met mezelf hoor, maak je geen zorgen.
Jij hebt het er steeds zelf over hier, ik draai er niet omheen (want daar heb je geen flikker aan) en zeg gewoon hoe het is.
2,5 als ik t zelf afmaakquote:
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja weet je
Dan zou ik nu een skelet zijn
Snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |