Blablbabalabalaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
We hebben het over Crip, die vind je wel mooi.
En weet ik het. Enige wat ik ervan heb gehoord is dat je 1 keer HIIT hebt gedaan (waarvoor hulde (niet voor maar 1 keer)).
Droog geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm..zie haar vent al voor me: "canim, zal ik je kebabje even lekker opeten mmm"..
niet grote tietsen toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimorol is een reuzin met dikke poten en tieten.
Tegenwoordig pas, voorheen nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
je kan gwn in wat draag je vandaag hele lichaam zien hoor
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbhquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben chubby idd. Niet megadik ofzo.
echt wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegenwoordig pas, voorheen niet.
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbh
Kanonnenquote:
Ja, is niet hardcore genoeg voor mij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blablbabalabalaak
Ik wandellllllllll.
Pls niet te dun worden ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.
Dun sws niet. Wil tieten houden.
Modellenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls niet te dun worden ja.
srry maar lange vrouwen die echgt super skinny zijn
Probeer anders zwemmen, goede manier van afvallen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 bby dan hoor je volslank te zijn.
Dun sws niet. Wil tieten houden.
Hardopquote:
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou je ook niet volwaardig chubby noemen. Tussen skinny en chubby in. Vind wel mooi figuur zo tbh
Op foto enzo ziet het mooi uit, maar van dichtbij vind ik het best eng. Ik weet niet wrm.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegenwoordig pas, voorheen niet.
Julle hangen teveel op coli.quote:
Ik zei ook neit dat ze skinny was, maar licht chubby. En dat vind ik mooi bij dr staanquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
No offense maar skinny kan gewoon niet genoemd worden als je het over Ambi hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Julle hangen teveel op coli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |