Wrom okéquote:
Zo maak je cc jaloersquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
Ik kom steeds dichter bij 10 kg verlies. Spannend
In sha Allaah. c:quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu nog ihsaan en we're good to go.
Vind haar niet mooi. Dus nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze zou jou ook jaloers moeten maken.
Hoeveel weeg je dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog 3.5 kg.
En dan wil ik nog 30 eraf.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal van goede achlaaq.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu nog ihsaan en we're good to go.
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschienquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind haar niet mooi. Dus nee.
Ik val toch af slettebakje?
skinnybitchquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
Ik kom steeds dichter bij 10 kg verlies. Spannend
Gewoon lekker een kebabje blijven johquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We hebben het over Crip, die vind je wel mooi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een gezond gewicht voor een chick van jouw lengte is 50-60 ofzo? Dus je bent nu 90-100?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog 3.5 kg.
En dan wil ik nog 30 eraf.
Nog lang niet man, ben nog steeds michelin mannetje. pas na twee jaar kun je me skinny bitch noemenquote:
Stimorol is een reuzin met dikke poten en tieten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschien
Tot einde van vetgedrukte gedeelte ging je nog goed, maar daarna...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
foto die ik van jou een keer heb gezien waar ik alleen je haar zag en wat van je torso leek je mij niet een's s bol. gwn normaal postuur beeeeeetje chubby misschien
neh, straks misschienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
klaar voor de overhoring, of heb je Team America nog niet gezien?
Ben chubby idd. Niet megadik ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel lang de Myspace angle volgehouden met je pics, waarvoor propz.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog lang niet man, ben nog steeds michelin mannetje. pas na twee jaar kun je me skinny bitch noemen
Hmm..zie haar vent al voor me: "canim, zal ik je kebabje even lekker opeten mmm"..quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon lekker een kebabje blijven joh
je kan gwn in wat draag je vandaag hele lichaam zien hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel lang de Myspace angle volgehouden met je pics, waarvoor propz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |