Ik heb echt wel een foto gezienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit foto gezien.
Dat hebben al die beige chicks toch. Ff waxen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje haar op dr armen, voor de rest viel het mee.
Nou dan zou ze wel heel laat nog kinderen hebben gekregen. =Squote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw moeder zou mijn moeder kunnen zijn
Was geen dis was gwn een beschrijving van wat ze zelf openbaar heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Like hoe je cc dist. Zo zie ik je niet vaak
Zat vast man.quote:
Hjb goody two shoes, waterhoofd was gewoon een grappig woordquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar als je het over die kinderen met een actual waterhoofd hebt en daar dan om lachen is wat anders.
Last bestquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou dan zou ze wel heel laat nog kinderen hebben gekregen. =S
As if, ashy mocroquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een foto gezien
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Was geen dis was gwn een beschrijving van wat ze zelf openbaar heeft gemaakt.
Ik ben nu eenmaal van goede achlaaq.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb goody two shoes, waterhoofd was gewoon een grappig woord.
Mee eens, alleen voor dat zou ik nooit meer voet zetten in gym.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.
Jij bent ook wel een beetje zo'n one of the guys typequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm nou eens lekker samen met haar one of the guys gaat zijn in gym SC.
Nergens.quote:
Sowieso heb jij daar niks te zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mee eens, alleen voor dat zou ik nooit meer voet zetten in gym.
Jmmr.quote:
Wrm niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso heb jij daar niks te zoeken.
Wrom wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |