SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Je kan beter notities voor je scriptie makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis maakt een notitie let op welke woorden je gebruikt, vooral die met dubbele (seksuele betekenissen)
quote:
scheelt ik weet hoe het komt waardoor ik het niet meer weetquote:
Ik zal eens ooit een foto maken van alles voor mijn scriptie. Met duizende nottities.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan beter notities voor je scriptie maken
Ik ook. Het is de leeftijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
scheelt ik weet hoe het komt waardoor ik het niet meer weet
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens ooit een foto maken van alles voor mijn scriptie. Met duizende nottities.
Die ene, die je tegenkwamquote:
Kettingzaag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Bos81 het volgende:
En wat nou als zich er een bos hout voor de deur bevindt??
Uhuhquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene, die je tegenkwamEn je me appte?
En ik hapte he?
![]()
handopleggingquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Bos81 het volgende:
En wat nou als zich er een bos hout voor de deur bevindt??
zoveel ouder dan mij ben je toch niet?quote:
Succesquote:
quote:
Niet voor de deur hoorquote:
please ?quote:
geen ideequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoveel ouder dan mij ben je toch niet?
Sjakiequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]![]()
[..]
Niet voor de deur hoor
ik ben 31quote:
Je leert het welquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis maakt een notitie let op welke woorden je gebruikt, vooral die met dubbele (seksuele betekenissen)
Achter de deurquote:
Jaquote:
Dealquote:
ì dont even gonna askquote:
Omgquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
als 31 een bejaarde is dan ben ik nog een beetje lauw en al aan het ontbinden
KSC staat toch voor Kinky Seks Chat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:25 schreef PeZu het volgende:
Tering wat een bejaarde hier![]()
Fok k staat toch voor kids?
ik ben al versteend danquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
daarom ben ik ook hierquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
KSC staat toch voor Kinky Seks Chat?
Of zit ik hier nu al al die tijd verkeerd
ik heb al 5 jaar regelmatig het gevoel dat ik verkeerd zitquote:
zie je het verschil niet meer tussen de voor- en achterkant ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb al 5 jaar regelmatig het gevoel dat ik verkeerd zit
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:29 schreef crv het volgende:
[..]
zie je het verschil niet meer tussen de voor- en achterkant ?
sorryquote:
Ik denk dat ie het gaatje niet kan vindenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:29 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:29 schreef crv het volgende:
[..]
En gierende windquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het gaatje niet kan vinden
moet ie het licht aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
men zegt dat 39 jaar een goede leeftijd is voor mijn figuurquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
Blaadjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gierende windEn blaadjes dwarrelend
oow valt mee danquote:
ik heb wat bij elkaar gefrommeld, maar ben nog niet tevredenquote:
Hihihiquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blaadjes![]()
Haha, de katten waren alleen heeerlijk aan het dutten in de tuin..oeps.
ik ookquote:
quote:
watjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook
maar als het hard tekeer gaat breekt de paniek uit bij de jeugd
tja daar kun je alle kanten mee op met zo'n uitspraakquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
men zegt dat 39 jaar een goede leeftijd is voor mijn figuur
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja daar kun je alle kanten mee op met zo'n uitspraak
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zolang het onder de 50 is hoor je mij niet klagen
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebtquote:
Jup, dat was een verkeerde inschattingquote:
Geeft niets hoorquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebt
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:38 schreef PeZu het volgende:
Schrijft u 't liefst met blauw?
Ik schrijf het liefst blauw met een zwarte pen
Eet u nooit op straat?
Nee
Denkt u vaak aan geld
Ja
of aan iemand van de zaak?
Nee
Vindt u oesters geil?
Nee
Bent u redelijk bang?
Nee
Droomt u vaak nog van het ziekenhuis
Ja
en hoe komt dat dan?
Geil verpleegstertje
Of wilt u dat niet weten?
Nee
ik hield er nogal een rock en roll levensstijl op naquote:
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebt
wijs en ervaren zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat was een verkeerde inschatting
[..]
Geeft niets hoor![]()
typoquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..
Die was niet hier in de tuin in elk gevalquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiMaar de blinde buurkat dan, die ook? Dat is wel sip
Ja, maar jij bent een jongetjequote:
Ja en??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Uhu, niets mis meequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
wijs en ervaren zullen we maar zeggen
Laten we hopen dat ie niet verzopen is danquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was niet hier in de tuin in elk geval
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Het is de hele dag al droog hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
ben je van suiker of zo ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
eetsquote:
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
En als je haargrens naar achteren opschuift??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
Je bedoelt cadeauverzoeken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar ben je nu al droog bij e auto? Niks gesmolten aan je?quote:
Eet smakelijk Bosquote:
Ik had al iets voor jou..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?
wij mogen voor jouw verjaardag een kadoverzoek doen ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik werk nogquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ben je nu al droog bij e auto? Niks gesmolten aan je?
Afscherenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als je haargrens naar achteren opschuift??
je bent nog aanwezig bedoel jequote:
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Giertje het volgende:
ik mag in december de 32 aantikken maar ik ga er dit jaar niks aan doen
ciaoquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weg van
laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik lees net dat ik een niet bestaand woord heb gebruik, en dus heb ik geen idee wat je bedoelt..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef crv het volgende:
[..]
wij mogen voor jouw verjaardag een kadoverzoek doen ?
klopt en ik doe ieder jaar mijn best om het weer te halenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken.
Goede reis naar huisquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weg van
laterrrrrrrrrrrrrrrrr
maakt niet uit, ik heb je begrepenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een niet bestaand woord heb gebruik, en dus heb ik geen idee wat je bedoelt..
Ik heb er al veel meer dan jij gehaald.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt en ik doe ieder jaar mijn best om het weer te halen
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.
niet echt een prestatie iddquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken
hoe oud ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al veel meer dan jij gehaald.
Het wordt elke keer wel veel moeilijker andersquote:
40+quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn?
aah oke ja dan ben jij wel wat verder inderdaadquote:
Ahwquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.
Nog lang niet bij de 50+ maar die wil ik echt wel een keer halen hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ja dan ben jij wel wat verder inderdaad
die stinktquote:
dan krijg je een pop in de tuinquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog lang niet bij de 50+ maar die wil ik echt wel een keer halen hoor!
vind er geen klap aanquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt elke keer wel veel moeilijker anders
quote:
Joh da's nog steeds piepquote:
jihibik bem al 10 jaar 25...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die moeilijk doen over hoe oud ze zijn en oh jee, ik word straks weer een jaar ouder
Terwijl ze in feite maar een dag ouder worden..quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die moeilijk doen over hoe oud ze zijn en oh jee, ik word straks weer een jaar ouder
Ammaal relatief hè?quote:
als je goed telt ben je idd een jaar jongerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl ze in feite maar een dag ouder worden..
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ammaal relatief hè?
Ik vind 35 ook een mooie leeftijd hoor
Ik heb liever een appelboomquote:
kan ookquote:
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...
Oow en bij nylon-oma-broeken.
Da's leuker dan een popquote:
dat weet jij niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.
Ik zeg meestal dat ik gewoon eerder begonnen ben tegen mensen die jonger zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.
Er zijn ook jonge mensen die steunkousen nodig hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Of steunkousen
[..]
Da's leuker dan een pop
Als je er nu geen klap aan vind heb je nog niet genoeg gehad.quote:
klopt collega van me draagt ze en die is 2 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook jonge mensen die steunkousen nodig hebben.
Dat weet je pas als je daar oud genoeg voor bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bijquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
dat bepaal jij toch nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je er nu geen klap aan vind heb je nog niet genoeg gehad.
Dank uquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bij
Wat een onzin...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je daar oud genoeg voor bent
Heb het ook wel gezien om armen van mensen, meestal maar 1 arm dan. Schijnt een rotziekte door te komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt collega van me draagt ze en die is 2 jaar ouder dan ik
Doen Oudere mensen dat dan welquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bij
die heb ik ook geregeld gezien op mijn werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb het ook wel gezien om armen van mensen, meestal maar 1 arm dan. Schijnt een rotziekte door te komen.
En ook genoeg mensen onder de 20 gezien in rolstoel of behoorlijke knieklachten.
niet man, kijk omnje heen het land van zimbies en kwarkmannetjes die leven op de autopiloot, geen prestatie dat een feestjes waard is imhoquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?
Ziekten kunnen ook een hoop roet in het eten gooien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit!
Voor/na een zware operatie bijvoorbeeld.
Jup. "O wat zijn dit een mooie..." enz. Been there heard it....quote:
Niet?quote:
Ook idd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziekten kunnen ook een hoop roet in het eten gooien.
Er zijn zat die dat wel doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Je doet niet "moeite" om een jaar ouder te worden...
Dat is een zin, ik vroeg me af wat voor geluidjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. "O wat zijn dit een mooie..." enz. Been there heard it....
Hier schijnt de zon weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
Hier regent het nu zo hard dat het weer opspat en als wolken door de straat raast
Ik doe er toch echt moeite voor om mijn 28e en daarop volgende verjaardagen te mogen vierenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Je doet niet "moeite" om een jaar ouder te worden...
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...
Oow en bij nylon-oma-broeken.
Hmz ik weet niet of ik dat wil delenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een zin, ik vroeg me af wat voor geluidjes
ja maar dat zegt toch nog weinig over de restquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik doe er toch echt moeite voor om mijn 28e en daarop volgende verjaardagen te mogen vieren. Oordeel eens niet zo snel
.
Ja goede keus, katoenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!
Overigens ga ik dan eerder voor Sloggi of Madi denk ik hoor![]()
Katoen
Ik had het niet over slipjes.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!
Overigens ga ik dan eerder voor Sloggi of Madi denk ik hoor![]()
Katoen
Jaaaa, Maja!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja goede keus, katoenEn Maja zeep
Net als vroeger bij oma
Verkopen ze dat eigenlijk nog?
![]()
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zegt toch nog weinig over de rest
Die hebben Sloggi en Madi ook, maar dan van katoenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had het niet over slipjes.....
Heb ik dan echt zo'n slechte reputatie dat het meteen weer over slipjes moet gaan?
Ik had het over van die nylon Wehkamp en C&A omabroeken, kleuren taupe en zachtgrijs....
Jammerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz ik weet niet of ik dat wil delen
maar-ik-heb-het-niet-over-slipjes...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben Sloggi en Madi ook, maar dan van katoen
Hier kun je buienradar minder goed waarnemen dan het onweer @ the moment...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef drakin het volgende:
Volgens buienradar onweert het hier nu
Precies, dus zijn er vast genoeg mensen die moeite moeten doen om een jaar ouder te wordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...
En sowieso, wat voor de 1 geldt, hoeft niet voor een ander te gelden.
Ik ooook niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
maar-ik-heb-het-niet-over-slipjes...
Sloggi is toch per definitie onderbroeken?????quote:
juist dat en als je zegt dat het makkelijk gaat dan heb je niet genoeg ervaring, dat is natuurlijk onzin, ligt ook aan je instelling tov de 'prestratie' etc etcquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...
En sowieso, wat voor de 1 geldt, hoeft niet voor een ander te gelden.
Die hebben ook omamodellen, en daar doelde ik opquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sloggi is toch per definitie onderbroeken?????
Boh dat is toch altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zegt toch nog weinig over de rest
ik zie in je fobo dat jij op een paar consoles na alles hebt wat ik ook bezitquote:
met spek en kaasquote:
klopt ik heb ook weinig met de restquote:
Mjum mjumquote:
quote:
Gamenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie in je fobo dat jij op een paar consoles na alles hebt wat ik ook bezit
wat cool
Haaaaaiquote:
sorryquote:
jaa ik kan zo kalm uren en dagen zoet zijn met een spelquote:
hoi ik ben giertje aangenaamquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ken deze user niet.
*WAT MOET IK DOENNN***
Hoi ik ben tailfox
En zo heurt 'tquote:
russische roulettequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa ik kan zo kalm uren en dagen zoet zijn met een spel
wat speel je momenteel?
Leef je nog een beetje na al die noeste arbeid?quote:
Starboundquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat speel je momenteel?
enkel verzwikt en had goed fout kunnen gaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leef je nog een beetje na al die noeste arbeid?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
enkel verzwikt en had goed fout kunnen gaan
skyrim moet ik nog mee verder wel een vet spelquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Starboundeen soort space terraria..
En skyrim nogsteeds..
@ps3 speel ik nog wel last of us en tombraider
quote:
Ging goed liet de plaat niet vallen.(anders lag ik er onder)quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe je wel voorzichtig? Je moet nog langer mee dan vandaag
gamenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat speel je momenteel?
Skyrim is mijn favoriet van de afgelopen paar jaar ook welquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
skyrim moet ik nog mee verder wel een vet spel
last of us was echt uber geniaal
en tomb raider heb ik uit
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef PeZu het volgende:
Oeh verzwikte enkel,meid overleef je het?
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ging goed liet de plaat niet vallen.(anders lag ik er onder)
ik ben net klaar met batman arkham knight op de ps 4 wat een leuk spel was datquote:
mja ik had me er aardig op verkeken hoe groot het isquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Skyrim is mijn favoriet van de afgelopen paar jaar ook wel.
Last of us is wel sip soms.
ik liep met een staal plaat van 70 kg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef PeZu het volgende:
Oeh verzwikte enkel,meid overleef je het?
Zeker niet als je de legendary edition hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had me er aardig op verkeken hoe groot het is
toen ik begon had ik al snel door dit is een spel waar ik niet effe in 2 dagen door heen beuk
Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik liep met een staal plaat van 70 kg.
Die had ik niet in mij willen hebben
wat zit daar allemaal bij dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zeker niet als je de legendary edition hebt!
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.
Ja daarom.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.
maar dat liep het niet net zoals bij veel bijna ongelukken bij zo velen dagelijks... moet je maar opletten als je link werk doetquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij geeft zelf aan dat het verkeerd had kunnen aflopen. Ik heb het niet over zijn enkel, dat komt wel goed...
[..]
Gelukkig maar
ik ben lomp.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat liep het niet net zoals bij veel bijna ongelukken bij zo velen dagelijks... moet je maar opletten als je link werk doet
Rustig aan dan breekt het lijntje niet
@tt geen anaal dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben lomp.
Daarom loopt het toy boy niet helemaal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuiken![]()
Balans
en waar zeg dat je dat noet moet zijn of mag doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ying Yang
Ik houd daarvan... En ik ben nou eenmaal een softie, deal with it
![]()
Dit is toch kluns slowchat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuiken![]()
Balans
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills komt door de voordeur binnen gewandeld Hoi
kluns kinky kamerolifanten kneuzen kapot whatever worksquote:
ik ben een kinky kneus kluns kamerolifantquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kluns kinky kamerolifanten kneuzen kapot whatever works
Oh, moest ik jouw toestemming vragenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar zeg dat je dat noet moet zijn of mag doen?
Haiquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef essnhills het volgende:
Vergeet de keilekker nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben een kinky kneus kluns kamerolifant
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even een kind richting haar bed bonjouren.
Lekker hoor! Wat voor vulling had je? Spinazie/ricotta?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, gelukkig genoeg cannelloni gemaakt voor een tweede portie. Die gaat zo meteen de vriezer in![]()
Prei, gebakken spekjes en creme fraiche (die ik eerst heb gemengd met Italiaanse kruiden)quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoor! Wat voor vulling had je? Spinazie/ricotta?
Die liefdee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, moest ik jouw toestemming vragen
[..]
Hai
[..]
Vergeet de keilekker niet![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, gelukkig genoeg cannelloni gemaakt voor een tweede portie. Die gaat zo meteen de vriezer in![]()
dat zeg ik ook niet.. je zegt deal with it...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, moest ik jouw toestemming vragen
[..]
Hai
[..]
Vergeet de keilekker niet![]()
Oeh lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prei, gebakken spekjes en creme fraiche (die ik eerst heb gemengd met Italiaanse kruiden)
Je weettochquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Die liefdee.
valt nog mee hoevaak ik geappt ben.
Ja, alleen miste er weer een woord gok ik, dus ik moest zelf ook raden wat jij nou bedoeldequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet.. je zegt deal with it...
god gunt jou een droge reisquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef essnhills het volgende:
Het weer werkte prima met me mee net![]()
Het zou eigenlijk keihard onweren en regenen op het moment dat ik naar huis zou fietsen vanuit werk. Ook volgens buienradar en er kwam vanalles aan. En toen ging ik naar buiten, en het was nog droog, het was zelfs erg zonnig. Aan beide kanten een enorme donkergrijze wolk met gerommel etc. Precies het pad wat ik moest fietsen was zonovergoten, zelfs gewoon warm
Je blijft maar in een sprookje levenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef essnhills het volgende:
Het weer werkte prima met me mee net![]()
Het zou eigenlijk keihard onweren en regenen op het moment dat ik naar huis zou fietsen vanuit werk. Ook volgens buienradar en er kwam vanalles aan. En toen ging ik naar buiten, en het was nog droog, het was zelfs erg zonnig. Aan beide kanten een enorme donkergrijze wolk met gerommel etc. Precies het pad wat ik moest fietsen was zonovergoten, zelfs gewoon warm
Ik altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je blijft maar in een sprookje leven![]()
Dat blijktquote:
* -Engel- MI van Fietsie die bonjourbonjour roept terwijl ie kind naar bed brengtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even een kind richting haar bed bonjouren.
dat zal er wel mooi uit hebben gezienquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijktPrecies zo'n mooie doorgang
heey das lang geledenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- MI van Fietsie die bonjourbonjour roept terwijl ie kind naar bed brengt
Week 2 hier. Het wordt al routinequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.
Groep 2 blijkbaar ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.
Zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal er wel mooi uit hebben gezien
ik heb het een keer andersom gehad ik reed vol een bui in ik zag het letterlijk zwart om me heen worden zo snel en zo hard ging hetquote:
Is aardig wat inderdaad, kan minderquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef essnhills het volgende:
Hmm, firefox neemt ruim 460MB van m'n geheugen in beslag. Nu kan ie dat prima aan, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven
ja gaat wel lekker eigenlijk en daar?quote:
hoi bedquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
Hier werd gewoon protest-loos het bed begroet
Is op m'n nieuwe laptop, heb het dus net een paar dagen geleden gedownload.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Is aardig wat inderdaad, kan minder
Super... zaterdag was geweldigquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja gaat wel lekker eigenlijk en daar?
Engelquote:
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super... zaterdag was geweldigmooi weer, blije mensen
He solquote:
Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He sol
Ik ook, broodje ovenbitterbal![]()
aah kijk das altijd wel leuk jaquote:
Nasi met babi pangangquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bami pangang, koeli yuk of iets anders?
quote:
Dat was hetquote:
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
Hier werd gewoon protest-loos het bed begroet
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En wat is dat regime?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroeven
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.quote:
Klinkt goed en wat noem je vroeg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
De mijne gaat altijd zonder zeuren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En hoe oud is jouw kind?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.
Als het even kan wel ja. 18:45 uiterlijk onder de douche staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
Daar trekt die van mij zich weinig van aan, die doet liever wat ze zelf wil zonder dr verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
Dat is ook een duidelijke regelquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
Die van mij is braver.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar trekt die van mij zich weinig van aan, die doet liever wat ze zelf wil zonder dr verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |