Blaadjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gierende windEn blaadjes dwarrelend
oow valt mee danquote:
ik heb wat bij elkaar gefrommeld, maar ben nog niet tevredenquote:
Hihihiquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blaadjes![]()
Haha, de katten waren alleen heeerlijk aan het dutten in de tuin..oeps.
ik ookquote:
quote:
watjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook
maar als het hard tekeer gaat breekt de paniek uit bij de jeugd
tja daar kun je alle kanten mee op met zo'n uitspraakquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
men zegt dat 39 jaar een goede leeftijd is voor mijn figuur
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja daar kun je alle kanten mee op met zo'n uitspraak
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zolang het onder de 50 is hoor je mij niet klagen
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebtquote:
Jup, dat was een verkeerde inschattingquote:
Geeft niets hoorquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebt
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:38 schreef PeZu het volgende:
Schrijft u 't liefst met blauw?
Ik schrijf het liefst blauw met een zwarte pen
Eet u nooit op straat?
Nee
Denkt u vaak aan geld
Ja
of aan iemand van de zaak?
Nee
Vindt u oesters geil?
Nee
Bent u redelijk bang?
Nee
Droomt u vaak nog van het ziekenhuis
Ja
en hoe komt dat dan?
Geil verpleegstertje
Of wilt u dat niet weten?
Nee
ik hield er nogal een rock en roll levensstijl op naquote:
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebt
wijs en ervaren zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat was een verkeerde inschatting
[..]
Geeft niets hoor![]()
typoquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..
Die was niet hier in de tuin in elk gevalquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiMaar de blinde buurkat dan, die ook? Dat is wel sip
Ja, maar jij bent een jongetjequote:
Ja en??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Uhu, niets mis meequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
wijs en ervaren zullen we maar zeggen
Laten we hopen dat ie niet verzopen is danquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was niet hier in de tuin in elk geval
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Het is de hele dag al droog hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
ben je van suiker of zo ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
eetsquote:
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
En als je haargrens naar achteren opschuift??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
Je bedoelt cadeauverzoeken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
Maar ben je nu al droog bij e auto? Niks gesmolten aan je?quote:
Eet smakelijk Bosquote:
Ik had al iets voor jou..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |