ik hield er nogal een rock en roll levensstijl op naquote:
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik 30 werd zij een van mijn beste vriendinnen gefeliciteerd pik maar ik ben verbaasd dat je het gehaald hebt
wijs en ervaren zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat was een verkeerde inschatting
[..]
Geeft niets hoor![]()
typoquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij, zei moet zijn. Nu lijkt het alsof ST je beste vriendin werd toen je 30 werd..
Die was niet hier in de tuin in elk gevalquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiMaar de blinde buurkat dan, die ook? Dat is wel sip
Ja, maar jij bent een jongetjequote:
Ja en??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Uhu, niets mis meequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
wijs en ervaren zullen we maar zeggen
Laten we hopen dat ie niet verzopen is danquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was niet hier in de tuin in elk geval
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een jongetje
Het is de hele dag al droog hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
ben je van suiker of zo ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Koen66 het volgende:
het is nu droog, zo maar eens rennen richting auto voordat het weer gaat regenen
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
eetsquote:
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
En als je haargrens naar achteren opschuift??quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn grijze haren vet sexy en word je interessanter naarmate je ouder wordt
Je bedoelt cadeauverzoeken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |