klopt collega van me draagt ze en die is 2 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook jonge mensen die steunkousen nodig hebben.
Dat weet je pas als je daar oud genoeg voor bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bijquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
dat bepaal jij toch nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je er nu geen klap aan vind heb je nog niet genoeg gehad.
Dank uquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bij
Wat een onzin...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je daar oud genoeg voor bent
Heb het ook wel gezien om armen van mensen, meestal maar 1 arm dan. Schijnt een rotziekte door te komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt collega van me draagt ze en die is 2 jaar ouder dan ik
Doen Oudere mensen dat dan welquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die maken er geen enthousiaste geluidjes bij
die heb ik ook geregeld gezien op mijn werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb het ook wel gezien om armen van mensen, meestal maar 1 arm dan. Schijnt een rotziekte door te komen.
En ook genoeg mensen onder de 20 gezien in rolstoel of behoorlijke knieklachten.
niet man, kijk omnje heen het land van zimbies en kwarkmannetjes die leven op de autopiloot, geen prestatie dat een feestjes waard is imhoquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?
Ziekten kunnen ook een hoop roet in het eten gooien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit!
Voor/na een zware operatie bijvoorbeeld.
Jup. "O wat zijn dit een mooie..." enz. Been there heard it....quote:
Niet?quote:
Ook idd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziekten kunnen ook een hoop roet in het eten gooien.
Er zijn zat die dat wel doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Je doet niet "moeite" om een jaar ouder te worden...
Dat is een zin, ik vroeg me af wat voor geluidjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. "O wat zijn dit een mooie..." enz. Been there heard it....
Hier schijnt de zon weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
Hier regent het nu zo hard dat het weer opspat en als wolken door de straat raast
Ik doe er toch echt moeite voor om mijn 28e en daarop volgende verjaardagen te mogen vierenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Je doet niet "moeite" om een jaar ouder te worden...
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...
Oow en bij nylon-oma-broeken.
Hmz ik weet niet of ik dat wil delenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een zin, ik vroeg me af wat voor geluidjes
ja maar dat zegt toch nog weinig over de restquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik doe er toch echt moeite voor om mijn 28e en daarop volgende verjaardagen te mogen vieren. Oordeel eens niet zo snel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |