Eet smakelijk Bosquote:
Ik had al iets voor jou..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jou verzoeken wat ik wil hebben voor jouw verjaardag ja?
wij mogen voor jouw verjaardag een kadoverzoek doen ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog minder dan twee weken en dan komt er weer een jaartje bij.
Kadoverzoeken mogen via DM.
ik werk nogquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ben je nu al droog bij e auto? Niks gesmolten aan je?
Afscherenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als je haargrens naar achteren opschuift??
je bent nog aanwezig bedoel jequote:
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Giertje het volgende:
ik mag in december de 32 aantikken maar ik ga er dit jaar niks aan doen
ciaoquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weg van
laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik lees net dat ik een niet bestaand woord heb gebruik, en dus heb ik geen idee wat je bedoelt..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef crv het volgende:
[..]
wij mogen voor jouw verjaardag een kadoverzoek doen ?
klopt en ik doe ieder jaar mijn best om het weer te halenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken.
Goede reis naar huisquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weg van
laterrrrrrrrrrrrrrrrr
maakt niet uit, ik heb je begrepenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een niet bestaand woord heb gebruik, en dus heb ik geen idee wat je bedoelt..
Ik heb er al veel meer dan jij gehaald.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt en ik doe ieder jaar mijn best om het weer te halen
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.
niet echt een prestatie iddquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven alleen maar niet dood te gaan om een verjaardag aan te tikken
hoe oud ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al veel meer dan jij gehaald.
Het wordt elke keer wel veel moeilijker andersquote:
40+quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn?
aah oke ja dan ben jij wel wat verder inderdaadquote:
Ahwquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat MZ geen poffertjespan heeft maar al jarig us geweest, dus geef ik jou over 3 maanden een poffertjespan zodat jullie samen pffertjes kunnen bakken.
Nog lang niet bij de 50+ maar die wil ik echt wel een keer halen hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ja dan ben jij wel wat verder inderdaad
die stinktquote:
dan krijg je een pop in de tuinquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog lang niet bij de 50+ maar die wil ik echt wel een keer halen hoor!
vind er geen klap aanquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt elke keer wel veel moeilijker anders
quote:
Joh da's nog steeds piepquote:
jihibik bem al 10 jaar 25...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die moeilijk doen over hoe oud ze zijn en oh jee, ik word straks weer een jaar ouder
Terwijl ze in feite maar een dag ouder worden..quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die moeilijk doen over hoe oud ze zijn en oh jee, ik word straks weer een jaar ouder
Ammaal relatief hè?quote:
als je goed telt ben je idd een jaar jongerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl ze in feite maar een dag ouder worden..
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ammaal relatief hè?
Ik vind 35 ook een mooie leeftijd hoor
Ik heb liever een appelboomquote:
kan ookquote:
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is pas als je enthousiaste geluidjes gaat maken bij een sta-op-stoel of een hoogzittend bankstel moet je je zorgen gaan maken...
Oow en bij nylon-oma-broeken.
Da's leuker dan een popquote:
dat weet jij niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.
Ik zeg meestal dat ik gewoon eerder begonnen ben tegen mensen die jonger zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
Sinds wanneer moet je moeite doen dan voor een verjaardag?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je nog lang niet genoeg verjaardagen gehad om er echt moeite voor te moeten doen.
Er zijn ook jonge mensen die steunkousen nodig hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Of steunkousen
[..]
Da's leuker dan een pop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |