Ja goede keus, katoenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!
Overigens ga ik dan eerder voor Sloggi of Madi denk ik hoor![]()
Katoen
Ik had het niet over slipjes.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zorgen? Dat heb ik dan maar mooi gehaald!
Overigens ga ik dan eerder voor Sloggi of Madi denk ik hoor![]()
Katoen
Jaaaa, Maja!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja goede keus, katoenEn Maja zeep
Net als vroeger bij oma
Verkopen ze dat eigenlijk nog?
![]()
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zegt toch nog weinig over de rest
Die hebben Sloggi en Madi ook, maar dan van katoenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had het niet over slipjes.....
Heb ik dan echt zo'n slechte reputatie dat het meteen weer over slipjes moet gaan?
Ik had het over van die nylon Wehkamp en C&A omabroeken, kleuren taupe en zachtgrijs....
Jammerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz ik weet niet of ik dat wil delen
maar-ik-heb-het-niet-over-slipjes...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben Sloggi en Madi ook, maar dan van katoen
Hier kun je buienradar minder goed waarnemen dan het onweer @ the moment...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef drakin het volgende:
Volgens buienradar onweert het hier nu
Precies, dus zijn er vast genoeg mensen die moeite moeten doen om een jaar ouder te wordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...
En sowieso, wat voor de 1 geldt, hoeft niet voor een ander te gelden.
Ik ooook niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
maar-ik-heb-het-niet-over-slipjes...
Sloggi is toch per definitie onderbroeken?????quote:
juist dat en als je zegt dat het makkelijk gaat dan heb je niet genoeg ervaring, dat is natuurlijk onzin, ligt ook aan je instelling tov de 'prestratie' etc etcquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit het hem in de manier van verwoording.. Iets met het anders interpreteren van onze mooie taal...
En sowieso, wat voor de 1 geldt, hoeft niet voor een ander te gelden.
Die hebben ook omamodellen, en daar doelde ik opquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sloggi is toch per definitie onderbroeken?????
Boh dat is toch altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zegt toch nog weinig over de rest
ik zie in je fobo dat jij op een paar consoles na alles hebt wat ik ook bezitquote:
met spek en kaasquote:
klopt ik heb ook weinig met de restquote:
Mjum mjumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |