Engelquote:
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super... zaterdag was geweldigmooi weer, blije mensen
He solquote:
Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He sol
Ik ook, broodje ovenbitterbal![]()
aah kijk das altijd wel leuk jaquote:
Nasi met babi pangangquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bami pangang, koeli yuk of iets anders?
quote:
Dat was hetquote:
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
Hier werd gewoon protest-loos het bed begroet
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En wat is dat regime?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroeven
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.quote:
Klinkt goed en wat noem je vroeg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
De mijne gaat altijd zonder zeuren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En hoe oud is jouw kind?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.
Als het even kan wel ja. 18:45 uiterlijk onder de douche staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
Daar trekt die van mij zich weinig van aan, die doet liever wat ze zelf wil zonder dr verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
Dat is ook een duidelijke regelquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |