quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, gelukkig genoeg cannelloni gemaakt voor een tweede portie. Die gaat zo meteen de vriezer in![]()
dat zeg ik ook niet.. je zegt deal with it...quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, moest ik jouw toestemming vragen
[..]
Hai
[..]
Vergeet de keilekker niet![]()
Oeh lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prei, gebakken spekjes en creme fraiche (die ik eerst heb gemengd met Italiaanse kruiden)
Je weettochquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Die liefdee.
valt nog mee hoevaak ik geappt ben.
Ja, alleen miste er weer een woord gok ik, dus ik moest zelf ook raden wat jij nou bedoeldequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet.. je zegt deal with it...
god gunt jou een droge reisquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef essnhills het volgende:
Het weer werkte prima met me mee net![]()
Het zou eigenlijk keihard onweren en regenen op het moment dat ik naar huis zou fietsen vanuit werk. Ook volgens buienradar en er kwam vanalles aan. En toen ging ik naar buiten, en het was nog droog, het was zelfs erg zonnig. Aan beide kanten een enorme donkergrijze wolk met gerommel etc. Precies het pad wat ik moest fietsen was zonovergoten, zelfs gewoon warm
Je blijft maar in een sprookje levenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef essnhills het volgende:
Het weer werkte prima met me mee net![]()
Het zou eigenlijk keihard onweren en regenen op het moment dat ik naar huis zou fietsen vanuit werk. Ook volgens buienradar en er kwam vanalles aan. En toen ging ik naar buiten, en het was nog droog, het was zelfs erg zonnig. Aan beide kanten een enorme donkergrijze wolk met gerommel etc. Precies het pad wat ik moest fietsen was zonovergoten, zelfs gewoon warm
Ik altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je blijft maar in een sprookje leven![]()
Dat blijktquote:
* -Engel- MI van Fietsie die bonjourbonjour roept terwijl ie kind naar bed brengtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even een kind richting haar bed bonjouren.
dat zal er wel mooi uit hebben gezienquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijktPrecies zo'n mooie doorgang
heey das lang geledenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- MI van Fietsie die bonjourbonjour roept terwijl ie kind naar bed brengt
Week 2 hier. Het wordt al routinequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.
Groep 2 blijkbaar ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.
Zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal er wel mooi uit hebben gezien
ik heb het een keer andersom gehad ik reed vol een bui in ik zag het letterlijk zwart om me heen worden zo snel en zo hard ging hetquote:
Is aardig wat inderdaad, kan minderquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef essnhills het volgende:
Hmm, firefox neemt ruim 460MB van m'n geheugen in beslag. Nu kan ie dat prima aan, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven
ja gaat wel lekker eigenlijk en daar?quote:
hoi bedquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
Hier werd gewoon protest-loos het bed begroet
Is op m'n nieuwe laptop, heb het dus net een paar dagen geleden gedownload.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Is aardig wat inderdaad, kan minder
Super... zaterdag was geweldigquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja gaat wel lekker eigenlijk en daar?
Engelquote:
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super... zaterdag was geweldigmooi weer, blije mensen
He solquote:
Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He sol
Ik ook, broodje ovenbitterbal![]()
aah kijk das altijd wel leuk jaquote:
Nasi met babi pangangquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bami pangang, koeli yuk of iets anders?
quote:
Dat was hetquote:
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
Hier werd gewoon protest-loos het bed begroet
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En wat is dat regime?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben er groot voorstander van dat het zo blijft. Dus het moe-maak-regime gewoon opschroeven
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.quote:
Klinkt goed en wat noem je vroeg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na school spelen + iets sportiefs (fietsen of trampoline oid) en dan vroeg eten, warm douchen en naar bed.
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
De mijne gaat altijd zonder zeuren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig is dat. zal wel weer over zijn over paar dagen/weken, maar voor nu is het wel fijn.
En hoe oud is jouw kind?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier is het altijd tussen 7 en kwart over 7 op het moment. Behalve in de weekenden. Dan mag hij later.
Als het even kan wel ja. 18:45 uiterlijk onder de douche staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat noem je vroeg?
En is het altijd dezelfde tijd eten, douchen en daarna slapen?
Daar trekt die van mij zich weinig van aan, die doet liever wat ze zelf wil zonder dr verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
Dat is ook een duidelijke regelquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne gaat altijd zonder zeuren.
Zeuren = kort douchen en geen verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |