Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik liep met een staal plaat van 70 kg.
Die had ik niet in mij willen hebben
wat zit daar allemaal bij dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zeker niet als je de legendary edition hebt!
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.
Ja daarom.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is vrij funest voor je toyboy status ja.
maar dat liep het niet net zoals bij veel bijna ongelukken bij zo velen dagelijks... moet je maar opletten als je link werk doetquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij geeft zelf aan dat het verkeerd had kunnen aflopen. Ik heb het niet over zijn enkel, dat komt wel goed...
[..]
Gelukkig maar
ik ben lomp.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat liep het niet net zoals bij veel bijna ongelukken bij zo velen dagelijks... moet je maar opletten als je link werk doet
Rustig aan dan breekt het lijntje niet
@tt geen anaal dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis maakt een notitie let op welke woorden je gebruikt, vooral die met dubbele (seksuele betekenissen)
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben lomp.
Daarom loopt het toy boy niet helemaal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuiken![]()
Balans
en waar zeg dat je dat noet moet zijn of mag doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ying Yang
Ik houd daarvan... En ik ben nou eenmaal een softie, deal with it
![]()
Dit is toch kluns slowchat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie hier, troostende woordjes van mama marieke en ome pezu zegt opletten uilkuiken![]()
Balans
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills komt door de voordeur binnen gewandeld Hoi
kluns kinky kamerolifanten kneuzen kapot whatever worksquote:
ik ben een kinky kneus kluns kamerolifantquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kluns kinky kamerolifanten kneuzen kapot whatever works
Oh, moest ik jouw toestemming vragenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar zeg dat je dat noet moet zijn of mag doen?
Haiquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef essnhills het volgende:
Vergeet de keilekker nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben een kinky kneus kluns kamerolifant
Hier ook. Zon eerste dag groep 3 hakt erin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even een kind richting haar bed bonjouren.
Lekker hoor! Wat voor vulling had je? Spinazie/ricotta?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, gelukkig genoeg cannelloni gemaakt voor een tweede portie. Die gaat zo meteen de vriezer in![]()
Prei, gebakken spekjes en creme fraiche (die ik eerst heb gemengd met Italiaanse kruiden)quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoor! Wat voor vulling had je? Spinazie/ricotta?
Die liefdee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, moest ik jouw toestemming vragen
[..]
Hai
[..]
Vergeet de keilekker niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |