SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonustietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 24-08-2015 15:45:29 ]
Jammer dat de inhoud in dit geval nog meer fucked up isquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaat om de inhoud, joh. Don't judge a book by its cover, dit dat.
Leg uit dan, zemmel. Kun je vast niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Jammer dat de inhoud in dit geval nog meer fucked up is
Gaat om jouw hoofd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leg uit dan, zemmel. Kun je vast niet.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:13 schreef seto het volgende:
ik sla deze even lekker over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
intereseert me op dit moment geen ene kanker (met permissie van Re). Wat me wel intereseert is dat het feit dat je een GYM poster bent betekend dat je niet buiten de gym mag posten (nog los van de sluitpost zelf).quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als die Faoroer geen troll is...
Betekent.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
intereseert me op dit moment geen ene kanker (met permissie van Re). Wat me wel intereseert is dat het feit dat je een GYM poster bent betekend dat je niet buiten de gym mag posten (nog los van de sluitpost zelf).
En Faeröer zie ik er echt voor aan om dit allemaal,serieus te nemen![]()
faeroer lot al een week met een harde rondquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
vriendjes
zijn er nog harde dingen gebeurd
ben alleen geinteresseerd in verhalen die betrekking op de harde kern hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
faeroer lot al een week met een harde rond
Klopt ja. Als wij in een reeks of bijvoorbeeld in een LIF of dieetclub komen is het direct weggehaald of worden er bans uitgedeeld. Als mensen hier komen zieken maakt het niet uit hoeveel TR's je maakt maar er gebeurt niks. Maar als we dan zelf iets te ver gaan (grote K) zijn de blauwen er direct bij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Even afwezig en meteen dikke fittie. Jammer om te moeten constateren dat er blijkbaar ernstige prioriteit ligt bij (het tegengaan van) het gebruik van het woord kanker maar het verder niet zoveel uit lijkt te maken wat er gebeurt in een reeks die zo onder een vergrootglas ligt. Zelfs als de kern het leuk probeert te houden en enkele users de boel lopen te verzieken en mods niet verder komen dan een semi-lollig plaatje. Lijkt wel een soort uit de hand gelopen karma, of dat is in ieder geval hoe het bestuur hier er naar lijkt te kijken. En deze beschouwing staat los van dat R&P gebeuren, voor de duidelijkheid.
nouja, fittie als in de laatste 150 posts van het vorige deeltje. Overigens zou ik het nou niet teveel op de spits drijven met het gebruik van kanker, ook jij weet beter. Zie ook FB topic trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:24 schreef stinkie het volgende:
Welke fitbit bedoel? Is hier toch al tijdje niks meer gebeurt?
lkkre smatjequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
En nog iets anders: https://instagram.com/p/6xMqY7uJ0o/
https://instagram.com/p/6xjVHJuJ4F/
Zegt de 32-jarige die haar voldoening moet halen uit het beledigen van mensen op internet.quote:
Yo, als ik al beledigend wordt aangesproken doe ik dat terug. Dus begin bij jezelf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zegt de 32-jarige die haar voldoening moet halen uit het beledigen van mensen op internet.
Ga eens terug naar dat Turkentopic. Of willen ze je daar ook niet meer hebben?
Ja dat snap ik. Maar jij komt hier zomaar dit topic in om een beetje onrust te stoken. Niemand heeft je gevraagd hier te komen. En als mensen dan zeggen dat je weg moet gaan en er een belediging bij komt, dan kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yo, als ik al beledigend wordt aangesproken doe ik dat terug. Dus begin bij jezelf.
Met jullie ga eens wegggggg. Jullie kunnen dus bashen en ik ben dan de veroorzaakster.
Stoer man.
Ow ja, dus ik moet uitgenodigd worden om te komen posten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar jij komt hier zomaar dit topic in om een beetje onrust te stoken. Niemand heeft je gevraagd hier te komen. En als mensen dan zeggen dat je weg moet gaan en er een belediging bij komt, dan kan ik dat wel begrijpen.
En wij kunnen wel bashen ja, maar dat komt omdat door een groepje mensen dit topic gewoon wordt verziekt.
Nee je hoeft niet uitgenodigd te worden, maar als je hier alleen komt om te kutten en mensen zeggen er iets van, moet je niet gaan doen alsof wij beginnen met beledigen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja, dus ik moet uitgenodigd worden om te komen posten?
Wederom, pot en ketel en iets met verwijten.
Je kan niet zeuren dat ik beledig en dat vervolgens zelf doen. Beetje hypocriet.
Zo rolt ze in elke SC.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Er word door jou niet direct een constructieve bijdrage geleverd, het is vooral een beetje irritant reageren op posts van regulars om een reactie uit te lokken.
Sapstengel, jullie begonnen daar eerst mee. Ik ga niet zomaar bashen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet uitgenodigd te worden, maar als je hier alleen komt om te kutten en mensen zeggen er iets van, moet je niet gaan doen alsof wij beginnen met beledigen.
Er word door jou niet direct een constructieve bijdrage geleverd, het is vooral een beetje irritant reageren op posts van regulars om een reactie uit te lokken.
Ik nodig je bij deze uit om mee te komen discussiėren in het FB topic.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sapstengel, jullie begonnen daar eerst mee. Ik ga niet zomaar bashen.
Kunnen jullie deze zielige discussie en al die even zielige TRs stoppen?
Dank alvast.
Als jij dan ook normaal gaat doen en niet op elke reactie van iemand weer met van die onzinopmerkingen gaat komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sapstengel, jullie begonnen daar eerst mee. Ik ga niet zomaar bashen.
Kunnen jullie deze zielige discussie en al die even zielige TRs stoppen?
Dank alvast.
Even kopje thee zetten en er echt voor gaan zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik nodig je bij deze uit om mee te komen discussiėren in het FB topic.
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Als wij in een reeks of bijvoorbeeld in een LIF of dieetclub komen is het direct weggehaald of worden er bans uitgedeeld. Als mensen hier komen zieken maakt het niet uit hoeveel TR's je maakt maar er gebeurt niks. Maar als we dan zelf iets te ver gaan (grote K) zijn de blauwen er direct bij.
En nog iets anders: https://instagram.com/p/6xMqY7uJ0o/
https://instagram.com/p/6xjVHJuJ4F/
Je blijft het zelf ook doen. Zelfs Crip kotst jou uit. En die doet dat niet zo snel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat haar schoothondje zich ermee komt bemoeien.
Je weet ook van geen ophouden hč.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even kopje thee zetten en er echt voor gaan zitten.
En hier niet meer? Wat een verrader.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.
Voor de FB bedoelde ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je weet ook van geen ophouden hč.
Zolang hij niet constant van die vieze reten post is hij hier gewoon welkom hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.
Oh wist niet dat hij weggepest was.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zolang hij niet constant van die vieze reten post is hij hier gewoon welkom hoor.
ik noem geen namen maar je weet wel wiequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
Yo, jullie appte. Wie moet ik verbaal helemaal kapotmaken dan?
ik weet inderdaad beter ja. Als een mod mijn topic sluit met de opmerking gym tyfus gevolgd door dat kanker best mag, dan mag dat. Klaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja, fittie als in de laatste 150 posts van het vorige deeltje. Overigens zou ik het nou niet teveel op de spits drijven met het gebruik van kanker, ook jij weet beter. Zie ook FB topic trouwens.
Ben jij haar vertegenwoordigster?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je blijft het zelf ook doen. Zelfs Crip kotst jou uit. En die doet dat niet zo snel.
Laten we elkaar negeren.
Sssssttt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben jij haar vertegenwoordigster?
Nee, maar ik wacht aandachtig op jouw uitgebreide review.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze?
http://www.aliexpress.com(...)32437221994.html?s=p
heb ff gekekenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ben je ook NOS Journaal aan het kijken, vriend?
mijn broek bevat 24 cm lange massiefe lul waar ik wijven in twee tellen mee klaar pompquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze?
http://www.aliexpress.com(...)32437221994.html?s=p
i call bullshitquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Beach het volgende:
R&P / moet ik hem vertrouwen?
dit soort topics
Nou nou, mag je wel liegen over je penis grootte?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom maar hier ik geef jou 24 cm kneiterharde lobi
Alleen maar chatten is zó lente 2015.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Awesome en c_c nog elke dag met hem chatten.
suuuuuuuuuurequote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
"ALS HIJ ZICH GAAT AFTREKKEN OP DE CAM STOP IK MET KIJKEN"
deze mental image is te disturbing om te beschrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja voor je het weet komt het te dichtbij en verwoest hij je vagina met zijn 3000rpm tongbewegingen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Etha lijkt me wel een Patrick in het echt.
Patricks zijn over het algemeen best oke. Soms beetje popi jopi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Is niet negatief ken twee Patricks en dat zijn prima gasten.
Ja één Patrick komt ook uit de grootste tokkiewijk hier in de stad. Was vroeger een aparte enclave waar al het tuig heen werd gestuurd die uit de huurwoning werd gezet enz. Later groeide de stad en is het geen apart eiland voor tokkies meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
VInd het echt een tokkienaam srry
rustig aan Nurquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
VInd het echt een tokkienaam srry
Haha dat is echt precies een Patrick idd lolquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Patricks zijn over het algemeen best oke. Soms beetje popi jopi.
containerwoningen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja één Patrick komt ook uit de grootste tokkiewijk hier in de stad. Was vroeger een aparte enclave waar al het tuig heen werd gestuurd die uit de huurwoning werd gezet enz. Later groeide de stad en is het geen apart eiland voor tokkies meer.
Zorg ff dat je die blonde dude voor mij regelt, dan zijn we cool.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tijd dat wij met dit clubje zo'n cam op gaan zoeken
excl jou wel CC, niet vervelend bedoelt
Nee is al best oud, soort van kleine arbeiderswoningen. Met zeg maar op de 1e verdieping al schuin dak. Is echt ergens in de jaren 50 al gebouwd.quote:
hij doet me een beetje aan etha denkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zorg ff dat je die blonde dude voor mij regelt, dan zijn we cool.
prima plek om een wk wedstrijd op groot scherm te kijken me dunktquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is al best oud, soort van kleine arbeiderswoningen. Met zeg maar op de 1e verdieping al schuin dak. Is echt ergens in de jaren 50 al gebouwd.
Het schijnt dat vroeger de binnendeuren wel van ijzer waren omdat men die telkens kapot hakte in de kachel gooide. De woningbouw was dat op een gegeven moment zat omdat ze maar deuren bleven vervangen.
Is nu gewoon echte oldschool volksbuurt, het deel wat er van over is in ieder geval. Wel gezellig.
Inderdaad ja. Of als je een decoratief autowrak zoekt voor in de voortuin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
prima plek om een wk wedstrijd op groot scherm te kijken me dunkt
Jeetje. Zit diep.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is, valt dit nu onder smaad en zulks en zou ik het ff bij een mod aan moeten geven. Hmm.
op reddit waren deze personen allang geband met hun pesterijenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb iig een TR gezet. Ben helemaal klaar met deze gay shit. Mogen jullie best weten.
Grs, dushi, wat ben ik blij om jou te zien.quote:
Een normale vrouw zonder borderline en een voorliefde voor trainenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs, dushi, wat ben ik blij om jou te zien.
Een rustige vrouw. Kon me bijna niet meer herinneren hoe dat was in deze reeks.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk ze meeposten en hopen op een rel dan. Eng. Doodeng.
Gast.quote:
We hadden echt dankbaarder moeten zijn destijds. Hadden grs altijd voor lief genomen en zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een normale vrouw zonder borderline en een voorliefde voor trainen
zeldzaam exemplaar
Beetje hypocriet dit vind je niet. Jij bent altijd als eerste voorop om users af te zeiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is, valt dit nu onder smaad en zulks en zou ik het ff bij een mod aan moeten geven. Hmm.
nu weten we wel beterquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
We hadden echt dankbaarder moeten zijn destijds. Hadden grs altijd voor lief genomen en zo.
same shit different dayquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die me even bijpraat?
Faeroer inmiddels getrouwd?
Ga ff lekker stoer bij je posse klagen pop.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dit vind je niet. Jij bent altijd als eerste voorop om users af te zeiken.
Wrm kun je dit niet nemen like one of the guys?
Blame Deuce hij is toch degene die die shit hier brengtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
same shit different day
die teringonzin van stimorol, deuce, crip enz
wordt nu wel een beetje erg oud en overdone
Nou klagen was het niet, was gewoon een beschrijving.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga ff lekker stoer bij je posse klagen pop.
hup, vort, weg jijquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou klagen was het niet, was gewoon een beschrijving.No hard feelings
Zie je. Ligt niet alleen aan mij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef Beach het volgende:
voor het verpesten van het topic terwijl het net weer een beetje normaal was
Awww, zo rustig was ik ja. Leeft IrCute nog? En JB?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs, dushi, wat ben ik blij om jou te zien.
Een rustige vrouw. Kon me bijna niet meer herinneren hoe dat was in deze reeks.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef no1uknow het volgende:
VMS, het is tijd voor een lekkere banger
Ir doet nu die cali westcoast leef, muscle beach allesquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awww, zo rustig was ik ja. Leeft IrCute nog? En JB?
Waarom maak je hier zon vieze actie van?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Smeg, ff iets om mee te nemen voor de volgende keer, mss icm je klb-collega's.
KLB / [KLB SC] Dood en verderf
Bedoel, het doet me echt bijzonder weinig maar het is wel tyfuskansloos en volgens mij nou nét wat Danny met z'n nieuwe policy tegen wil gaan.
Ja ik zie haar regelmatig op twitch. Heb al 44 boyfriendpoints verzameld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awww, zo rustig was ik ja. Leeft IrCute nog? En JB?
Chill, trainen, gamen voor geld. Livin' the life.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ir doet nu die cali westcoast leef, muscle beach alles
In KLB zijn de modjes wel OK.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom maak je hier zon vieze actie van?
Cool, heb je Black Ops 3 bčta gespeeld?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik zie haar regelmatig op twitch. Heb al 44 boyfriendpoints verzameld.
JB is met de etha op vakantie.
Ik wel, vond het best leuk. Maar eigenlijk wil ik weer een WW2 CoD ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cool, heb je Black Ops 3 bčta gespeeld?
zou rakenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/im(...)y-Audi-racing-01.jpg
Hey I3each
schattig
seto zou het ook gezegt hebben, maar ik kan ff geėn quote vindenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef no1uknow het volgende:
wat awesome beach en vms zeggen
VMS, het is tijd voor een lekkere banger
Ik CoD helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cool, heb je Black Ops 3 bčta gespeeld?
Is toch zo, waarom zou je moedwillig iemand een ban aan willen naaien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef no1uknow het volgende:
die montelly is ook wel een beetje een borderliner die niet weet welke kant 'ie moet kiezen
Lijkt deze ook op treinmeisje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
vanuit deze hoek lijkt ze op treinmeisje hngnggggggg
[ afbeelding ]
nee totaal nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt deze ook op treinmeisje?
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik wel met meerdere mensen die hier vertoevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is toch zo, waarom zou je moedwillig iemand een ban aan willen naaien.
Dayumn, volgens mij heb ik niet eens zoveel BFpoints...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik zie haar regelmatig op twitch. Heb al 44 boyfriendpoints verzameld.
JB is met de etha op vakantie.
Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateursquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dayumn, volgens mij heb ik niet eens zoveel BFpoints...
Wie ben jij op twitch dan?
woow goeie WKquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateurs
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Gewoon goed in details onthouden als ik met mensen in gesprek ben. Dan spreek je ze maanden later weer, breng je iets omhoog wat ze ooit zelf gezegd hebben en dan zijn ze helemaal creeped out omdat je zoiets nog weet.
Bitch, it aint my fault my memory is so damn good.
[ afbeelding ]
Dit is zo waar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.
'Rot op, homo' denk ik dan.
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
onlangs nog chinezen boos gemaakt?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.
Deuce kun je eens optyfen met dat sneue postgedrag van je en continu proberen volk hierheen te halen om relletjes te creėren? Niemand zit op die crap te wachten. Als je zo graag matties wil worden met allochtonenmeisjes open je samen toch een topic met Montelly.quote:
Hey Clumsy wil je ook een stukje appeltaart?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk. Duidelijk. Recht door zee.
Pas maar op dalijk krijg je een ban aan je broekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:26 schreef Questular het volgende:
Ben benieuwd wanneer de mods op dit forum eens een rechtlijnig beleid gaan hanteren. Alles over 1 kam scheren als iemand van de GYM iets neerzet maar topic vervuiling van andere schijnt geen probleem te zijn.
Maar wel janken dat FOK! het afvoerputjes van het internet is geworden.
WK wutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
ok jongens omdat awesome te lui is maak ik hem maar
gebaseerd op de laatste ~week
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
∞. deuce (staat met dollo en gezicht op fok wtf LOL)
1. montelly
zet WK bij lelijke allochtoniese wijven
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
fucking dik en denkt srs dat ze erbij hoort
5. no1uknow
zegt dat nulty hier welkom is wtf brah?
top 5 van NIET voor schut staan
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
QTF.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Deuce kun je eens optyfen met dat sneue postgedrag van je en continu proberen volk hierheen te halen om relletjes te creėren? Niemand zit op die crap te wachten. Als je zo graag matties wil worden met allochtonenmeisjes open je samen toch een topic met Montelly.
mad props voor setoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
nulty heeft toch wel speciaal plekje in m'n hartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
nee bro mijn 1rm was 180quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
mad props voor seto
Was je gister toevallig in arnhem? Was een lange indo (zeker 1.90+) naast me aan 't deadliften. Pakte 200+kg voor reps.
ik eentje voor modusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil nog wel een honorable mention voor Faeroer maken
hey champy ben je ongesteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
Ik sta niet op de lijst, moet ik nu ook wegblijven?
Bij alle exotische chicks WK zetten behalve "one of the guys"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
Ben altijd blij dat je er bent, Chamy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
Ik sta niet op de lijst, moet ik nu ook wegblijven?
quote:
waarom kan het niet gewoon live and let live zijn seto? ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef seto het volgende:
waarom is klb sc (lol) zo jelly op de gym?
net strontvliegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit komquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom maken mensen zich druk om wat er in een andere SC gebeurt. Ik kijk niet eens in KLB of dat Turken op FOK, lekker boeiend hoe het er daar aan toe gaat.
en uiteraard met alle neven en nichtjesquote:
Inderdaad. En als ik daar naartoe zou gaan om te baggeren is het ook logisch dat er een opmerking over komt van de vaste posters.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit kom
Haal je vriendjes haalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
Gym rules guys, snap dat dan.
We zijn de 1% ers.
dit inddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
Voel me wel vereerd, ik zeg eerlijk.
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?quote:
So cold.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?
Am I lying tho?
als mensen dat soort posts beginnen te maken weet je gwn dat je ze legit mad hebt gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
Che is wel een sukkeltje hahah
wilde best op de inhoud gaan weetje maar ad hominems zijn wel echt te slecht
En het nsb knopje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:35 schreef no1uknow het volgende:
ey boys gewoon negeren, gaat het vanzelf over. Dat is wat smegmanus had gewild.
Ik heb altijd een goede band met Smegmanus gehad (serieus) hij weet wel wanneer ik iets meen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar die moeten we ook niet misbruiken, willen we dat de TR's serieus worden genomen.
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jequote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Een soort van karmasysteemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef seto het volgende:
eigenlijk moet je een soort van beloning krijgen als je ervoor zorgt dat iets verwijderd wordt door je TR
Kom je nou elke keer met dezelfde ad hominem omdat je met normaal discussiėren niet kunt winnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.quote:
Nee nog niet, denk pas vrijdag. Paar gasten waarmee ik altijd WWE kijk hebben avonddienst deze week.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel heb je Summerslam gezien?
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.
goed punt, open jij een fb topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.
Is volgens mij al langs gekomen in die hele reeks die nu loopt in FBquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goed punt, open jij een fb topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |