op reddit waren deze personen allang geband met hun pesterijenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb iig een TR gezet. Ben helemaal klaar met deze gay shit. Mogen jullie best weten.
Grs, dushi, wat ben ik blij om jou te zien.quote:
Een normale vrouw zonder borderline en een voorliefde voor trainenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grs, dushi, wat ben ik blij om jou te zien.
Een rustige vrouw. Kon me bijna niet meer herinneren hoe dat was in deze reeks.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk ze meeposten en hopen op een rel dan. Eng. Doodeng.
Gast.quote:
We hadden echt dankbaarder moeten zijn destijds. Hadden grs altijd voor lief genomen en zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een normale vrouw zonder borderline en een voorliefde voor trainen
zeldzaam exemplaar
Beetje hypocriet dit vind je niet. Jij bent altijd als eerste voorop om users af te zeiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is, valt dit nu onder smaad en zulks en zou ik het ff bij een mod aan moeten geven. Hmm.
nu weten we wel beterquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
We hadden echt dankbaarder moeten zijn destijds. Hadden grs altijd voor lief genomen en zo.
same shit different dayquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die me even bijpraat?
Faeroer inmiddels getrouwd?
Ga ff lekker stoer bij je posse klagen pop.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dit vind je niet. Jij bent altijd als eerste voorop om users af te zeiken.
Wrm kun je dit niet nemen like one of the guys?
Blame Deuce hij is toch degene die die shit hier brengtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
same shit different day
die teringonzin van stimorol, deuce, crip enz
wordt nu wel een beetje erg oud en overdone
Nou klagen was het niet, was gewoon een beschrijving.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga ff lekker stoer bij je posse klagen pop.
hup, vort, weg jijquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou klagen was het niet, was gewoon een beschrijving.No hard feelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |