Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateursquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dayumn, volgens mij heb ik niet eens zoveel BFpoints...
Wie ben jij op twitch dan?
woow goeie WKquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateurs
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Gewoon goed in details onthouden als ik met mensen in gesprek ben. Dan spreek je ze maanden later weer, breng je iets omhoog wat ze ooit zelf gezegd hebben en dan zijn ze helemaal creeped out omdat je zoiets nog weet.
Bitch, it aint my fault my memory is so damn good.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:13 schreef seto het volgende:
ik sla deze even lekker over
[ afbeelding ]
Dit is zo waar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.
'Rot op, homo' denk ik dan.
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
onlangs nog chinezen boos gemaakt?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.
Deuce kun je eens optyfen met dat sneue postgedrag van je en continu proberen volk hierheen te halen om relletjes te creėren? Niemand zit op die crap te wachten. Als je zo graag matties wil worden met allochtonenmeisjes open je samen toch een topic met Montelly.quote:
Hey Clumsy wil je ook een stukje appeltaart?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk. Duidelijk. Recht door zee.
Pas maar op dalijk krijg je een ban aan je broekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:26 schreef Questular het volgende:
Ben benieuwd wanneer de mods op dit forum eens een rechtlijnig beleid gaan hanteren. Alles over 1 kam scheren als iemand van de GYM iets neerzet maar topic vervuiling van andere schijnt geen probleem te zijn.
Maar wel janken dat FOK! het afvoerputjes van het internet is geworden.
WK wutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
ok jongens omdat awesome te lui is maak ik hem maar
gebaseerd op de laatste ~week
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
∞. deuce (staat met dollo en gezicht op fok wtf LOL)
1. montelly
zet WK bij lelijke allochtoniese wijven
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
fucking dik en denkt srs dat ze erbij hoort
5. no1uknow
zegt dat nulty hier welkom is wtf brah?
top 5 van NIET voor schut staan
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
QTF.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Deuce kun je eens optyfen met dat sneue postgedrag van je en continu proberen volk hierheen te halen om relletjes te creėren? Niemand zit op die crap te wachten. Als je zo graag matties wil worden met allochtonenmeisjes open je samen toch een topic met Montelly.
mad props voor setoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
nulty heeft toch wel speciaal plekje in m'n hartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
nee bro mijn 1rm was 180quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
mad props voor seto
Was je gister toevallig in arnhem? Was een lange indo (zeker 1.90+) naast me aan 't deadliften. Pakte 200+kg voor reps.
ik eentje voor modusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil nog wel een honorable mention voor Faeroer maken
hey champy ben je ongesteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
Ik sta niet op de lijst, moet ik nu ook wegblijven?
Bij alle exotische chicks WK zetten behalve "one of the guys"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
de echt voor schut top 5
1. montelly
2. fripsel
nuff said
3. jaqen
zet WK bij fripsel
4. clumsy
5. no1uknow
1. henk
2. questular
3. dima
4. stinkie
5. v1z0r
tot de volgende keer!!
Ben altijd blij dat je er bent, Chamy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
Ik sta niet op de lijst, moet ik nu ook wegblijven?
quote:
waarom kan het niet gewoon live and let live zijn seto? ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef seto het volgende:
waarom is klb sc (lol) zo jelly op de gym?
net strontvliegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit komquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom maken mensen zich druk om wat er in een andere SC gebeurt. Ik kijk niet eens in KLB of dat Turken op FOK, lekker boeiend hoe het er daar aan toe gaat.
en uiteraard met alle neven en nichtjesquote:
Inderdaad. En als ik daar naartoe zou gaan om te baggeren is het ook logisch dat er een opmerking over komt van de vaste posters.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit kom
Haal je vriendjes haalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
Gym rules guys, snap dat dan.
We zijn de 1% ers.
dit inddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
Voel me wel vereerd, ik zeg eerlijk.
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?quote:
So cold.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?
Am I lying tho?
als mensen dat soort posts beginnen te maken weet je gwn dat je ze legit mad hebt gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
Che is wel een sukkeltje hahah
wilde best op de inhoud gaan weetje maar ad hominems zijn wel echt te slecht
En het nsb knopje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:35 schreef no1uknow het volgende:
ey boys gewoon negeren, gaat het vanzelf over. Dat is wat smegmanus had gewild.
Ik heb altijd een goede band met Smegmanus gehad (serieus) hij weet wel wanneer ik iets meen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar die moeten we ook niet misbruiken, willen we dat de TR's serieus worden genomen.
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jequote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Een soort van karmasysteemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef seto het volgende:
eigenlijk moet je een soort van beloning krijgen als je ervoor zorgt dat iets verwijderd wordt door je TR
Kom je nou elke keer met dezelfde ad hominem omdat je met normaal discussiėren niet kunt winnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.quote:
Nee nog niet, denk pas vrijdag. Paar gasten waarmee ik altijd WWE kijk hebben avonddienst deze week.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel heb je Summerslam gezien?
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.
goed punt, open jij een fb topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.
Is volgens mij al langs gekomen in die hele reeks die nu loopt in FBquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goed punt, open jij een fb topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |