als mensen dat soort posts beginnen te maken weet je gwn dat je ze legit mad hebt gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
Che is wel een sukkeltje hahah
wilde best op de inhoud gaan weetje maar ad hominems zijn wel echt te slecht
En het nsb knopje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:35 schreef no1uknow het volgende:
ey boys gewoon negeren, gaat het vanzelf over. Dat is wat smegmanus had gewild.
Ik heb altijd een goede band met Smegmanus gehad (serieus) hij weet wel wanneer ik iets meen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar die moeten we ook niet misbruiken, willen we dat de TR's serieus worden genomen.
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jequote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Een soort van karmasysteemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef seto het volgende:
eigenlijk moet je een soort van beloning krijgen als je ervoor zorgt dat iets verwijderd wordt door je TR
Kom je nou elke keer met dezelfde ad hominem omdat je met normaal discussiėren niet kunt winnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap dat wel bij jou. Maar wat voor man ben jewaarom je verleden niet gewoon accepteren en toegeven ipv achter schermen sneaky sneaky.
Is dit De Nederlandse Man. Daang
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.quote:
Nee nog niet, denk pas vrijdag. Paar gasten waarmee ik altijd WWE kijk hebben avonddienst deze week.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel heb je Summerslam gezien?
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem daar van is dat je van die verschrikkelijke politieke correctheid krijgt zoals op de FP van Tweakers.
goed punt, open jij een fb topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, vraag het me af. Dat heef toch voor een groot deel te maken met de vaste bezoekers en de toon van de website zelf. Op tweakers kom je ook alleen maar om een beetje bij te blijven met de techniek en neit om mensen in de zeik te nemen.
Is volgens mij al langs gekomen in die hele reeks die nu loopt in FBquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goed punt, open jij een fb topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |