Ben altijd blij dat je er bent, Chamy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
Ik sta niet op de lijst, moet ik nu ook wegblijven?
quote:
waarom kan het niet gewoon live and let live zijn seto? ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef seto het volgende:
waarom is klb sc (lol) zo jelly op de gym?
net strontvliegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit komquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom maken mensen zich druk om wat er in een andere SC gebeurt. Ik kijk niet eens in KLB of dat Turken op FOK, lekker boeiend hoe het er daar aan toe gaat.
en uiteraard met alle neven en nichtjesquote:
Inderdaad. En als ik daar naartoe zou gaan om te baggeren is het ook logisch dat er een opmerking over komt van de vaste posters.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
precies ik ga toch ook niet in GC of KLB feedback janken over een sc waar ik nooit kom
Haal je vriendjes haalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
shit gaat wel los in de ONZ FB, komen ook ineens users van de TurkSC beschouwen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
Gym rules guys, snap dat dan.
We zijn de 1% ers.
dit inddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
Voel me wel vereerd, ik zeg eerlijk.
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?quote:
So cold.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens janken dat je bekering een fout was waar je liever niet aan denkt en het pijnlijk is als dit opgerakeld wordt?
Am I lying tho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |