Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateursquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dayumn, volgens mij heb ik niet eens zoveel BFpoints...
Wie ben jij op twitch dan?
woow goeie WKquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik sta helemaal bovenaan bij haar amazon wishlist donateurs
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Gewoon goed in details onthouden als ik met mensen in gesprek ben. Dan spreek je ze maanden later weer, breng je iets omhoog wat ze ooit zelf gezegd hebben en dan zijn ze helemaal creeped out omdat je zoiets nog weet.
Bitch, it aint my fault my memory is so damn good.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:13 schreef seto het volgende:
ik sla deze even lekker over
[ afbeelding ]
Dit is zo waar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest. En je weet ook dat zij het stiekem ook nog weten, maar het een soort van sociaal gezien 'cool' is om het nonchalante vergiet uit te hangen.
'Rot op, homo' denk ik dan.
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
onlangs nog chinezen boos gemaakt?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Woensdag weer. Zal zeker lukken, wil even doubles en singles doen zonder straps, m'n grip is echt ziekte geworden.
Deuce kun je eens optyfen met dat sneue postgedrag van je en continu proberen volk hierheen te halen om relletjes te creëren? Niemand zit op die crap te wachten. Als je zo graag matties wil worden met allochtonenmeisjes open je samen toch een topic met Montelly.quote:
Hey Clumsy wil je ook een stukje appeltaart?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk. Duidelijk. Recht door zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |