suuuuuuuuuurequote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
"ALS HIJ ZICH GAAT AFTREKKEN OP DE CAM STOP IK MET KIJKEN"
deze mental image is te disturbing om te beschrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja voor je het weet komt het te dichtbij en verwoest hij je vagina met zijn 3000rpm tongbewegingen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Etha lijkt me wel een Patrick in het echt.
Patricks zijn over het algemeen best oke. Soms beetje popi jopi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Is niet negatief ken twee Patricks en dat zijn prima gasten.
Ja één Patrick komt ook uit de grootste tokkiewijk hier in de stad. Was vroeger een aparte enclave waar al het tuig heen werd gestuurd die uit de huurwoning werd gezet enz. Later groeide de stad en is het geen apart eiland voor tokkies meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
VInd het echt een tokkienaam srry
rustig aan Nurquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
VInd het echt een tokkienaam srry
Haha dat is echt precies een Patrick idd lolquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Patricks zijn over het algemeen best oke. Soms beetje popi jopi.
containerwoningen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja één Patrick komt ook uit de grootste tokkiewijk hier in de stad. Was vroeger een aparte enclave waar al het tuig heen werd gestuurd die uit de huurwoning werd gezet enz. Later groeide de stad en is het geen apart eiland voor tokkies meer.
Zorg ff dat je die blonde dude voor mij regelt, dan zijn we cool.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tijd dat wij met dit clubje zo'n cam op gaan zoeken
excl jou wel CC, niet vervelend bedoelt
Nee is al best oud, soort van kleine arbeiderswoningen. Met zeg maar op de 1e verdieping al schuin dak. Is echt ergens in de jaren 50 al gebouwd.quote:
hij doet me een beetje aan etha denkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zorg ff dat je die blonde dude voor mij regelt, dan zijn we cool.
prima plek om een wk wedstrijd op groot scherm te kijken me dunktquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is al best oud, soort van kleine arbeiderswoningen. Met zeg maar op de 1e verdieping al schuin dak. Is echt ergens in de jaren 50 al gebouwd.
Het schijnt dat vroeger de binnendeuren wel van ijzer waren omdat men die telkens kapot hakte in de kachel gooide. De woningbouw was dat op een gegeven moment zat omdat ze maar deuren bleven vervangen.
Is nu gewoon echte oldschool volksbuurt, het deel wat er van over is in ieder geval. Wel gezellig.
Inderdaad ja. Of als je een decoratief autowrak zoekt voor in de voortuin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
prima plek om een wk wedstrijd op groot scherm te kijken me dunkt
Jeetje. Zit diep.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
De vraag is, valt dit nu onder smaad en zulks en zou ik het ff bij een mod aan moeten geven. Hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |