Als jij dan ook normaal gaat doen en niet op elke reactie van iemand weer met van die onzinopmerkingen gaat komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sapstengel, jullie begonnen daar eerst mee. Ik ga niet zomaar bashen.
Kunnen jullie deze zielige discussie en al die even zielige TRs stoppen?
Dank alvast.
Even kopje thee zetten en er echt voor gaan zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik nodig je bij deze uit om mee te komen discussiëren in het FB topic.
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Als wij in een reeks of bijvoorbeeld in een LIF of dieetclub komen is het direct weggehaald of worden er bans uitgedeeld. Als mensen hier komen zieken maakt het niet uit hoeveel TR's je maakt maar er gebeurt niks. Maar als we dan zelf iets te ver gaan (grote K) zijn de blauwen er direct bij.
En nog iets anders: https://instagram.com/p/6xMqY7uJ0o/
https://instagram.com/p/6xjVHJuJ4F/
Je blijft het zelf ook doen. Zelfs Crip kotst jou uit. En die doet dat niet zo snel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat haar schoothondje zich ermee komt bemoeien.
Je weet ook van geen ophouden hè.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even kopje thee zetten en er echt voor gaan zitten.
En hier niet meer? Wat een verrader.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.
Voor de FB bedoelde ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je weet ook van geen ophouden hè.
Zolang hij niet constant van die vieze reten post is hij hier gewoon welkom hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nulty komt al de hele tijd bij ons in de SC.
Oh wist niet dat hij weggepest was.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zolang hij niet constant van die vieze reten post is hij hier gewoon welkom hoor.
ik noem geen namen maar je weet wel wiequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
Yo, jullie appte. Wie moet ik verbaal helemaal kapotmaken dan?
ik weet inderdaad beter ja. Als een mod mijn topic sluit met de opmerking gym tyfus gevolgd door dat kanker best mag, dan mag dat. Klaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja, fittie als in de laatste 150 posts van het vorige deeltje. Overigens zou ik het nou niet teveel op de spits drijven met het gebruik van kanker, ook jij weet beter. Zie ook FB topic trouwens.
Ben jij haar vertegenwoordigster?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je blijft het zelf ook doen. Zelfs Crip kotst jou uit. En die doet dat niet zo snel.
Laten we elkaar negeren.
Sssssttt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben jij haar vertegenwoordigster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |