SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindDit account is niet meer in gebruik.
jij hebt echt al lang niet meer gekeken he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo zie je vantevoren wie er meedoen? Is het net als de mol ook al overgenomen door bekende Nederlanders dan?
zelfs dan.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis een leenfiets. En zo serieus pak ik het nou ook niet aan, tis een fiets...
Douwe die Friese schipper die meedeed was de laatste keer. Die lag alleen maar onder een boom in de schaduw het zwaar te hebben en ging toch steeds door.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt echt al lang niet meer gekeken he?
O ja, ik moest ook nog iets doen deze week. Maar dit is toch veel leuker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.
nja, ze zijn dus al jaren met "bekende" nederlanders en belgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Douwe die Friese schipper die meedeed was de laatste keer. Die lag alleen maar onder een boom in de schaduw het zwaar te hebben en ging toch steeds door.
Ik FOK! al jaren ipv scriptie schrijven...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, ik moest ook nog iets doen deze week. Maar dit is toch veel leuker?
dat en ga ik nooit doen ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Expeditie Robinson nog nooit naar gekeken
Dat verpest een hoop vind ik. Radio dj's van radio Brabant zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ze zijn dus al jaren met "bekende" nederlanders en belgen.
echter dit jaar geen belgen meer en bekend is ook vrij ruim begrip..
ik vond het altijd een leuk programma. maar tegenwoordig is het tijdens trainingstijd dus kan ik het sowieso niet op tv kijken en terugkijken denk ik meestal niet aan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Expeditie Robinson nog nooit naar gekeken
Hoeveel keer heb je er 1 moeten schrijven dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik FOK! al jaren ipv scriptie schrijven...
1xquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je er 1 moeten schrijven dan?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat verpest een hoop vind ik. Radio dj's van radio Brabant zeker?
dit dus. ik ken maar 4 vanquote:Het reisgezelschap bestaat uit zangeres Sharon Doorson, presentator Sander Janson, weervrouw Amara Onwuka, acteur Oscar Aerts, zanger Tim Douwsma, rockchick Elle Bandita, , actrice Marian Mudder, hockeyster Kim Lammers, rapper Ronnie Flex, presentator Danny Ghosen, cabaretier Klaas van der Eerden, blogmeisje Teske de Schepper, dj Wietze de Jager, zangeres Sandra van Nieuwland, zangeres Anna Speller, presentator Kees van der Spek en Jaap Jongbloed.
ik zie niet 1 reden om te kijkenquote:
Ik ken er 1 en 2 van naam....quote:
Over deze doe je al jaren of was dat een andere?quote:
zanger Tim Douwsma, de naam heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken er 1 en 2 van naam....
En volgens mij wil ik dat zo houden
Over deze doe ik idd al jaren. Maar als je niet helder in je hoofd bent, kun je ook moeilijk een scriptie schrijven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Over deze doe je al jaren of was dat een andere?
Dit is Sharon Doorzon.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zanger Tim Douwsma, de naam heb ik wel eens gehoord
hockeyster Kim Lammers, die was vroeger goed geloof ik
rapper Ronnie Flex, drank en drugs..
blogmeisje Teske de Schepper, Teske
Alleen die laatste naam ken ik daarvan.quote:
TESLA RESPECTEER DIE MANquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, beroemd zijn als "blogmeisje"
Vroeger keek men op naar mensen als Einstein... tegenwoordig adoreert men acteurs en andere artiesten... Toegegeven, sommige artiesten zijn
Maar het zou fijn zijn als er meer waardering was voor mensen die ECHT iets doen wat belangrijk is.
Nee dat is Max Verstappen, die ken ik dan weer welquote:
er zijn echt belachelijk veel bloggers tegenwoordigquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, beroemd zijn als "blogmeisje"
Vroeger keek men op naar mensen als Einstein... tegenwoordig adoreert men acteurs en andere artiesten... Toegegeven, sommige artiesten zijn
Maar het zou fijn zijn als er meer waardering was voor mensen die ECHT iets doen wat belangrijk is.
max had wel weer punten gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is Max Verstappen, die ken ik dan weer wel
TR gezet, dit kan echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zijn ook idolaat van die vlogger Enzo Knol
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max had wel weer punten gisteren
ik heb het een tijdje niet gevolgd omdat het te saai werd, maar dit seizoen vind ik tot nu toe wel boeiendquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.
Heerlijke GP.
Denk eerder je kinderenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik ook al 10 afslagen gemist
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max had wel weer punten gisteren
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.
Heerlijke GP.
O nee, het begint alquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.
we mogen het hier alleen over koffie hebben?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
met mate ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijn
Dus een beetje voetbal, F1, koffie, gamen, poesjes, doemdenken, seks en politiek
Je noemt twee keer hetzelfde...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijn
Dus een beetje voetbal, F1, koffie, gamen, poesjes, doemdenken, seks en politiek
Nee dit is CUL juist waar we vooral over koffie en smaak lullen. F1 is geen smaak.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis toch de Koffie tijdens Sport Chat hier?
Kinderen worden sowieso niet gewaardeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mate ja.
te veel voetbal of te veel kinderen wordt ook niet gewaardeert
Ga je trouwens ook naar Zandvoort zaterdag? Ik welquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen het hier alleen over koffie hebben?
In Blanchimont buitenom inhalen getuigt van bijzonder goede smaak.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dit is CUL juist waar we vooral over koffie en smaak lullen. F1 is geen smaak.
Nee dat zou pas lullig zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je noemt twee keer hetzelfde...
Ik zag het weeer te laaatquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je noemt twee keer hetzelfde...
Ja lekkerquote:
Ik vind je best vermakelijk hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok! is er toch enkel en alleen voor mijn vermaak?
Piempels? Geen idee wat het zijn, maar je ninja edit was te langzaamquote:
Meer piemel dan wijn?quote:
Ook al maanden niet aan wijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, jij doet niet aan piemels
Ze is van de poesjes?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, jij doet niet aan piemels
nee, naar maastrichtquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je trouwens ook naar Zandvoort zaterdag? Ik wel
Wat is daar te doen dan?quote:
open dag bij een bedrijf waar een vriend van me werkt.quote:
Das wel tof!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
open dag bij een bedrijf waar een vriend van me werkt.
oftewel een middagje graafmachines, bulldozers en gronddumpers kijken
iets met boys will be boys en zo
Geen races dus, wat een pech voor je. Die dingen staan meestal stil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
open dag bij een bedrijf waar een vriend van me werkt.
oftewel een middagje graafmachines, bulldozers en gronddumpers kijken
iets met boys will be boys en zo
Zijn ook vrouwen daar. Weet ik uit ervaring, ik was er vorig jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel tof!
Al is die Historic GP op Zandvoort ook
Beiden erg boys will be boys
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoortquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen races dus, wat een pech voor je. Die dingen staan meestal stil.
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.quote:
ligt er aan hoe lang je tuk isquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoort
is dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.
Leugensquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.
* Spezza19 moet ook maar weer eens vaker naar races toe gaan... Alweer veel te lang geleden...quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen daar. Weet ik uit ervaring, ik was er vorig jaar.
Was wel een saaie race trouwens toen.
Waar staat er zoveel tuk dan?quote:
Nietus het is beide veel te verquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoort
Er is Fok!quote:
Dat staat sowieso vol leugensquote:
Ik vind het geweldigquote:
Zaterdag Zandvoort dus?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 moet ook maar weer eens vaker naar races toe gaan... Alweer veel te lang geleden...
Maatricht + 4 uurquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maastricht: 20 minuten rijden
zandvoort: 2 uur en 45 minuten rijden
En waarheden. Maar welke worden wanneer en waar verteld?quote:
Ik vertel altijd de waarheidquote:
Niet over 3 uur pas?quote:
jawel daarom nu al daaag, we krijgen eerst nog 10 posts minimaalquote:
Tot straksquote:
heb je een helicopter?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
heel nederland binnen een uurtje te bereizen![]()
182
pardonquote:
Leugens!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
helicopter gekocht ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
je was erbij ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Typefoutje.
Hij gaf haar een kuste....
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraalquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef drakin het volgende:
Het meest centrale punt van NL is via de kortste en snelste weg al ruim 1,5 uur vanaf mijn huisje.
En ik woon niet op een waddeneiland.
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een kwartier om op de snelweg te komen
dat moet dan heel lang geleden zijn toen limburg nog aan zee lagquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
videoconferencingquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschietenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.
ik weet dat he utrecht niet isquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?
Remt te snel af in de luchtquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschieten
Geen idee, ik bedoelde alleen dat ik aan 3 kanten binnen een uur nederland uit kon zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?
dan gaat ie deaudquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschieten
Is wel in die provincie dus ja het is Utrecht.quote:
bij zee ben je nl nog niet uit, pas als je 12km of mijl uit de kust bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee, ik bedoelde alleen dat ik aan 3 kanten binnen een uur nederland uit kon zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
ongeveer zo:quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ben jij tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
ongeveer zo:
http://www.dumpert.nl/embed/6676817/25f80d59/
maar dan met mijn eigen auto
Die gast mag zichzelf heel hard om een lantaarnpaal vouwen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
Shit ze hebben me gister gefilmd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
Nog steeds leugens dus, je mag niet te hard rijden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
nee, maar dat doe ik welquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds leugens dus, je mag niet te hard rijden.
en zij kan het bevestigenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemiddagWie maakt er even een lunch voor me?
Ik heb trek, maar wil niet meer van de bank afkomen
Je sliep niet, heus niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar, bij jou voel ik me niet onveilig in de auto. Om de simpele reden dat je oplet en anticipeert en belangrijker nog je loopt niet met je telefoon te spelenquote:
Ik sliep inderdaad echt nietquote:
Zwolle is nou net dat stukkie verder rijden dan een uur..quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Martjequote:
Geeft niets hoor, ik heb geduldquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle is nou net dat stukkie verder rijden dan een uur..
Dus dat duurt wel ff dan, die lunch.
In het F&F Moestuintopicquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep inderdaad echt nietHad mijn vaste wekelijkse afspraakje
Dus nu ben ik moe
Maar ik ga niet slapen
Heb jij nog een komkommer die je me kunt toewerpen?
quote:
Goed, laat maar eens zien dan hoe lang jij erover doet om vanaf jouw woonplaats, startplaats in Harlingen, Winsum/Groningen, Vlissingen en Maastricht te komen.quote:
Da's snelquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar heb ik niets aan
Gelukkig komt AI al
kom maar halen, regel ik wel een cracker en wat melkquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, daar ben je alquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bijna net zo snel als Schippers net over de 100 meter deed!
Hoe is het met u meneertje?quote:
Ja maar dan moet ik van de bank afquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
kom maar halen, regel ik wel een cracker en wat melk
Groningen/sappemeer deed ik in 53 minutenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed, laat maar eens zien dan hoe lang jij erover doet om vanaf jouw woonplaats, startplaats in Harlingen, Winsum/Groningen, Vlissingen en Maastricht te komen.
Allemaal moet dus makkelijk binnen een uur komen want het is allemaal nog net niet het einde van NL.
Martquote:
Moet ik even langskomen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb net 2 bammetjes kaas gemaakt. je mag er best 1 hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik van de bank af![]()
En jij zit vast niet heeeeeel toevallig in Zwolle... Dus dan maar verhongeren
![]()
quote:
~ Ricky Gervaisquote:I know it's Monday and it's raining but we'll all be dead soon and no one will remember us so things aren't so bad relatively speaking.
Wisselendquote:
Dan moet ik ook van de bank om de deur open te doenquote:
Jij woont nog verder weg!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net 2 bammetjes kaas gemaakt. je mag er best 1 hebben
klopt, eind september vergaat de wereld weerquote:
Vraag wel de sleutel aan je buurvrouwquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselend![]()
Nog twee weekjes en dan kunnen we knuffelen
![]()
[..]
Dan moet ik ook van de bank om de deur open te doen![]()
![]()
[..]
Jij woont nog verder weg!Maar wat heb je op je bammetje?
Kwam die sleutel die je mij op de meet gaf, met die knipoog, toch nog ergens voor van pas...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als Harlingen zo dichtbij is is heel NL dus ook echt niet binnen een uur te bereiken, dan is alles onder Zwolle al meer dan een uur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Groningen/sappemeer deed ik in 53 minuten
harlingen is dichterbij (3 hele kilometers)
vlissingen 263km heel ik inderdaad niet in 1 uur met mijn huidige auto
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselend![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Jij woont nog verder weg!Maar wat heb je op je bammetje?
1x gas geven en ik ben in zwollequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik woon in zwollequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Als Harlingen zo dichtbij is is heel NL dus ook echt niet binnen een uur te bereiken, dan is alles onder Zwolle al meer dan een uur.
Maar bij mij ben je dan vast binnen 10 minuten.
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselend![]()
![]()
ik hoef niet eens te startenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
1x gas geven en ik ben in zwolle
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef Toekito het volgende:
Godver de regen was er eerder dan ik mijn rondje wilde stoppen. Maar wil ook niet ziek worden dus rondje gestopt![]()
Net geen 30 km is prima volgens mij. Sowieso zondag met een aantal uit de groep trainendus mijn kilometers haal ik deze week wel.
gisteren 3 km zeikregen en nu ook laatste 20 min in de regenquote:
Die is niet thuisquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vraag wel de sleutel aan je buurvrouw
Sssstquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kwam die sleutel die je mij op de meet gaf, met die knipoog, toch nog ergens voor van pas...
Wat?quote:
Met een lekkere lunch voor mij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
1x gas geven en ik ben in zwolle
Kom mij eten brengen dan!quote:
48 minuten van drakin naar de mcD in Zwolle (bij het stadion) ongeveer.quote:
Ik bedoel dus vanaf je eigen startplaats alles in een uur, niet Harlingen als startplaats in gaan voeren.quote:
Alweer? Kunnen ze niet een jaartje wachten? Ik wil eerst nog een paar reizen makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, eind september vergaat de wereld weer![]()
heb een goeie fles wijn klaar liggen voor de gelegenheid
Dan tenzij wok je sleutel heeft, heeft het weinig zin dat hij je eten komt brengenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is niet thuis
[..]
Sssst![]()
[..]
Wat?
[..]
Met een lekkere lunch voor mij?![]()
[..]
Kom mij eten brengen dan!![]()
dat deed ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus vanaf je eigen startplaats alles in een uur, niet Harlingen als startplaats in gaan voeren.
lees de regel nog eensquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net 2 bammetjes kaas gemaakt. je mag er best 1 hebben
Ow, er stond Harlingen 3 km, dus ik vond het al vreemd.quote:
ja en meerdere zeggen het nu dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alweer? Kunnen ze niet een jaartje wachten? Ik wil eerst nog een paar reizen maken.
Oh, de kaas had ik echt niet gezienquote:
Oude of jonge? Ik heb liever oude kaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, de kaas had ik echt niet gezien![]()
Maar lekker, kaas
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oude of jonge? Ik heb liever oude kaas.
Oude Reypenaerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
alles in een uur met normale snelheden? woon in apeldoorn wat vrij centraal is maar dat gaat mij toch echt niet lukkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus vanaf je eigen startplaats alles in een uur, niet Harlingen als startplaats in gaan voeren.
Ehm, jong belegenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel o.k. beweerde heel NL in een uur te kunnen. Blijkt in Zwolle te wonen, dus kan hij al heel wat afstrepen want dat is niet centraal NL. En centraal NL, waar Apeldoorn in de buurt ligt, ligt toch al buiten een uur bereik van mijn huisje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
alles in een uur met normale snelheden? woon in apeldoorn wat vrij centraal is maar dat gaat mij toch echt niet lukken
Je hebt het hier over wel.o.k... de man die alles kanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. beweerde heel NL in een uur te kunnen. Blijkt in Zwolle te wonen, dus kan hij al heel wat afstrepen want dat is niet centraal NL. En centraal NL, waar Apeldoorn in de buurt ligt, ligt toch al buiten een uur bereik van mijn huisje.
Maar daarvoor zie iemand dat heel Fok! vol leugens staat en die van Wel o.k. is er dus al 1 van.
Njam, ga meteen lunch maken met kaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jong belegenMaar uit het knuistje oude brokkelkaas met lekkere zoutkristallen
![]()
Alles kan liegen dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het hier over wel.o.k... de man die alles kan.
Jij hebt echt vandaag al drie aparte dingen kwa(qua) eten opgenoemd. Ben jij echt zon avontuurlijke eter?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Njam, ga meteen lunch maken met kaas
Zweettenenkaas is pas echt lekker
Zweettenenkaas?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Njam, ga meteen lunch maken met kaas
Zweettenenkaas is pas echt lekker
Dank uquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt echt vandaag al drie aparte dingen kwa(qua) eten opgenoemd. Ben jij echt zon avontuurlijke eter?
als je een gemiddeld van 200 km per uur een uur lang kan volhouden dan zou je vanuit apeldoorn in vaals kunnen zijn. of in delfzijl. ik ga alvast een paar korreltjes zout uitdelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. beweerde heel NL in een uur te kunnen. Blijkt in Zwolle te wonen, dus kan hij al heel wat afstrepen want dat is niet centraal NL. En centraal NL, waar Apeldoorn in de buurt ligt, ligt toch al buiten een uur bereik van mijn huisje.
Maar daarvoor zie iemand dat heel Fok! vol leugens staat en die van Wel o.k. is er dus al 1 van.
harlingen was 3 kilometer dichterbij dan sappemeerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, er stond Harlingen 3 km, dus ik vond het al vreemd.
Hoelang voor je in Limbabwe bent dan?
Dat was geen 3 uur!quote:
Kennelijk, maar ik ga nu geen darren of meelwormen eten. De Buffalowormenreep ligt er nog wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt echt vandaag al drie aparte dingen kwa(qua) eten opgenoemd. Ben jij echt zon avontuurlijke eter?
Oude op Pannenkoek gisterquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:17 schreef Spezza19 het volgende:
Kaas
Alleen jonge kaas gesmolten op een tosti, pizza of pita broodje
dan zeker nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
alles in een uur met normale snelheden? woon in apeldoorn wat vrij centraal is maar dat gaat mij toch echt niet lukken
Moet ik je komen redden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, red mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, red mij![]()
Zin in poffertjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hoi AI!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoi ST!
Lijkt mij verstandig als je dat doet ja.
Mjummiequote:
Gatver, schimmelkaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zweettenenkaas?Is dat blauwschimmelkaas?
[..]
Dank u
Ehm...ja, kanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MjummieMet boter en suiker?
quote:
Doe jij dat nooit dan?quote:
Er stond 182 bij het bericht waar hij dat beweerde, en er is meer boven Delfzijl, ook onder Vlissingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
als je een gemiddeld van 200 km per uur een uur lang kan volhouden dan zou je vanuit apeldoorn in vaals kunnen zijn. of in delfzijl. ik ga alvast een paar korreltjes zout uitdelen
Nee, jij mag niet, anders is er niets over!quote:
Nee kaasquote:
Als je die dan meteen even naar Leeuwarden brengtquote:
Ik vergeet de boter meestalquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij eet wel rottende vis
Gekkie
![]()
[..]
Doe jij dat nooit dan?
had ik gelezen maar dan nog is het schier onmogelijk om alles binnen 1 uur te berijden. want 182 zijn de pieksnelheden en niet de gemiddelde. althans dat is mijn bescheiden meningquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er stond 182 bij het bericht waar hij dat beweerde, en er is meer boven Delfzijl, ook onder Vlissingen.
Gefermenteerde vis is iets heel anders dan rotte vis, en ik eet geen rotte visquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij eet wel rottende vis
Gekkie
![]()
[..]
Doe jij dat nooit dan?
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had ik gelezen maar dan nog is het schier onmogelijk om alles binnen 1 uur te berijden. want 182 zijn de pieksnelheden en niet de gemiddelde. althans dat is mijn bescheiden mening
Mja, het zijn gewoon mini pannekoeken....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet waarom mensen poffertjes lekker vinden
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergeet de boter meestal
In mijn beleving is het hetzelfdequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Gefermenteerde vis is iets heel anders dan rotte vis, en ik eet geen rotte vis![]()
Surstromming
Wat ist?quote:
daar kan ik geen ordeel over vellenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.
Ach het is toch maar Fok! Verder zal hij vast lief zijn of minder vaak op leugentjes betrapt worden.
Mini pannekoekjes niet lekker vinden? Met een klont roomboter, poedersuiker en soms stroop?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
Ik wel, hij is liefquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
daar kan ik geen ordeel over vellen
Ik doe daar het liefste zo lang mogelijk over... eigenlijk liever helemaal niet. Okee over een paar weken is er dan even een uitzondering...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ooit Eindhoven - Amsterdam in 55 minuten gereden
Lang leve de toen niet nog trajectcontroles
Het zijn geen minipannenkoekjes!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini pannekoekjes niet lekker vinden? Met een klont roomboter, poedersuiker en soms stroop?
Of gespiest met stukjes fruit ertussen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe daar het liefste zo lang mogelijk over... eigenlijk liever helemaal niet. Okee over een paar weken is er dan even een uitzondering...
Nee, yoghurt, zuurkool en kaas is ook gefermenteerd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan toch niet
[..]
In mijn beleving is het hetzelfde![]()
[..]
Wat ist?![]()
Doe maar, van mij steek je nog eens iets opquote:
Dank uquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef fietsie het volgende:
Poffertjesbeslag is van zichzelf veel zoeter dan pannekoekbeslag, bevat minder vezels, vaak ook minder ei.
deegbollen bedoel je.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini pannekoekjes niet lekker vinden? Met een klont roomboter, poedersuiker en soms stroop?
Of gespiest met stukjes fruit ertussen
Ik heb het over beleving he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, yoghurt, zuurkool en kaas is ook gefermenteerd.
Ik denk dat als dat rot is, je het ook beter niet kan eten, zit toch echt een verschil tussen.
Wel eens rotte yoghurt geroken?
Een pannekoek is een koek gebakken in een pan, dus kan dun of dik zijn en het soort graan of ingrediënten kan ook verschillen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn geen minipannenkoekjes!Misschien mini American Pancakes, maar pannenkoeken zijn gewoon dun
En poffertjes lekker dik en fluffy
viesdik en viesquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn geen minipannenkoekjes!Misschien mini American Pancakes, maar pannenkoeken zijn gewoon dun
En poffertjes lekker dik en fluffy
Zeg, hele recepten en zo doe je maar in CUL hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Een pannekoek is een koek gebakken in een pan, dus kan dun of dik zijn en het soort graan of ingrediënten kan ook verschillen.
andersom kan ik me voorstellen dat je het gas diep intrapt. wegwezen daarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe daar het liefste zo lang mogelijk over... eigenlijk liever helemaal niet. Okee over een paar weken is er dan even een uitzondering...
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar, van mij steek je nog eens iets op![]()
[..]
Dank u
Direct uit de pan zijn ze heerlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
zoete pannenkoeken mot ik niks van hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerVooral met appeltjes er door en dan met kaneel en gesmolten suiker...
![]()
Ik eet ze alleen met spek eigenlijk. Voor de rest vind ik ze niet lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerVooral met appeltjes er door en dan met kaneel en gesmolten suiker...
![]()
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?quote:
Omdat veel mensen de keuken alleen hebben als opslagplek voor de waterkoker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen van die voorverpakte dingen kopen.
jou uitlachen is idd mijn werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?
En de eierkoker!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat veel mensen de keuken alleen hebben als opslagplek voor de waterkoker?
datquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Direct uit de pan zijn ze heerlijk.
Ik snap niet dat sommige mensen van die voorverpakte dingen kopen.
Zitten we daar niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeg, hele recepten en zo doe je maar in CUL hoor.
en de koffiemasjienquote:
Ligt nogal aan je recept.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef fietsie het volgende:
Poffertjesbeslag is van zichzelf veel zoeter dan pannekoekbeslag, bevat minder vezels, vaak ook minder ei.
quote:
OMGquote:
die mensen moeten dood! Mijn vader bijv.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Beiden zijn lekker. Ik ben er gek op.
waar zou jij voor gaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?
waar had je die anders willen stallen dan ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
wat sla je mij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
OMGHeb jij serieus een eierkoker?
Eet ze dan buiten de deur. Vers.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij jou poffertjes komen eten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ligt nogal aan je recept.
Mijn pannenkoekbeslag bevat geen suiker.
Maar poffertjes maak ik met gist, zodat ze echt oppoffen.Dat is bij mij het grootste verschil.
een rijstkoker lijkt me ook wel handigquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Natuurlijk. Dat is zo makkelijk he. Geen gedoe, en altijd goeie eieren zoals ik ze wil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In jou belang ga ik wel uit van het toelachenquote:
Dat doe ik met pannekoeken, beetje dikker is lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ligt nogal aan je recept.
Mijn pannenkoekbeslag bevat geen suiker.
Maar poffertjes maak ik met gist, zodat ze echt oppoffen.Dat is bij mij het grootste verschil.
dat kan hier in het dorp zo'n 2x per jaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eet ze dan buiten de deur. Vers.
Aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij jou poffertjes komen eten?![]()
Jij moet me lief toelachen, niet uitlachenquote:
Die heb ik dan weer wel, uit de toko voor in de magnetron! Altijd prachtig drooggekookte rijstquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een rijstkoker lijkt me ook wel handig
Dat heb ik ook in een pannetjequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is zo makkelijk he. Geen gedoe, en altijd goeie eieren zoals ik ze wil.
Oeh, dat zou ik dan wel eens willen proevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik met pannekoeken, beetje dikker is lekker.
Jij komt je dorp nooit uit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan hier in het dorp zo'n 2x per jaar
Overdag of 's avonds?quote:
valt m al mee dat ie blijkbaar zijn kamer uitkomtquote:
dat is mart zn huis toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zo maar eens richting Zandvoort... daar zit een lekker pannenkoekenrestaurant bij de duinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |