daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.
Zat wel weinig smaak aan.
oh waarom heb je een nieuwe dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zou maar snel proberen mijn tijd te verbeteren, want ik heb een nieuwe (tijdelijke) fiets.
Ik verwacht twee keer zo snel te gaan.
ook daar kun je vrij makkelijk kontroleren hoe het is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, je kan er lang niet altijd wat aan doen. Zeker niet als je toch bij straattentjes eet.
Nee? ook niet gevriesdroogd? Meelwormen en sprinkhanen ook niet?quote:
heb ik ook eens gegeten. dacht dat het een soort fritesticks warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wellicht wel eetbaar.
Gefrituurde meelwormen smaakten ook best lekker
die heb ik wel al eens op.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee? ook niet gevriesdroogd? Meelwormen en sprinkhanen ook niet?
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.quote:
NIET ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar Crv, heeft niemand je verteld dat je geen Windows 10 op je iphone kan installeren?
Dat was een unieke ervaring die alleen door Imkers zelf gedaan kunnen worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel al eens op.
maar zo vers als jij het beschrijft hoeft voor mij niet
al die grote merken zijn gewoon shit, maakt niet uit welkequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, [censuur] Apple met al dat afgeschermde gedoe ook....
De rolweerstand is heel veel lager, en bij juiste geometrie van de racefiets is de trapbeweging ook efficienter.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.
hygiene boeit me geen reet in dat geval.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een unieke ervaring die alleen door Imkers zelf gedaan kunnen worden.
Ik heb ook een keer van iemand verse meelworm gehad, dan niet zo vers als die darren, die zelf kweekte.
Heel hygiënisch gaat dat allemaal, maar mag niet voor de commerciële verkoop helaas.
Ze had het als vulling in een quiche gedaan toen.
En ook niet doodquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hygiene boeit me geen reet in dat geval.
ik heb het sowieso niet op vliegende insecten en ga er dus zeker geen levend in mn bek steken
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.
dat dus, maar je verzet en ook de banden kunnen al veel winst opleveren, ik houd op mijn mtb tegenwoordig behoorlijk de wielrenners bijquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
De rolweerstand is heel veel lager, en bij juiste geometrie van de racefiets is de trapbeweging ook efficienter.
Ja, het lukt mij ook wel, want je wordt ook nog eens gewoon meegezogen. Scheelt echt een hoop. Ik hou het alleen geen half uur vol dan...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:02 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
dat dus, maar je verzet en ook de banden kunnen al veel winst opleveren, ik houd op mijn mtb tegenwoordig behoorlijk de wielrenners bij
Darren steken gelukkig niet terug, maar het waren nog niet volgroeide hoor, van die nog witte slijmerige dingen die op maden lijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hygiene boeit me geen reet in dat geval.
ik heb het sowieso niet op vliegende insecten en ga er dus zeker geen levend in mn bek steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Darren steken gelukkig niet terug, maar het waren nog niet volgroeide hoor, van die nog witte slijmerige dingen die op maden lijken.dat klinkt al beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou die madenkaas ook wel proberen denk ik.
of halverwege onvrijwillig uitkotsen
Ow kaas nog niet gehad eigenlijk, jammer dat zou ook wel wat zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt al beter
zou die madenkaas ook wel proberen denk ik.
of halverwege onvrijwillig uitkotsen
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al wel gewaarschuwd voor het comfort....quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.
dan ben ik maar aan mietjequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow kaas nog niet gehad eigenlijk, jammer dat zou ook wel wat zijn.
Kotsen is voor mietjes
je bedoelt het gebrek aan ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al wel gewaarschuwd voor het comfort....
mijn voorkeur heeft mijn racefiets, maar ik moet eerst nog even wat afvallenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.
Dat vooral ja.quote:
ow dat went vrij snel, je moet enkel goed kijken wat voor frame bij je rijstijl past.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vooral ja.
Ik pak het ook stap voor stap aan. Heb al ff geprobeerd, maar met die smalle bandjes stuurt het ook gelijk heel anders, dus ik doe de eerst paar keer mijn gewone schoenen nog maar aan. Geen vastgeklik van mijn voeten, want dan val ik geheid om.
Slamansquote:
Miniquote:
Dat is ook niet lekker klaargemaakt denk ik dan, en naar dat programma kijk ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben ik maar aan mietje
ik kan volgens mij best veel hebben.
maar als ik bij bijvoorbeeld expeditie robinson zie dat mensen een koeienoog of zo'n century egg naar binnen werken dan pas ik toch
Ja.Hij staat nog op 1 uur, maar ik denk dat ik hem straks opschaal naar 3 uur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je jezelf weer een ban opgelegd?
Tis een leenfiets. En zo serieus pak ik het nou ook niet aan, tis een fiets...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:15 schreef crv het volgende:
[..]
ow dat went vrij snel, je moet enkel goed kijken wat voor frame bij je rijstijl past.
Wat moet je compoeter dan voor ander werk voor je doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.Hij staat nog op 1 uur, maar ik denk dat ik hem straks opschaal naar 3 uur.
nja, als ik zie wie er meedoen zal ik het dit jaar ook niet volgens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook niet lekker klaargemaakt denk ik dan, en naar dat programma kijk ik ook niet.
Eerste 2/3? seizoenen nog wel trouwens.
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat moet je compoeter dan voor ander werk voor je doen?
Ga eens aan de slag dan!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.
Ik ben net 20 min geleden vrij van werkquote:
Hoezo zie je vantevoren wie er meedoen? Is het net als de mol ook al overgenomen door bekende Nederlanders dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als ik zie wie er meedoen zal ik het dit jaar ook niet volgens.
Ja en? Je bent nu dus vrij! Dus hup hup!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben net 20 min geleden vrij van werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |