Dan zie ik een kort artikel waarin 4 of 5 restaurants genoemd worden.quote:
ik eet nooit sushi, altijd al gezegd dat het ongezond isquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Hier staan de namen van de restaurants...
http://nos.nl/l/836961
Sushi Koi uit Arnhem en Yume uit Apeldoorn....
Hier welquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds geen 20 namen.
Das niet heel goed voor de omzet schijntquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Klanten zouden verboden moeten worden....
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-sushi/
Gros van de restaurants uit de randstad...
Sorry marc
Wie wil er dan ook buiten de randstad komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-sushi/
Gros van de restaurants uit de randstad...
Sorry marc
eens, werkgevers ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Klanten zouden verboden moeten worden....
Ja, dat is ook weer zo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet heel goed voor de omzet schijnt
12 en 15 lijken wel prima wanneer je stoelgangproblemen hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook buiten de randstad komen.
Goede link zo wel
Nr 12 en 15 ben ik ook nog geweest. Zeker bij 15 kom ik nooit meer. Al was dat ook omdat het tegelijk een wokrestaurant is.
Dat is dan weer bijna de hele lijst, en toch nooit problemen mee gehad na de sushi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
12 en 15 lijken wel prima wanneer je stoelgangproblemen hebt
Wat dacht je van Chinese restaurants?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Pas als ze Griekse restaurants gaan onderzoeken houd ik mijn hart vast
ga eens in azie in de keukens kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Chinese restaurants?
Heb ik gedaan. Wat erger is, ga eens op de markt kijken daarquote:
en ik ben nog nooit ziek geworden daar en heb overal gegeten...hygiene is niet enkel het probleem, versheid van de produkten is belangrijkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Wat erger is, ga eens op de markt kijken daar
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Chinese restaurants?
Ben jij ooit in India geweest?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
en ik ben nog nooit ziek geworden daar en heb overal gegeten...hygiene is niet enkel het probleem, versheid van de produkten is belangrijker
yep voor mijn werk en in bedrijfskantines en her en der op straat gegeten.quote:
Oeh, voor je werk is helemaal relaxt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
yep voor mijn werk en in bedrijfskantines en her en der op straat gegeten.![]()
Prima
Ook niet... Ben niet van de Chiness en andere oosterse gerechtenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze komen altijd bij jou (brengen) zeker?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog een halve reep met buffalowormen liggen
that's the way, als ik twijfel gaat gewoon de vinger in de strot, coca cola erachteraan voor de destructie van de restenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:38 schreef PeZu het volgende:
ik at ooi t een keer lekker kip in Marokko , bij een eet ietw achtig langs een zand weggetje in het midden van nergens, bord met rijst, groen,t brood, een hele kip erop
ik samen met een vriend lekker smikkelen stukje afsnijden eten, halve kip later snij snij, allemaal maden en rotte kip..... vinger in de keel, kotsen en nergens last van, Hollanders met hun zwakke magen tsss
er is zoveel variatie in dit kan echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook niet... Ben niet van de Chiness en andere oosterse gerechten
Ja, tenzij zelf gemaakt, nasi of bami...
welnee, gewoon gezond verstand gebruiken. Maar dat is iets wat de meeste toeristen thuislaten als ze op vakantie gaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, voor je werk is helemaal relaxt.
India staat er wel bekend om dat je er ziek van wordt. Met de 'Dehli-belly'
Ik ga hem straks opeten.quote:
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:38 schreef PeZu het volgende:
ik at ooi t een keer lekker kip in Marokko , bij een eet ietw achtig langs een zand weggetje in het midden van nergens, bord met rijst, groen,t brood, een hele kip erop
ik samen met een vriend lekker smikkelen stukje afsnijden eten, halve kip later snij snij, allemaal maden en rotte kip..... vinger in de keel, kotsen en nergens last van, Hollanders met hun zwakke magen tsss
Mwah, je kan er lang niet altijd wat aan doen. Zeker niet als je toch bij straattentjes eet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
welnee, gewoon gezond verstand gebruiken. Maar dat is iets wat de meeste toeristen thuislaten als ze op vakantie gaan
misschien was het wel volgens receptquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?
Ach wellicht wel eetbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga hem straks opeten.
Eerst koffie
ja zeker wel en dacht dat ik daar nog ging eten of nog honger had ;Dquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?
Verse madenquote:
Maar Crv, heeft niemand je verteld dat je geen Windows 10 op je iphone kan installeren?quote:
Dan kun je gewoon je bio-afval-container leegscheppen met dit weerquote:
De eerste helft was al prima te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wellicht wel eetbaar.
Gefrituurde meelwormen smaakten ook best lekker
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon je bio-afval-container leegscheppen met dit weer
Weet ik, maar ik heb er gewoon niks mee... Ik ben van de Griek, Italiaan, Argentijn enzo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is zoveel variatie in dit kan echt niet
Mjah maar die zijn niet vleesetend toch, mocht ie niet dood zijn bij inslikken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.
Zat wel weinig smaak aan.
Ik haak ff af hier.. sorry..quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.
Zat wel weinig smaak aan.
Gewoon met een vorkje uit de raat in de mond, leefde dus ws nog wel als het vorkje ze niet gedood hadden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar die zijn niet vleesetend toch, mocht ie niet dood zijn bij inslikken?
Ik zou maar snel proberen mijn tijd te verbeteren, want ik heb een nieuwe (tijdelijke) fiets.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef Toekito het volgende:
Ik ga zo maar fietsen ondanks de weersvoorspelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |