SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ieder zijn eigen helft, en de deken gezamenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Op zondagavond je bed verschonen
En jullie hebben toch een vrouw?Jullie doen iets niet goed hoor
Ik moest het ook altijd alleen doen
Ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan bedden verschonen
Het resultaat is natuurlijk altijd![]()
Maar het klusje zelf![]()
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spulquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookTerwijl als ik het eenmaal gedaan heb denk ik altijd "dat viel reuze mee"
Is nog geen 5 minuten werk
![]()
Dat heb ik met het afwassen van pannenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
ook hier ben ik de lulquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen helft, en de deken gezamenlijk.
Al probeer ik daar onderuit te komen want die gebruik ik niet...
Ik heb er een hekel aan als ik het niet strak krijg.. dat ie ineens niet meer goed past of zo....quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spul![]()
Bah. Ik maak liever de wc schoon
Hihihihi gelukkig heb ik dat nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spul![]()
Bah. Ik maak liever de wc schoon
Oh, dat vind ik dan weer niet zo erg om te doenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik met het afwassen van pannen![]()
Zo'n hekel aan.
Het stelt weinig voor maar
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi gelukkig heb ik dat nietAls ik jouw bed doe, doe je dan mijn wc?
![]()
Yo Yo, uh uhquote:
Gelukkig... ook vrouwen haten hetquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Johquote:
Zekerquote:
Opsoquote:
Hahaha Ja stomquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Is alleen een beetje ver reizen hè?
Yoghurtquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoyo yoghurt moet je ontdekken
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opso![]()
[..]
Hahaha Ja stomSamenwonen dan maar?
![]()
Ja da's waarquote:
Hopen dat deze wel stand houdtquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja da's waarVolgende week proefslapen?
[..]
Hopen dat deze wel stand houdt![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Grotere kans tochquote:
Dat is vast een jaquote:
Maar het begin wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meer
Denk het wel jaquote:
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast een ja
[..]
Maar het begin wel...
[..]
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
Wel meer dan 50%quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Kom maar op danquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik niet
Ja, nu maak ik zelf de opmerking
Geen idee, ik zal eens kijkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?![]()
Maar ehm goedkoop... Nou ja, in de binnenstad zit Hawaii, een betaalbare Turkse friettent met net iets meer op de kaart dan alleen de standaard snacks. Waar zit je ergens in Zwolle strakjes?
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.
Gewoon lief doen is ook veel leukerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSMaar daar wordt dus echt 60% genoemd en het derde huwelijk zelfs 70%
Ik ga dus wel gewoon niet meer trouwen
3/10quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is voor mij echt zoooooo lang geleden dat ik in zwolle ben geweestniet meer sinds ik er ben wegverhuisd in *rekent in hoofd* 6 of 7 jaar
![]()
Damn ik word oud
Laatst voor mij was voor een meetquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is voor mij echt zoooooo lang geleden dat ik in zwolle ben geweestniet meer sinds ik er ben wegverhuisd in *rekent in hoofd* 6 of 7 jaar
![]()
Damn ik word oud
Zussiequote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Leg die naast een banaan en hij wordt rechtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
MIjn voornaam is het Turkse woord voor Pruim
30?quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Hoiquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zussie
En je herinnert me eraan dat ik ook nog bed moet verschonen![]()
En er staat een spelfout in de TT
het wonder is geschiedquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie dat jequote:
Ikke niet snap niequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het wonder is geschiedhet wonder is geschied
de pruim is nat, maar het regent niet
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het wonder is geschiedhet wonder is geschied
de pruim is nat, maar het regent niet
is uit een film, n goeie filmquote:
nee, kom naar de 3 oktober meetquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
30?
Nee zo erg is het nou ook nog niet
nah dan hebben we hier verjaardagen (pa en mn meneer op dezelfde dag, ideaal!quote:
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah dan hebben we hier verjaardagen (pa en mn meneer op dezelfde dag, ideaal!)
Heb je de datum al vastgelegd Koen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
was een mooie reden om Zwolle te zien
En de andere helft in Zwollequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
De vrijmibo meet optie hier in de stad Is er ook nog steeds hehalf ksc woont hier om de hoek
of die andere uithkek.. Limburgquote:
jawel, maar vrouwlief weet nog niet of ze moet werken danquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je de datum al vastgelegd Koen?
Ah, hopelijk weet ze dat snelquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, maar vrouwlief weet nog niet of ze moet werken dan
als ze moet werken dan kan ik pas later aanwezig zijnquote:
Ach, beter later dan helemaal nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze moet werken dan kan ik pas later aanwezig zijn
En ikke dan??quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of die andere uithkek.. Limburg
quote:
trusten fietsquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of die andere uithkek.. Limburg
quote:
trustenquote:
spezzaquote:
Ik lig net in mn bedjequote:
Ja en dan kan ik niet appen en fokken en 9gag en alles wat ik doe als ik ga slapenquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je mobiel meeluisteren
GFquote:
Ik las fappenquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik niet appen en fokken en 9gag en alles wat ik doe als ik ga slapen.
Nope.quote:
Het lampje van het dimlicht hoort te branden he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:59 schreef crv het volgende:
Hoi
brandt een lampje in de crv, kan ik eerst weer langs de garage
![]()
Niet handig vandaag
Als je de sleutel verder draait gaan ze weer uit he...quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lampje van het dimlicht hoort te branden he?
quote:
fietsquote:
Vaak in de ochtendquote:
gfquote:
solquote:
marcquote:
Heb je veel blauwe plekken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:45 schreef Toekito het volgende:
Is hier achter iemand gisteren uit zn raamkozijn van 1 of 2 hoog gevallen......AUW
dat moet een flinke steen zijn geweestquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt onder zijn steen vandaan
Auwquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:45 schreef Toekito het volgende:
Is hier achter iemand gisteren uit zn raamkozijn van 1 of 2 hoog gevallen......AUW
wokquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
Marijkequote:
Neem nog een kopje koffiequote:Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef marcb1974 het volgende:
ik ben echt zo niet wakker aan het worden
He Solquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Auw
[..]
wok
Welkom terug
[..]
Marijke![]()
Goedemorgen synchroongapertquote:
het oranje lampje in de vorm van een motorblok hoort uit te gaan als je gestart hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lampje van het dimlicht hoort te branden he?
wokquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
marijkequote:
Ja meestal heeft dat iets van doen met dingen die duur zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
het oranje lampje in de vorm van een motorblok hoort uit te gaan als je gestart hebt
toekquote:
tektonische plaatquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moet een flinke steen zijn geweest
sokquote:
MZquote:
Goedemorgen GFquote:
Tenzij je garantie hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja meestal heeft dat iets van doen met dingen die duur zijn
He Wokquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek
[..]
tektonische plaat
[..]
sok
[..]
MZ
ik heb gebeld enzo hoor
afplakkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
het oranje lampje in de vorm van een motorblok hoort uit te gaan als je gestart hebt
of een dom sensortje dat kapot isquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
is nogal een vrij algemeen lampje jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een dom sensortje dat kapot is
huidige auto: nooit dat lampje aan gehadquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:31 schreef fietsie het volgende:
Laat ik het anders verwoorden: bij de auto's die ik tot nu toe heb aangeschaft was het aangaan van dat lampje een indicatie dat er meerdere maandsalarissen verloren zouden gaan.
was wel te verwachten eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Is Koen al gesignaleerd?
Of is hij ziek ?
http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
ik heb mijn mail gelezenquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
Er is ook wel een enorm verschil tussen sushi restaurants die all you can eat aanbieden hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Is Koen al gesignaleerd?
Of is hij ziek ?
http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is ook wel een enorm verschil tussen sushi restaurants die all you can eat aanbieden hoor.
Er zijn er die werken met voorraad, maar ook echt wel die alles adhoc maken.
quote:maar geen van de restaurants uit het onderzoek heeft het allebei helemaal op orde.
potmeter die het gas-signaal omzet in elektrisch is aan zijn einde, shit happens...na 222000km krijg je van dat soort reparaties....quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
beetje contactspray, nu is die even weg.quote:
poesquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Kind zit weer op school...De vakantie is nu echt over.
Ow, wacht, het collegejaar is nog niet gestart.
spezzaquote:
Spetsiequote:
BPquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Spezquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
onder een steenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:25 schreef crv het volgende:
[..]
beetje contactspray, nu is die even weg.![]()
morgen wordt ie gerepareerd
where have you been ?
Ja, ik had het gelezenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn sushi, wat doen ze : http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
Ja ik ook! Zijn er geloof ik "maar" 20 die ze onderzocht hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:50 schreef fietsie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de lijst onderzochte restaurants.
Uiteraardquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een vrolijkheid op de vroege morgen
Mja, sowieso, rauwe vis... Zit altijd vol bacteriën en lintwormenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn sushi, wat doen ze : http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
Nee, bij 20 was het ver onder de maatquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook! Zijn er geloof ik "maar" 20 die ze onderzocht hebben
quote:De Consumentenbond onderzocht twintig van die restaurants.
quote:
Ik dacht al, ik ben toch niet gekquote:
had je je verstopt voor je (H)ex ?quote:
Ik las over het woordje de heen bij nu.nl...quote:
journalisten blinken niet uit door het correct weergeven van aangeboden informatiequote:
ik heb de makelaar en de advocaat op haar afgestuurdquote:
en je was al zo lang onder gedokenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de makelaar en de advocaat op haar afgestuurd
dus eigenlijk zou ik nu moeten onderduiken
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de makelaar en de advocaat op haar afgestuurd
dus eigenlijk zou ik nu moeten onderduiken
Als journalisten ergens in uitblonken hadden ze een eervol beroep gehad ipv wat ze nu doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
journalisten blinken niet uit door het correct weergeven van aangeboden informatie
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als journalisten ergens in uitblonken hadden ze een eervol beroep gehad ipv wat ze nu doen
Waar dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Hier staan de namen van de restaurants...
http://nos.nl/l/836961
mja, ik ben bang dat ik komende tijd weer geen tijd heb om te fokkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je was al zo lang onder gedoken
jaquote:
Buiten de randstad het slechtste, was te verwachten natuurlijk, daar kunnen ze dan ook echt nietsquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Sushi Koi uit Arnhem en Yume uit Apeldoorn....
Mja in Hoofddorp en Hillegom scoren zo ook slechtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten de randstad het slechtste, was te verwachten natuurlijk, daar kunnen ze dan ook echt niets
Dan zie ik nog steeds geen 20 namen.quote:
Dan zie ik een kort artikel waarin 4 of 5 restaurants genoemd worden.quote:
ik eet nooit sushi, altijd al gezegd dat het ongezond isquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
Sushi Koi uit Arnhem en Yume uit Apeldoorn....
Hier welquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds geen 20 namen.
Das niet heel goed voor de omzet schijntquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Klanten zouden verboden moeten worden....
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-sushi/
Gros van de restaurants uit de randstad...
Sorry marc
Wie wil er dan ook buiten de randstad komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-sushi/
Gros van de restaurants uit de randstad...
Sorry marc
eens, werkgevers ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Klanten zouden verboden moeten worden....
Ja, dat is ook weer zo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet heel goed voor de omzet schijnt
12 en 15 lijken wel prima wanneer je stoelgangproblemen hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook buiten de randstad komen.
Goede link zo wel
Nr 12 en 15 ben ik ook nog geweest. Zeker bij 15 kom ik nooit meer. Al was dat ook omdat het tegelijk een wokrestaurant is.
Dat is dan weer bijna de hele lijst, en toch nooit problemen mee gehad na de sushi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
12 en 15 lijken wel prima wanneer je stoelgangproblemen hebt
Wat dacht je van Chinese restaurants?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Pas als ze Griekse restaurants gaan onderzoeken houd ik mijn hart vast
ga eens in azie in de keukens kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Chinese restaurants?
Heb ik gedaan. Wat erger is, ga eens op de markt kijken daarquote:
en ik ben nog nooit ziek geworden daar en heb overal gegeten...hygiene is niet enkel het probleem, versheid van de produkten is belangrijkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Wat erger is, ga eens op de markt kijken daar
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Chinese restaurants?
Ben jij ooit in India geweest?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
en ik ben nog nooit ziek geworden daar en heb overal gegeten...hygiene is niet enkel het probleem, versheid van de produkten is belangrijker
yep voor mijn werk en in bedrijfskantines en her en der op straat gegeten.quote:
Oeh, voor je werk is helemaal relaxt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
yep voor mijn werk en in bedrijfskantines en her en der op straat gegeten.![]()
Prima
Ook niet... Ben niet van de Chiness en andere oosterse gerechtenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze komen altijd bij jou (brengen) zeker?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog een halve reep met buffalowormen liggen
that's the way, als ik twijfel gaat gewoon de vinger in de strot, coca cola erachteraan voor de destructie van de restenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:38 schreef PeZu het volgende:
ik at ooi t een keer lekker kip in Marokko , bij een eet ietw achtig langs een zand weggetje in het midden van nergens, bord met rijst, groen,t brood, een hele kip erop
ik samen met een vriend lekker smikkelen stukje afsnijden eten, halve kip later snij snij, allemaal maden en rotte kip..... vinger in de keel, kotsen en nergens last van, Hollanders met hun zwakke magen tsss
er is zoveel variatie in dit kan echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook niet... Ben niet van de Chiness en andere oosterse gerechten
Ja, tenzij zelf gemaakt, nasi of bami...
welnee, gewoon gezond verstand gebruiken. Maar dat is iets wat de meeste toeristen thuislaten als ze op vakantie gaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, voor je werk is helemaal relaxt.
India staat er wel bekend om dat je er ziek van wordt. Met de 'Dehli-belly'
Ik ga hem straks opeten.quote:
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:38 schreef PeZu het volgende:
ik at ooi t een keer lekker kip in Marokko , bij een eet ietw achtig langs een zand weggetje in het midden van nergens, bord met rijst, groen,t brood, een hele kip erop
ik samen met een vriend lekker smikkelen stukje afsnijden eten, halve kip later snij snij, allemaal maden en rotte kip..... vinger in de keel, kotsen en nergens last van, Hollanders met hun zwakke magen tsss
Mwah, je kan er lang niet altijd wat aan doen. Zeker niet als je toch bij straattentjes eet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
welnee, gewoon gezond verstand gebruiken. Maar dat is iets wat de meeste toeristen thuislaten als ze op vakantie gaan
misschien was het wel volgens receptquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?
Ach wellicht wel eetbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga hem straks opeten.
Eerst koffie
ja zeker wel en dacht dat ik daar nog ging eten of nog honger had ;Dquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen klacht over de kip gegeven daar en een nieuwe gekregen?
Verse madenquote:
Maar Crv, heeft niemand je verteld dat je geen Windows 10 op je iphone kan installeren?quote:
Dan kun je gewoon je bio-afval-container leegscheppen met dit weerquote:
De eerste helft was al prima te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wellicht wel eetbaar.
Gefrituurde meelwormen smaakten ook best lekker
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon je bio-afval-container leegscheppen met dit weer
Weet ik, maar ik heb er gewoon niks mee... Ik ben van de Griek, Italiaan, Argentijn enzo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is zoveel variatie in dit kan echt niet
Mjah maar die zijn niet vleesetend toch, mocht ie niet dood zijn bij inslikken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.
Zat wel weinig smaak aan.
Ik haak ff af hier.. sorry..quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik eens met een bijenraat gedaan waar enkel darren in zaten, oftewel, verse dar.
Gewoon met een vorkje uit de raat in de mond, leefde dus ws nog wel als het vorkje ze niet gedood hadden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar die zijn niet vleesetend toch, mocht ie niet dood zijn bij inslikken?
Ik zou maar snel proberen mijn tijd te verbeteren, want ik heb een nieuwe (tijdelijke) fiets.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef Toekito het volgende:
Ik ga zo maar fietsen ondanks de weersvoorspelling.
Worden zeer hygiënisch onderhouden door hun soortgenootjes hoor, bijen zijn wat dat betreft beter dan mensenquote:
daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
oh waarom heb je een nieuwe dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zou maar snel proberen mijn tijd te verbeteren, want ik heb een nieuwe (tijdelijke) fiets.
Ik verwacht twee keer zo snel te gaan.
ook daar kun je vrij makkelijk kontroleren hoe het is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, je kan er lang niet altijd wat aan doen. Zeker niet als je toch bij straattentjes eet.
Nee? ook niet gevriesdroogd? Meelwormen en sprinkhanen ook niet?quote:
heb ik ook eens gegeten. dacht dat het een soort fritesticks warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wellicht wel eetbaar.
Gefrituurde meelwormen smaakten ook best lekker
die heb ik wel al eens op.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee? ook niet gevriesdroogd? Meelwormen en sprinkhanen ook niet?
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.quote:
NIET ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar Crv, heeft niemand je verteld dat je geen Windows 10 op je iphone kan installeren?
Dat was een unieke ervaring die alleen door Imkers zelf gedaan kunnen worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel al eens op.
maar zo vers als jij het beschrijft hoeft voor mij niet
al die grote merken zijn gewoon shit, maakt niet uit welkequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, [censuur] Apple met al dat afgeschermde gedoe ook....
De rolweerstand is heel veel lager, en bij juiste geometrie van de racefiets is de trapbeweging ook efficienter.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.
hygiene boeit me geen reet in dat geval.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een unieke ervaring die alleen door Imkers zelf gedaan kunnen worden.
Ik heb ook een keer van iemand verse meelworm gehad, dan niet zo vers als die darren, die zelf kweekte.
Heel hygiënisch gaat dat allemaal, maar mag niet voor de commerciële verkoop helaas.
Ze had het als vulling in een quiche gedaan toen.
En ook niet doodquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hygiene boeit me geen reet in dat geval.
ik heb het sowieso niet op vliegende insecten en ga er dus zeker geen levend in mn bek steken
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wilde ven kijken of er echt zo veel verschil zit tussen een mtb en en racefiets. Ik trap me altijd te pleuris als ik een groepje wielrenners wil bijhouden. Dus ik heb de racefiets van mijn vader geleend, die hem toch bijna nooit gebruikt.
dat dus, maar je verzet en ook de banden kunnen al veel winst opleveren, ik houd op mijn mtb tegenwoordig behoorlijk de wielrenners bijquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
De rolweerstand is heel veel lager, en bij juiste geometrie van de racefiets is de trapbeweging ook efficienter.
Ja, het lukt mij ook wel, want je wordt ook nog eens gewoon meegezogen. Scheelt echt een hoop. Ik hou het alleen geen half uur vol dan...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:02 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
dat dus, maar je verzet en ook de banden kunnen al veel winst opleveren, ik houd op mijn mtb tegenwoordig behoorlijk de wielrenners bij
Darren steken gelukkig niet terug, maar het waren nog niet volgroeide hoor, van die nog witte slijmerige dingen die op maden lijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hygiene boeit me geen reet in dat geval.
ik heb het sowieso niet op vliegende insecten en ga er dus zeker geen levend in mn bek steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Darren steken gelukkig niet terug, maar het waren nog niet volgroeide hoor, van die nog witte slijmerige dingen die op maden lijken.dat klinkt al beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou die madenkaas ook wel proberen denk ik.
of halverwege onvrijwillig uitkotsen
Ow kaas nog niet gehad eigenlijk, jammer dat zou ook wel wat zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt al beter
zou die madenkaas ook wel proberen denk ik.
of halverwege onvrijwillig uitkotsen
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al wel gewaarschuwd voor het comfort....quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.
dan ben ik maar aan mietjequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow kaas nog niet gehad eigenlijk, jammer dat zou ook wel wat zijn.
Kotsen is voor mietjes
je bedoelt het gebrek aan ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al wel gewaarschuwd voor het comfort....
mijn voorkeur heeft mijn racefiets, maar ik moet eerst nog even wat afvallenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik het over half jaar nog zo tof vind ga ik ook voor een Racefiets.
Dat vooral ja.quote:
ow dat went vrij snel, je moet enkel goed kijken wat voor frame bij je rijstijl past.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vooral ja.
Ik pak het ook stap voor stap aan. Heb al ff geprobeerd, maar met die smalle bandjes stuurt het ook gelijk heel anders, dus ik doe de eerst paar keer mijn gewone schoenen nog maar aan. Geen vastgeklik van mijn voeten, want dan val ik geheid om.
Slamansquote:
Miniquote:
Dat is ook niet lekker klaargemaakt denk ik dan, en naar dat programma kijk ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben ik maar aan mietje
ik kan volgens mij best veel hebben.
maar als ik bij bijvoorbeeld expeditie robinson zie dat mensen een koeienoog of zo'n century egg naar binnen werken dan pas ik toch
Ja.Hij staat nog op 1 uur, maar ik denk dat ik hem straks opschaal naar 3 uur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je jezelf weer een ban opgelegd?
Tis een leenfiets. En zo serieus pak ik het nou ook niet aan, tis een fiets...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:15 schreef crv het volgende:
[..]
ow dat went vrij snel, je moet enkel goed kijken wat voor frame bij je rijstijl past.
Wat moet je compoeter dan voor ander werk voor je doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.Hij staat nog op 1 uur, maar ik denk dat ik hem straks opschaal naar 3 uur.
nja, als ik zie wie er meedoen zal ik het dit jaar ook niet volgens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook niet lekker klaargemaakt denk ik dan, en naar dat programma kijk ik ook niet.
Eerste 2/3? seizoenen nog wel trouwens.
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat moet je compoeter dan voor ander werk voor je doen?
Ga eens aan de slag dan!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.
Ik ben net 20 min geleden vrij van werkquote:
Hoezo zie je vantevoren wie er meedoen? Is het net als de mol ook al overgenomen door bekende Nederlanders dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als ik zie wie er meedoen zal ik het dit jaar ook niet volgens.
Ja en? Je bent nu dus vrij! Dus hup hup!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben net 20 min geleden vrij van werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |