SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ieder zijn eigen helft, en de deken gezamenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Op zondagavond je bed verschonen
En jullie hebben toch een vrouw?Jullie doen iets niet goed hoor
Ik moest het ook altijd alleen doen
Ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan bedden verschonen
Het resultaat is natuurlijk altijd![]()
Maar het klusje zelf![]()
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spulquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookTerwijl als ik het eenmaal gedaan heb denk ik altijd "dat viel reuze mee"
Is nog geen 5 minuten werk
![]()
Dat heb ik met het afwassen van pannenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
ook hier ben ik de lulquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen helft, en de deken gezamenlijk.
Al probeer ik daar onderuit te komen want die gebruik ik niet...
Ik heb er een hekel aan als ik het niet strak krijg.. dat ie ineens niet meer goed past of zo....quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spul![]()
Bah. Ik maak liever de wc schoon
Hihihihi gelukkig heb ik dat nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd in de knoop met dat spul![]()
Bah. Ik maak liever de wc schoon
Oh, dat vind ik dan weer niet zo erg om te doenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik met het afwassen van pannen![]()
Zo'n hekel aan.
Het stelt weinig voor maar
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi gelukkig heb ik dat nietAls ik jouw bed doe, doe je dan mijn wc?
![]()
Yo Yo, uh uhquote:
Gelukkig... ook vrouwen haten hetquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Johquote:
Zekerquote:
Opsoquote:
Hahaha Ja stomquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Is alleen een beetje ver reizen hè?
Yoghurtquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoyo yoghurt moet je ontdekken
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opso![]()
[..]
Hahaha Ja stomSamenwonen dan maar?
![]()
Ja da's waarquote:
Hopen dat deze wel stand houdtquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja da's waarVolgende week proefslapen?
[..]
Hopen dat deze wel stand houdt![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Grotere kans tochquote:
Dat is vast een jaquote:
Maar het begin wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meer
Denk het wel jaquote:
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast een ja
[..]
Maar het begin wel...
[..]
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
Wel meer dan 50%quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Kom maar op danquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik niet
Ja, nu maak ik zelf de opmerking
Geen idee, ik zal eens kijkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?![]()
Maar ehm goedkoop... Nou ja, in de binnenstad zit Hawaii, een betaalbare Turkse friettent met net iets meer op de kaart dan alleen de standaard snacks. Waar zit je ergens in Zwolle strakjes?
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.
Gewoon lief doen is ook veel leukerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSMaar daar wordt dus echt 60% genoemd en het derde huwelijk zelfs 70%
Ik ga dus wel gewoon niet meer trouwen
3/10quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is voor mij echt zoooooo lang geleden dat ik in zwolle ben geweestniet meer sinds ik er ben wegverhuisd in *rekent in hoofd* 6 of 7 jaar
![]()
Damn ik word oud
Laatst voor mij was voor een meetquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is voor mij echt zoooooo lang geleden dat ik in zwolle ben geweestniet meer sinds ik er ben wegverhuisd in *rekent in hoofd* 6 of 7 jaar
![]()
Damn ik word oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |