quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja da's waarVolgende week proefslapen?
[..]
Hopen dat deze wel stand houdt![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Grotere kans tochquote:
Dat is vast een jaquote:
Maar het begin wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het einde was sowieso geen KSC huwelijk meer
Denk het wel jaquote:
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast een ja
[..]
Maar het begin wel...
[..]
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Marijkezwolle, binnenkort moet ik vermoedelijk 1x per week naar Zwolle, weet jij nog iets waar je leuk (en goedkoop) kan eten? Is 's avonds
Goede friettent is al genoeg
quote:
Wel meer dan 50%quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Denk het wel jaOf niet, las laatst ergens dat de kans dat je tweede huwelijk stand 60% is ofzo
![]()
Kom maar op danquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je beter aan mij vragen... Marijke kookt.. ik niet
Ja, nu maak ik zelf de opmerking
Geen idee, ik zal eens kijkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hier ook wel eens aanschuiven hoor?![]()
Maar ehm goedkoop... Nou ja, in de binnenstad zit Hawaii, een betaalbare Turkse friettent met net iets meer op de kaart dan alleen de standaard snacks. Waar zit je ergens in Zwolle strakjes?
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
60% is bovengemiddeld. Normaal Wel on niet. Ieder 50%.
Gewoon lief doen is ook veel leukerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serieus, tweede keer trouwen gaat vaker fout dan de eerste keer. Zijn wel cijfers uit de VSMaar daar wordt dus echt 60% genoemd en het derde huwelijk zelfs 70%
Ik ga dus wel gewoon niet meer trouwen
3/10quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is voor mij echt zoooooo lang geleden dat ik in zwolle ben geweestniet meer sinds ik er ben wegverhuisd in *rekent in hoofd* 6 of 7 jaar
![]()
Damn ik word oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |