of een dom sensortje dat kapot isquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja meestal heeft dat iets van doen met dingen die duur zijn
is nogal een vrij algemeen lampje jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een dom sensortje dat kapot is
huidige auto: nooit dat lampje aan gehadquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:31 schreef fietsie het volgende:
Laat ik het anders verwoorden: bij de auto's die ik tot nu toe heb aangeschaft was het aangaan van dat lampje een indicatie dat er meerdere maandsalarissen verloren zouden gaan.
was wel te verwachten eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Is Koen al gesignaleerd?
Of is hij ziek ?
http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
ik heb mijn mail gelezenquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt onder zijn steen vandaan
Er is ook wel een enorm verschil tussen sushi restaurants die all you can eat aanbieden hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Is Koen al gesignaleerd?
Of is hij ziek ?
http://www.nu.nl/eten-en-(...)i-zit-bacterien.html
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is ook wel een enorm verschil tussen sushi restaurants die all you can eat aanbieden hoor.
Er zijn er die werken met voorraad, maar ook echt wel die alles adhoc maken.
quote:maar geen van de restaurants uit het onderzoek heeft het allebei helemaal op orde.
potmeter die het gas-signaal omzet in elektrisch is aan zijn einde, shit happens...na 222000km krijg je van dat soort reparaties....quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja meestal heeft dat iets van doen met dingen die duur zijn
beetje contactspray, nu is die even weg.quote:
poesquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Kind zit weer op school...De vakantie is nu echt over.
Ow, wacht, het collegejaar is nog niet gestart.
spezzaquote:
Spetsiequote:
BPquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Spezquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |