Martjequote:
Geeft niets hoor, ik heb geduldquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle is nou net dat stukkie verder rijden dan een uur..
Dus dat duurt wel ff dan, die lunch.
In het F&F Moestuintopicquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep inderdaad echt nietHad mijn vaste wekelijkse afspraakje
Dus nu ben ik moe
Maar ik ga niet slapen
Heb jij nog een komkommer die je me kunt toewerpen?
quote:
Goed, laat maar eens zien dan hoe lang jij erover doet om vanaf jouw woonplaats, startplaats in Harlingen, Winsum/Groningen, Vlissingen en Maastricht te komen.quote:
Da's snelquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar heb ik niets aan
Gelukkig komt AI al
kom maar halen, regel ik wel een cracker en wat melkquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemiddagWie maakt er even een lunch voor me?
Ik heb trek, maar wil niet meer van de bank afkomen
Ah, daar ben je alquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bijna net zo snel als Schippers net over de 100 meter deed!
Hoe is het met u meneertje?quote:
Ja maar dan moet ik van de bank afquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
kom maar halen, regel ik wel een cracker en wat melk
Groningen/sappemeer deed ik in 53 minutenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed, laat maar eens zien dan hoe lang jij erover doet om vanaf jouw woonplaats, startplaats in Harlingen, Winsum/Groningen, Vlissingen en Maastricht te komen.
Allemaal moet dus makkelijk binnen een uur komen want het is allemaal nog net niet het einde van NL.
Martquote:
Moet ik even langskomen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemiddagWie maakt er even een lunch voor me?
Ik heb trek, maar wil niet meer van de bank afkomen
ik heb net 2 bammetjes kaas gemaakt. je mag er best 1 hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik van de bank af![]()
En jij zit vast niet heeeeeel toevallig in Zwolle... Dus dan maar verhongeren
![]()
quote:
~ Ricky Gervaisquote:I know it's Monday and it's raining but we'll all be dead soon and no one will remember us so things aren't so bad relatively speaking.
Wisselendquote:
Dan moet ik ook van de bank om de deur open te doenquote:
Jij woont nog verder weg!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net 2 bammetjes kaas gemaakt. je mag er best 1 hebben
klopt, eind september vergaat de wereld weerquote:
Vraag wel de sleutel aan je buurvrouwquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselend![]()
Nog twee weekjes en dan kunnen we knuffelen
![]()
[..]
Dan moet ik ook van de bank om de deur open te doen![]()
![]()
[..]
Jij woont nog verder weg!Maar wat heb je op je bammetje?
Kwam die sleutel die je mij op de meet gaf, met die knipoog, toch nog ergens voor van pas...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als Harlingen zo dichtbij is is heel NL dus ook echt niet binnen een uur te bereiken, dan is alles onder Zwolle al meer dan een uur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Groningen/sappemeer deed ik in 53 minuten
harlingen is dichterbij (3 hele kilometers)
vlissingen 263km heel ik inderdaad niet in 1 uur met mijn huidige auto
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wisselend![]()
Nog twee weekjes en dan kunnen we knuffelen
![]()
[..]
![]()
[..]
Jij woont nog verder weg!Maar wat heb je op je bammetje?
1x gas geven en ik ben in zwollequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik van de bank af![]()
En jij zit vast niet heeeeeel toevallig in Zwolle... Dus dan maar verhongeren
![]()
ik woon in zwollequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Als Harlingen zo dichtbij is is heel NL dus ook echt niet binnen een uur te bereiken, dan is alles onder Zwolle al meer dan een uur.
Maar bij mij ben je dan vast binnen 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |