jawel daarom nu al daaag, we krijgen eerst nog 10 posts minimaalquote:
Tot straksquote:
heb je een helicopter?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
heel nederland binnen een uurtje te bereizen![]()
182
pardonquote:
Leugens!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
helicopter gekocht ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
je was erbij ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Typefoutje.
Hij gaf haar een kuste....
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraalquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef drakin het volgende:
Het meest centrale punt van NL is via de kortste en snelste weg al ruim 1,5 uur vanaf mijn huisje.
En ik woon niet op een waddeneiland.
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een kwartier om op de snelweg te komen
dat moet dan heel lang geleden zijn toen limburg nog aan zee lagquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
videoconferencingquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschietenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.
ik weet dat he utrecht niet isquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?
Remt te snel af in de luchtquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschieten
Geen idee, ik bedoelde alleen dat ik aan 3 kanten binnen een uur nederland uit kon zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?
dan gaat ie deaudquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kanon waar ze circusmensen mee afschieten
Is wel in die provincie dus ja het is Utrecht.quote:
bij zee ben je nl nog niet uit, pas als je 12km of mijl uit de kust bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee, ik bedoelde alleen dat ik aan 3 kanten binnen een uur nederland uit kon zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
ongeveer zo:quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ben jij tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
ongeveer zo:
http://www.dumpert.nl/embed/6676817/25f80d59/
maar dan met mijn eigen auto
Die gast mag zichzelf heel hard om een lantaarnpaal vouwen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
Shit ze hebben me gister gefilmd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
Nog steeds leugens dus, je mag niet te hard rijden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ongeveer zo:
nee, maar dat doe ik welquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds leugens dus, je mag niet te hard rijden.
en zij kan het bevestigenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemiddagWie maakt er even een lunch voor me?
Ik heb trek, maar wil niet meer van de bank afkomen
Je sliep niet, heus niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar, bij jou voel ik me niet onveilig in de auto. Om de simpele reden dat je oplet en anticipeert en belangrijker nog je loopt niet met je telefoon te spelenquote:
Ik sliep inderdaad echt nietquote:
Zwolle is nou net dat stukkie verder rijden dan een uur..quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Martjequote:
Geeft niets hoor, ik heb geduldquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle is nou net dat stukkie verder rijden dan een uur..
Dus dat duurt wel ff dan, die lunch.
In het F&F Moestuintopicquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep inderdaad echt nietHad mijn vaste wekelijkse afspraakje
Dus nu ben ik moe
Maar ik ga niet slapen
Heb jij nog een komkommer die je me kunt toewerpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |